~5~

354 16 0
                                    

pov Emma

Ik kom het huis binnen en zet theewater op. Ondertussen leg ik mijn tas op mijn kamer en kleed me om naar een joggingbroek en een sweater, gewoon chill. Als ik beneden kom voel ik mijn telefoon trillen, mijn moeder belt. Nou tot hoe ver je haar mijn moeder kan noemen, mijn stiefmoeder eigenlijk. Ik neem op: "hoi" zeg ik, "hoi lieverd" komt er met een schelle stem uit de telefoon. "wat is er Patricia?" " Nou er zijn 2 dingen, 1 ik kan niet bij de rechtszaak zijn dus dat moet je zelf doen en ik wil dat je zo snel mogelijk uit dat huis vertrekt, het is te duur voor mensen zoals jou." " Maar waar moet ik gaan wonen dan?" Dit kan ze me toch niet flikken, ik heb niks." " Ik heb een appartementje voor je gekocht en ik stuur straks wel het adres door, succes met verhuizen en kusjes van je mammie" dat laatste zegt ze poeslief alsof ze me net niet het huis uit heeft gezegd "wacht! hoe moet aan geld komen dan voor eten enzo?" " Zoek een baan, je bent oud genoeg." Daarmee hangt ze op. Ik schenk mijn kopje thee in en terwijl die staat af te koelen ga ik naar de garage om verhuisdozen te halen. Ik begin met wat dingen in te pakken en ik ga straks een karretje voor achter mijn motor huren want ik moet vandaag al verhuizen. Als ik al alles heb ingepakt ga ik even naar beneden, zet de tv aan en kijk naar TLC terwijl mijn half koude thee opdrink. Ik heb ondertussen al het adres gekregen en er staan al meubels in. Ik huur een karretje, laad al mijn dingen in en ga naar mijn nieuwe huis. Ik kom aan voor een groot en oud appartementencomplex, het ligt een beetje in de achterwijken ook wel de drugswijken genoemd. Dit is niet perse de beste kant van LA. Ik zet alle dozen in de lift en druk de 8e verdieping in, eenmaal daar aangekomen ga ik op zoek naar mijn huis. 612...613...614...615 ah hier is het. Ik open de deur en zie binnen een piepklein appartementje, maar alles wat er staat is wel nieuw gelukkig. Ik drop de dozen in de gang en kijk een beetje rond. Je komt dus binnen in een kleine hal, daarna heb je een ruimte met aan de linkerkant de keuken en aan de rechter de woonkamer. De keuken heeft een bar waar je aan kan zitten maar er is geen tafel. Dan heb je 2 deuren tegenover de hal, de linker is een kleine badkamer met douche, wc en een wasbak. De linker is de slaapkamer met een tweepersoonsbed. Alles is wel schoon en nieuw en mijn 'moeder' heeft het gekocht dus er is geen huur. Ik richt alles een beetje in en breng de kar terug. Ik heb geluk dat ik heb gespaard maar anders kon ik deze maand al geen eten meer kopen, oftewel ik heb een baan nodig. Ik ga naar buiten om wat boodschappen te doen, onderweg staren een paar pedo's me aan en ik zie drugs gedeald worden. Op de terugweg kom ik op een geweldig idee, ik kan gewoon gaan dealen daar verdien je vet veel geld mee. Ik zet mijn boodschappen weg en ga terug naar de plek waar ik net die mensen zag. Ik doe mijn leren jasje en een naveltruitje aan op mijn skinnyjeans die al vele scheuren heeft, m een beetje stoer te lijken. Ik loop een soort van container binnen en loop af op een jongen van ongeveer mijn leeftijd. Ik tik op zijn rug en hij draait zich meteen om. "Wat moet je " snauwt hij, maar als hij mij ziet verzacht zijn blik. " Ik wil hier komen werken" " Nou goed voor jou want er is net iemand opgepakt." zegt hij met een nadruk op opgepakt om mij bang te maken. "Ik ben niet bang hoor" "Nou mooi, kom maar mee dan" " Wat is je naam eigenlijk?" vraag ik voorzichtig. " Thomas". hmm Thomas, leuke naam. We komen uit in een soort kantoor. "Ga zitten, oke dus je wilt voor mij gaan dealen." "Ja eigenlijk wel, als dat kan natuurlijk" " Ik moet je eerst kunnen vertrouwen natuurlijk" "uhm sure" " Heb je ervaring met drugs?" "Niet echt" "alcohol?" "nee, ook niet""Dan gaat daar nu verandering in komen" "Hoe bedoel je?" " Jij en ik gaan straks naar een club en ik ga jou wat dingen leren" " Uhm okay" " Maar eerst moet je even dit formulier invullen"

Naam: Emma Jones

Leeftijd: 17

Ervaringen: Geen

Telefoonnummer: ********

Voertuig: Motor

Ik lever het formulier in. Hij bekijkt het en glimlacht even, "Nou hallo Emma" "Hey" " Nou ga je omkleden en dan zie ik je hier over een half uurtje." " oke, tot zo" Ik loop weer terug naar huis, het is maar 5 minuutjes lopen. Ik heb waarschijnlijk gewoon een baan, ik ben best wel trots op mezelf. Ik kleed me om in een skater rok en een doorzichtig topje met daaronder een bralet. Ik laat mijn lange haren mooi los hangen en doe een laagje mascara, eyeliner en oogschaduw op. Tenslotte doe ik nog een laagje donkerrode matte lipgloss op en ik ben ready to go. Ik loop weer naar de container waar Thomas al staat te wachten. "Let's go" zegt hij terwijl hij enthousiast naar me toe komt. "yess, hoe gaan we eigenlijk?" "Spring maar bij mij achter op de motor, babe" Door het woord babe moet ik licht blozen en hij ziet het, hij krijgt een grijns op zijn gezicht. We gaan allebei op de motor zitten. "Hou je maar stevig aan mij vast hoor" Zegt Thomas, ik vouw mijn armen om zijn lichaam en leg mijn hoofd op zijn rug. Ik voel zijn sixpack door zijn shirt heen en krijg een glimlach op mijn gezicht, damn deze jongen is knap. We stoppen voor een club en gaan naar binnen. De geur van zweet en alcohol is sterk, maar geeft ook een soort kick, ja i know heel raar. We gaan gelijk aan de bar zitten en Thomas bestelt shotjes. "Dus, vertel eens iets over jezelf Emma" "Zoals?" "Uhm, krijg je geen problemen met je ouders als erachter komen dat je drugs dealt?""Nah daar komen ze nooit achter" " Hoezo niet, niemand is perfect in het verbergen van dingen" " Gewoon niet, je wilt het niet weten."" en wat als ik het wel wil weten?" Hij komt steeds dichterbij, maar ik ga het niemand vertellen ik hoef geen medelijden. "Dan vertel ik het gewoon niet, want dit gaat jou helemaal niks aan!". Dat kwam er botter uit dan ik had bedoelt. Thomas gaat gelijk weer terug en kijkt strak voor zich uit. " Sorry, ik bedoelde het niet zo het is gewoon een gevoelig onderwerp" Hij draait zich om naar mij." Geeft niet ik had niet zo door moeten vragen." Ik mag Thomas wel, hij is aardiger dan ik dacht.

*2 uur later*

Ik ga weer eens stuk om een van zijn grappen. Hij is echt hilarisch.Ik ben al best wel dronken, dat voel ik gewoon, maar boeie niemand die mij kan tegenhouden . "Je bent voor je eerste test geslaagd" Zegt Thomas ineens. "Watt?" "Je hebt kennis gemaakt met alcohol en een beetje drugs , maar daar word nog aan gewerkt" Weer die knipoog van hem, dat maakt hem zo hot. " Wat is de 2e dan?" "Dat is lid worden van de groep" " Hoe word ik lid dan?" " Door de tattoo te laten zetten" "Oehh tof, laten we dat nu gaan doen!" " Weet je het zeker?" Vraagt Thomas mij met een opgetrokken wenkbrauw. "Ja hoor, maar ik heb jouw toestemming nodig want ik ben nog 'minderjarig'." " ja is goed, nou laten we gaan dan" We lopen samen naar een tattooshop en Thomas verteld me wat voor je tattoo je moet laten zetten, je mag hem zetter waar je wilt en de grootte mag je ook kiezen. Maar het moet een kleurloze roos zijn, dat komt door de bende naam Black Roses waar ik dus straks bij hoor. We lopen de winkel binnen en een vrouw staat achter de balie. "Hoi ik zou graag een tattoo willen laten zetten" " Ja dat kan, maar heb je toestemming van een volwassene?" "Ja van hem daar" zeg ik terwijl ik naar Thomas wijs. Hij komt er bij staan. "Het is voor de Black Roses" zegt hij tegen de vrouw. " Aha, je hebt al een tijdje geen nieuw meisje gehad." "Ja klopt, niemand durfde" " Laten we beginnen" zegt de vrouw. "Volg mij maar" ik volg haar naar een van de stoelen, ik kies de grootte en de plek uit en ze gaat beginnen. Na ruim een uur is ze klaar. Ik sta op en kijk blij naar het resultaat. ( check bovenin voor foto)

"Wauw die is echt mooi" Zegt Thomas. "Ja he". "Oke je mag morgen het folie eraf halen en dan iedere avond insmeren met deze creme" zegt ze terwijl mij een doosje overhandigt. "Dankje" Ik loop samen met Thomas de winkel uit. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al half 4 is, vandaar dat ik zo moe ben. "He Thomas, het was heel gezellig maar zou je me naar huis kunnen brengen. Ik ben al best wel moe en heb morgen school." " Ja is goed, we zijn bijna bij de motor" We rijden stil naar huis maar ik geniet er wel van lekker liggend tegen de rug van Thomas. "We zijn er babe" Hoor ik heb zeggen. Ik stap af en geef hem een knuffel, hij kijkt verbaasd maar knuffelt terug. "doeii doeii" Als ik wegloop roept hij nog " Draag een zonnebril als je je rode ogen morgen op school wilt verbergen." Ik loop gelijk door naar mijn bed en val gelijk in slaap.


hee, het is al een tijdje geleden sinds ik heb geschreven maar ik ben nu bezig met vooruitschijven.

en sorry,sorry,sorry dat ik zo laat ben en daarom een extra groot hoofdstuk. Het is zonder dit stukje al 1600 woorden, ik heb nog nooit zo veel geschreven in een paar uurtjes.

See ya at the next chapter

bye bye

xxmoira



The bad oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu