~14~

162 14 1
                                    

Piep...piep...piep...piep...piep...piep.

Oke what the fuck is die piep en waarom stopt het niet?! Ik zie ook niks en ik kan niks. Wacht. Ben ik dood?! Nahh sowieso niet.

Piep...piep...piep.

Oke nu ben ik er klaar mee. Ik probeer mijn ogen te openen maar nee hoor het lukt niet. Noppes, nada. Nice. Ik hoor voetstappen mijn kamer binnenkomen, ineens stopt het. "Hoi Emma." Hoor ik een zware stem zeggen. Wait wie is dit? Het is sowieso geen Thomas maar voor de rest weet ik niemand die hier zou komen. De stem praat verder. "Het spijt me zo, maar toen ik Thomas daar zo zag staan kon ik het niet laten om hem te slaan. Super dom van hij is veel sterker, en nu lig jij hier. Ze zeggen dat je in een coma wordt gehouden, is beter voor de baby ofzo." Oke dus iemand die hier staat heeft gevochten met Thomas en daarom ben ik hier, en ik lig dus in coma ofs. Nice. "Ik weet dat je me haat, het is ook een rotstreek. Ik had nooit moeten vertellen tegen de hele school. Het spijt me, ook al hoor je dit niet." Haha ik hoor je wel, stupid. "Je hebt gewoon iets, iets anders. Je bent niet zoals ieder meisje op school, je bent juist moeilijk te krijgen. Dat maakt je zo leuk." Oke cliché, maar ik weet toch dat ik geweldig ben. Zo jammer dat ik dit niet in zijn gezicht kan zeggen. Ik weet ondertussen allang al wie dit is. Er is maar 1 klootzak die hier zou komen en dat is James. "Ik ga maar eens, wordt snel weer wakker. We zijn allemaal ongerust. Doei." Ik hoor voetstappen de kamer uitlopen.

Ik heb geen idee hoe lang het al duurt maar dat gepiep moet echt stoppen hoor niet normaal. Ik heb een paar keer de stem van Camila, Daphne, Zack en Nick gehoord. En heeel vaak die van Lau. Ze is echt iedere dag langsgekomen en iedere keer wil ik wakker worden maar het lukt niet.

Piep....piep...piep. Oke dat moet nu stoppen. Ik probeer mijn ogen te openen en guess what bitches het lukt! Ik open mijn ogen en doe ze gelijk weer dicht door het felle licht. Zoo iemand richt met een schijnwerper recht in mijn ogen ofzo. Ikopen ze nog een keer en ben nu een beetje gewend aan het ligt. Ik kijk om me heen. Waar de fuck ben ik?

Na een tijdje gewacht te hebben komt er een zuster langs. "Oh eindelijk u bent wakker." Zegt ze. "Eindelijk? Hoe lang lig ik hier al?" "Even kijken, bijna 2 weken." Wat?! Bent u serieus?" "Ik ben bang van wel." Holy shitt" "Er zijn een paar mensen voor u, kan ik ze naar binnen laten?" "Ja is goed hoor." Wie zou er nou hier voor mij zijn. Waarschijnlijk Lau.

De deur gaat open en ja hoor daar staat Lau, maar er staat nog iemand achter haar. Ze lopen verder naar binnen. En raad eens, het is mijn beste vriend *kuch* *kuch* James. Lau komt op me af en geeft me voorzichtig een knuffel. "Ik breekbaar hoor." Zodra ik dat heb gezegd knuffelt ze met steviger, en geloof me Lau haar knuffels zijn zo chill. Na een tijdje laten we elkaar los en gaat ze zitten. James zit op een stoel aan de andere kant van het bed.

Er valt een dodelijke stilte.

"Duss" Onderbreekt James de stilte na een tijdje. Ik kijk hem vijandig aan, waarom is dat kind hier? Ja oke het is zijn schuld maar hij heeft al sorry gezegd, nu kan hij oprotten. "Het spijt me Emma, ik kon het niet laten om Thomas te slaan en wist ik veel dat je er tussen zou komen kon ik niks aan doen. " "dus je zegt dat het je spijt maar ook weer niet? Geef gewoon toe dat het jouw schuld is en ga dan weg!" "Em, doe rustig. Hij is iedere dag lang geweest." Komt Laura ertussen. "Ja dus? Dat maakt niks goed, ik dacht dat we vrienden waren en dat ik hem kon vertrouwen maar meneer moet de hele school vertellen dat ik fucking zwanger ben. Dus ga alsjeblieft weg voor je nog meer verpest." Misschien ben ik een beetje hard voor hem maar kom op, ik ben net wakker uit een coma. Ik hoef zijn hoofd niet gelijk te zien. "Oke, ik ga al. Zie je weer eens op school." Zegt hij terwijl hij de kamer uit loopt. Zo, het is hier gelijk veel schoner.

De rest van de dag was wel leuk, Laura bleef de hele middag en avond en we hebben samen serie gekeken en Lau is tussendoor nog eten gaan kopen. Nu is ze al weer naar huis en ik ga zo slapen. Over een paar dagen mag ik waarschijnlijk weer naar school. Yay daar zit ik op te wachten hoor. Lekker alle verhalen over hoe een slet ik ben omdat ik zwanger ben.

Ik kan gewoon niet slapen deze avond. Iets zit me dwars. Was ik niet te kut tegen James? Ik app hem wel even.

U: Hey James, sorry als ik een beetje bot was vanmiddag. waarschijnlijk de zwangerschapshormonen.

James: Hey, je had alle redenen om zo te doen hoor. Ik heb het zwaar verpest. Kan ik morgen langskomen ik wil even iets uitleggen.

U: Ja is goed hoor, hoe laat?

James: Kan een uur of 1? Ik neem wel eten mee.

U: Ja is goed.

James: Wat doe je nog zo laat op trouwens, je moet slapen.

U: Ik kan hetzelfde aan jou vragen hoor, en ik kan trouwens niet slapen.

James: Hetzelfde hier, kan je facetimen?

U: Ja sure, wacht ik bel over 10 min.

James: Oke sure, tot zo.

Ik doe het licht aan en ga wat rechter zitten. Ik hoop eigenlijk dat het goed komt tussen ons, want eigenlijk waren we best wel close. Ik bel hem en hij neemt gelijk op. Hij ligt ook in bed.

We hebben een gesprek over alles en nog wat gehad, eigenlijk helemaal niks boeiend maar het was fijn om even gewoon met iemand te praten. Hij komt morgen om 1 uur langs en neemt dan mac mee. Hij zei dat hij iets moest uitleggen. Ik ben benieuwd...

1033 Woorden

The bad oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu