Elsőnek nem láttuk a fiúkat, aminek megörültünk. Talán, hogyha arra hivatkozunk, hogy ők késtek, akkor nem kell felülnünk -gondoltam. Mire megfordult ez a lehetőség előbukkantak, még csak egy percet se késtek. Amint kiderült, hogy még hamarabb itt voltak a remény is kiszállt belőlem, hogy megússzuk ezt a menetet.
-Akkor go felfele! -mondta Tinus és felmutatott.
Fél óránként volt egy menet, de azok is pár percesek voltak. Pont elég... még sok is.
Lépcső vezetett fel hozzá... sok-sok fokkal. Megindultunk fel. Lenéztem, nagy bánatomra. Amint megláttam és felfogtam, mennyi a különbség a lábam és a talaj között enyhe hányingerem lett.
-Én tériszonyos vagyok... -kezdtem el, de Tinus közbe vágott.
-Repcsivel jötettek, nem?
-De...
-Az is fent van és ez még nincs is olyan magason -nevetett ki.
Nem volt választási lehetőség. Fel kellett rámenni és kész. A fiúk megmondták. Szerintük megbánnánk, hogyha nem mennék fel. Akkor kábé a temetésem pillanatát bántam meg. Biztos voltam benne, hogy ott halok meg. Előre engedett minket a két fiú. Tudták, hogy képes lennék menekülő üzembe kapcsolni barmelyik pillanatban. Szó szerint feltuszkoltak rá. Elfoglaltuk a helyünket. Egyből ott termettek a dolgozók, akik bekapcsolták a biztonságiöveinket és elmondták az összes szabályt. Ha tehettem volna azon nyomban megszegtem volna az összes szabályt, kezdve a ,,Tilos a biztonsági öv saját használata! Kérjük hagyja, hogy a dolgozók felhelyezzék azt és, hogy biztonságosan leszedjék" -kel.
Kattogtak a fogaskerekek, mi meg emelkedtünk. Nem szélen voltam szerencsére, de így is láttam, hogy mi történik. Mindenhol arcokat láttam magam körül. Tinus és Eszti egymással beszélgettek. Hogy lehettek olyan nyugodtak? A szerelem túl összetett. Meglátszik, hogy mindenkin máshogy jelentkezik. Úgy tűnt Eszti a békéjét találta meg Tinusban... ránéztem Macre, aki mellettem volt. Ő meg csak vigyorgott, mint a tejbe tök. Lemondhattam arról, hogy ő fog engem nyugtatgatni. El volt magának. Én is... Csak pont az ellenkező értelemben.
Gondolataim áramlását egy óriási széllöket zavarta meg. Hogy mi volt az a szél? Az olyan huzat, ami az átfordulástól következet be a gép ,,tányérjai" között. Én meg csak becsuktam a szemem és visítva vártam a végét.Sziasztok itt a legújabb rész. (Mindig ezzel kezdek, nem uncsi?) Szerintetek mi jön?
Eddig milyen?
STAI LEGGENDO
Felülmúlhatatlan nyár \Szünetel\
Storie d'amore,,...és a repülő felszállt..." Hónapok óta beszélek egy lánnyal, aki az összes lelki fájdalmamat ismeri már. Csupán 100 km a távolság köztünk. De egy születésnapi ajándék mindent megváltoztat. A határok megszűnnek és minden a fejetetejére áll. De t...