~4~

365 15 0
                                    

Ik ga snel naar binnen naar mijn vader. Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. "Is er iets lieverd?" vraagt hij bezorgd. Shit hij mag natuurlijk niks doorhebben anders vlucht hij. En waarom geef ik deze klootzak een knuffel? "Nee hoor pap, ik heb je gewoon heel erg gemist" "Weet je het zeker?" vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw. Ik ben btw heel slecht in liegen. " ja" ik kijk snel de andere kant op. De sirenes zijn gestopt en ik hoor de deurbel. " Ik doe wel open hoor pap" hij weet nog niet dat het de politie is, ik voel me echt vreselijk.Ik doe de deur open en gelijk komen er 5 politie agenten naar binnen gestormd. "blijf staan en handen war ik ze kan zien!" roept de voorste man. Mn vader kijkt me aan met paniek in zijn ogen terwijl hij zijn handen omhoog doet. De agent loopt naar hem toe en draait hem om, doet zijn handen achter zijn rug en doet handboeien bij hem om. "U bent gearresteerd voor de moord op Anna Jones." Mijn vader kijkt me schuldig aan, ik kan zelf alleen een blik vol afschuw geven. kom op Emma hou je sterk nu. Ik zie hoe hij word weggevoerd naar de Auto. De agent die altijd voorstond loopt weer terug naar mij. " Weet u zeker dat u het gaat redden tot uw stiefmoeder over 2 dagen terug is?" "Ja denk het wel""Oke, nou u zal snel iets horen over uw vaders rechtszaak en zijn straf". Daarna loopt hij weg. Het is nut 6 uur 's avonds en ik begin honger te krijgen. Ik kijk in de keuken op zoek naar eten maar vind niet veel. Nou dan maar pizza he. Ik bestel een pizza margarita en start Netflix op op de tv. Na iets van 20 minuten is de pizza er eindelijk. Ik neem hem aan en ga gelijk eten. Na een pizza, zak chips en een halve zak m&m's ga ik slapen, maar zo makkelijk als dat klonk gaat het niet. Ik lig de hele nacht de denken over mijn vader, moeder en Sanne. Uiteindelijk kom ik tot een conclusie en weet je, fuck it! fuck iedereen! Als niemand hier mij hoeft hoef ik hun ook niet. Ik ga naar niemand meer luisteren , zij moeten naar mij gaan luisteren. I'm gonna be The bad one.

Ik word wakker door een vrolijk liedje van mijn wekker.Kijk zo wilt iedereen toch wakker worden. Ik kies mijn outfit en stap onder de douche, mijn lichaam verwelkomen de warme stralen water. Daarna ga ik naar beneden en pak wat yoghurt uit de koelkast. Ik stap op mijn motor en rij naar school. Als ik aankom op het schoolplein kijkt bijna iedereen naar me, en als ik mijn helm afdoe en zo iedereen ziet dat ik een meisje ben kijken ze allemaal verbaast, ik lach zacht in mezelf omdat het blijkbaar zo schokkend is. Ik loop naar binnen en negeer alle starende mensen. Vlak voor ik naar binnen ga draai ik me om en zeg " Hebben jullie het kunnen zien?" Gelijk draait iedereen zich om. Oke het is dus zo'n school, geweldig. Ik loop naar de receptie, er zit een vrouw van rond de 30 achter, ze ziet aardig uit. "hoi, ik ben Emma Jones, ik ben nieuw hier." "oh hoi Emma, ik verwachtte je al, hier zijn je boeken en als je even wacht haal ik je rooster op bij de printer" "oke, dank u". Ik hoor de bel gaan en zie iedereen naar hun klas lopen. Top ik ben te laat, maar het past perfect bij wie ik wil zijn. De vrouw komt terug met een blaadje. "Hier is je rooster, je bent een beetje te laat voor de les maar dat moet wel kunnen.""dank u wel" Ik kijk op mijn lesrooster, eerst biologie, ha dacht het even niet. Ik loop naar mijn kluisje, het is er een met een code die al eerder op had moeten geven en dat had ik dus al gedaan. Ik loop er naartoe en open het ik leg alle boeken die ik niet gebruik erin. Nu is het tijd om het lokaal te zoeken na 10 minuten vind ik eindelijk het lokaal. De lessen hier duren maar 45 minuten en aangezien er nu al 25 opzitten heb ik een lekkere korte les. Ik open de deur van het lokaal, misschien iets te hard maar wie boeit het. Ik loop naar binnen en ga achterin zitten waar nog 2 plekken vrij zijn, dus ik ben lekker alleen. De leraar onderbreekt zijn les en kijkt naar mij. Na een paar minuten vraag ik hem " Heb ik soms iets van je aan ofzo?" Hij kijkt boos en verbaasd, maar herstelt zich en begint met praten. " Waar komt u zo laat vandaan mevrouw ...?" "Jones" " Heeft u ook een voornaam?" "ja maar hoeft u niet te weten" "beantwoord mijn vraag" "sorry, wat?" waar heeft die gast het over? "Waar komt u zo laat vandaan?" "Wie boeit het?" " Mij want je verstoord mijn les!" " Het hoefde niet als u er geen aandacht aan gaf, dus ga gerust verder" ha, hij weet niks meer te zeggen. 1-0 voor mij. Hij gaat verder met de les en ik kijk ondertussen een beetje rond , tot mijn ogen op een bepaald punt blijven hangen, eerder een bepaald persoon. Het is James! Hij kijkt terug en zet een domme grijns op zijn gezicht. Ik kijk hem vragend aan waardoor hij meer gaat grijnzen. Wacht eens even is dit wel de James die ken? Naja wie boeit het. Ik kijk weer verder rond. De bel gaat en we verlaten allemaal het lokaal.


P.O.V James

Ik stond op het schoolplein met mijn vrienden te praten over de vakantie als we ineens een motor aanhoren komen. We kijken allemaal om naar waar het geluid vandaan kwam, net zoals iedereen eigenlijk. Welke dude heeft er nu weer een nieuwe motor van zijn papie gekregen? Maar als hij zijn helm af doet valt mijn mond open, weer net zoals bij iedereen. Het is geen dude het is een meisje! Ik ben gelijk geïnteresseerd. Want ik, als Badboy van de school heb tot nu toe met ieder meisje van de school 'geslapen'. Ze loopt naar de deur, draait zich om en roept " Hebben jullie het kunnen zien" wow dit is er een met pit hoor! De bel gaat en ik ga naar binnen met mijn vrienden. We rekken een beetje want we zijn altijd net 5 minuten later in de les omdat dan iedereen naar ons kan kijken. We lopen naar binnen, ik kijk gelijk rond maar zie haar niet zitten, jammer maar ik krijg haar wel. Alle docenten zijn het van ons gewen dat we te laat komen dus het boeit hen niet een meer. We nemen plek achter in de klas, onze vaste plekken. Ik ben altijd met mijn vrienden, Cameron, Jonathan en Jacob. Na 20 minuten vliegt de deur ineens open en loopt ze naar binnen. Yes ze zit wel bij mij, nu is het natuurlijk veel makkelijker om haar in mijn bed te krijgen. "He James, hoe lang gaat het duren voor ze in je bed ligt? Ik gok 2 dagen" zegt Cameron die naast me zit. " au man wat een vertrouwen, deze chick is 1 dag werk" Ineens horen we de leraar boos worden, hij heeft ruzie met de chick. Wacht eens, nu ik haar van dichterbij kan zien. Is dat? Nee vast niet, Of wel? Ja, dat is Emma van het vliegtuig. Maar ze ziet er zo anders uit, toen had ze een lieve lag en haar ogen stonden best wel blij. Nu kijkt ze strak voor zich uit en toont geen emotie. Wat is er gebeurd met haar? Wat het ook is ik ga het uitzoeken. Na een tijdje gaat de docent weer verder met lesgeven. Ze kijkt rond en dan rusten haar ogen om mij. Ze kijkt me vragend aan en dan lijkt het kwartje te vallen, ze herkent mij ook. Ik kijk haar aan met mijn grijns, ja mijn grijns ik weet niet hoe je het omschrijft maar ik noem het de fuckboy-smile. Goed ben ik he. Na een tijdje gaat de bel en verlaat iedereen het lokaal. de rest van de dag verliep echt snel maar het was ook heel erg saai. Als ik buiten kom zie al een motor wegrijden. Oh Emma, ik kom wel achter je geheim.


oehhh spannend ze zit dus bij James in de klas, volgend chapter is hun ontmoeting!

sorry again voor de late post maar ik doe echt mijn best en misschien kunnen we binnenkort wel de 100 reads halen!

Een Vote&Comment zou leuk zijn!

xxmoira

The bad oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu