Itt már alakul valami

365 26 5
                                    

-Hát azt még nem tudjuk.
-Énekelhetnénk -találta fel magát Mac.
-Csak ti ugye? -kérdeztem
-Nem. Négyen... -körzött a fejünk felett.
-Ti tudjátok. Egyébként van nálatok törülköző, párna, hat téli sapka, három harang, ja meg egy-egy füldugó?
-Azért biztos nem olyan rossz -nevetett Tinus.
-Fogadni mersz rá? -nevettem. -Ne tedd! -figyelmeztettem.
Nem tudták, hogy mi várna rájuk, hogyha én énekelni kezdenék. Alapvetően nem olyan rossz, csak rengeteg csúszást tudok összehozni, na meg vagy túl mély vagy, túl magas hangon csinálom a kínzást.
-Akkor filmezzünk? De előtte muszály lesz énekelnünk -jelentette ki Tinus.
-Szupi -mondták a többiek.
-De várjunk... Tinus ugye nem horrorrt megint? -kérdezte Eszti.
Jó kérdés volt. A tegnapitól még mindig ki voltam készülve, mikor egyedül voltam. De mivel ma szinte folyamatos társaságot éreztem, kevés lehetősége volt a zombi jetinek elrabolni a kicsi lelkemet.
-Mi van, hogyha igen? Nyugi majd én megvédelek -úgy tűnt, Tinus lesz a férfi a háznál. Mac kezdhette összeszedni magát.
-Fúha erre is alakul valami... -nevettünk Maccel.
-Érzem, ahogy forrósodik a hangulat -szálltam be a cukkolásukba.
-Ti se vagytok semmik.
-Hát az lehetséges -karolt át Mac.
-Csak elbízta magát -nevettem.
Mac elment a fürdőszobába és egy gitárt hozott elő. Nagy boldogsággal ugrott az ágyra. Köré gyűltünk és figyeltünk -már csak tűz hiányzot a tábori hangulathoz-. Játszani kezdett rajta. Nem hagyhatta ki a lehetőséget. A ,,One flight away" énekelték. Az albumon és a koncertjeiken -ezt csak videó felvételekről láttam, mert még sosem voltak a mi kis országunkban -tökéletesen lépetek be. Perfect hanggal és belőtt séróval. Most azonban nevetgélve énekelgettek. Néhányszor dőlöngélve rondítottak bele mi meg egybōl pukkadoztunk. Ezt is túl éltük és most nem csak én, hanem ők is. Beraktak valami szerelmes filmet ami zombi támadássá alakult.
Nem volt vészes. Lehet, hogy a kialakuló bizalom miatt, de ami még valószínűbb, hogy szimplán gyenguc volt.
Reggel mindenki aludt mikor felkeltem. Kikecmeregtem az ágyból és nagy lendülettel felálltam. Amint felálltam le is ülhettem. Megszédültem. Felkaptam a felsőmet amit még tegnap náluk hagytam. Intéztem magunknak reggelit. Szép sorban keltek fel egymás után.
-Jó reggelt Édeseim! -köszöntöttem őket.
Három kócos fej nézett rám az ágyból miközben én csak ültem jó modorúan a kanapén.
-Mit csináltál? -gyanakodott Mac.
-Intéztem mára programot -villantottam egy óriási mosolyt.
Büszke voltam magamra, hogy egy egész napot be tudtam tervezni.
-Észre vettétek már, hogy mi eddig egy éjszakát se töltöttünk el a saját szobánkba? -kérdezte Mrs. Tinus
-Még három óránál se többet -javítottam ki.
-De akkor mit találtál már ki? Azt mondjad már! -húzta fel magát Mac.
-Türelem rózsát terem -idegesítettem.

Sziasztok! Itt a mai rész. Ha tetszik, akkor már tudjátok mit kell csinálni. Holnap hozzam az új részt? Vagy majd Kedden?

Felülmúlhatatlan nyár \Szünetel\Où les histoires vivent. Découvrez maintenant