~17~

170 11 0
                                    

Hoofdstuk 17

P.O.V Emma

'Wakker worden!!!' Roept James terwijl hij me wakker schudt. 'Wow, rustig. Wat is er?' 'Vandaag is de dag weet je nog?' Oh ja, shit. Vanavond gaan we de school met graffiti bespuiten. 'Nee ik weet het nog. Maar wat gaan we eigenlijk tekenen?' 'Weet ik veel.' 'Kom op. Laten we tenminste iets moois ervan maken.' 'Sure.' Stem James in. 'Hoe laat is het eigenlijk?' 'Pff weet ik veel, half twaalf ofzo.' 'Wat?! We hebben gewoon les!' 'Stress niet zo, nu hebben we juist tijd om alles voor de bereiden voor vanavond.' 'Ja oké , goed idee. Laten we eerst gaan ontbijten.' Ik maak gewoon even snel een broodje en dan begint het plannen. 'Oké dus we gaan rond 11 uur. Dan is iedereen weg en is het donker. We gaan naar binnen via het hek bij het voetbalveld want die is best laag en dat hek dus daar kan je makkelijk overheen klimmen.' 'En wat als dat niet lukt?' 'Hoezo zou dat niet lukken?' 'Laat me even nadenken, misschien omdat ik 5 maanden zwanger ben?' 'Oh ja, de poort kan gewoon van binnen open dus we zien wel.' 'Top. En dan?' 'Dan is het een plek kiezen, naar binnen in de school wordt moeilijk maar we kunnen misschien een raam op een kier zetten?' 'En wanneer wil je dat doen? We zijn nu hier en vanavond gaan we al.' 'Dat komt straks. Als we binnen zijn is het gewoon een leuke plek kiezen en zorgen dat we voor 7 uur in de ochtend weer weg zijn.' 'Klinkt als een goed plan, en nu?' 'Nou ik dacht als jij de vormen en wat je ook wilt tekenen gaan ontwerpen dan ga ik naar school om een raam onopgemerkt op een kier te laten en daarna ga ik nog even langs de winkel voor masker zodat we niet herkend worden. Ik kijk ook nog wel voor oversized kleding zodat we helemaal niet te herkennen zijn.' 'Oké dan laten we gaan beginnen.' James gaat weg en ik pak mijn telefoon en scroll een beetje door pinterest voor wat inspiratie, maar ik kan niet echt iets vinden. Na een tijdje zie ik iets moois, het is een roos. Net zoals mijn tattoo, maar ook precies zoals mijn tattoo. Ik wil ook wel iets van initialen erbij zetten zodat wij weten dat wij het waren, maar de anderen niet. Iets van E.J maar dan op een andere manier zodat het moeilijk te lezen is. Ik kijk nog wat rond en begin te tekenen, van alles en nog wat. We hebben de hele nacht dus we kunnen veel doen. Uiteindelijk na een uurtje of twee hoor ik de deur open en dicht gaan. James is weer thuis. 'Hey, alles gelukt?' Vraag ik hem zodra hij binnen komt lopen. 'Ja, ik heb hier een tas met kleding en een masker voor je en een raam op de begane grond staat op een heel klein kiertje, nu hopen dat niemand het door heeft.' 'Mooi, ik ben hier al klaar met alles. Het is ook uitgeknipt dus we hoeven alleen maar binnen de lijnen te blijven.' 'Mooi.' James bekijkt de bladen. 'Ik ben onder indruk van je teken skills Jones.' 'Awh thanks.' 'Het is nu half vier ofzo, wat gaan we doen?' 'We kunnen verder met onze serie op netflix en rond 6 uur een pizza bestellen?' Stelt James voor. 'Klinkt als een goed plan.' We gaan zitten en kijken the walking dead verder. Rond half 6 bestellen we pizza en een half uurtje later komen ze eindelijk. 'En ben je zenuwachtig James?' Vraagt ik als we allebei op de bank zitten met onze pizza voor ons. 'Nee, tuurlijk niet. Kan ik beter aan jou vragen Jones.' 'Tuurlijk ben ik niet bang, het lijkt me juist leuk.' 'Ja tuurlijk Jones.' 'Volgende week komen Laura, Camila, Zack, Nick, Jack, John en Daphne weer terug van hun uitwisseling trouwens.' 'Gezellig, hopelijk haten ze me niet te veel.' 'Nee joh, tuurlijk niet. Toen zij weggingen bleef jij hier om voor me te zorgen.' 'Daar heb je een punt. Heb nog iets gehoord van de vrienden van Thomas?' 'Nee helemaal niks meer. Ik vond Aiden wel aardig maar ik weet niet of hij mijn nummer nog heeft.' 'Hmm, jammer.' 'Ja...' 'Maar Laten we gaan Em want het is al half elf.' 'Zo laat al?' 'Ja, tijd vliegt als je het gezellig hebt.' Zegt James met een knipoog.' We kleden ons om en pakken onze spullen. We stappen in de auto van James en rijden naar school. Kan dit mis gaan? Ja. Maar fuck it. I'm the bad one.

Thanks voor bijna 1k reads!!!

Ik kan het niet geloven, wauw!

btww heb ik nu ook een insta acc: writerchick5! duss volg dat acc voor updates over mijn boeken!!

The bad oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu