Fuck.
Fuck.
Fuck.
Fuck.
Fuck.
Fuck!
Oke iemand vertel me alsjeblieft wat ik nu moet doen. Even alles op een rijtje, ik ben 17, ik ben zwanger, mijn vriendje en de vader heeft me verlaten en ik kan dus niet meer bij hem werken en dus niks verdienen. Iemand vertel me hoe ik dit ga fixen?! Ik loop ijsberend door de kamer, ik heb gelukkig nog minstens 8 maanden om alles voor het regelen want heck no dat ik mijn kind ga vermoorden. Weet je ik vraag mensen wel even om af te spreken.
Maloten:
Ik: Hey, kan iemand nu afspreken?
Zack: Dude het is 1 uur 's nachts!
Laura: Nee sorry moet echt slapen.
Nick: Ik weet niet of ik nog weg mag van mijn ouders.
Jack: Nope, misschien morgen.
Ik: Never mind.
Top! Niemand kan dus blijkbaar. Dan is er nog één mogelijkheid. James. Het moet maar he.
Asshole (James)
Ik: Yo asshole kan je afspreken, het is dringend.
Asshole: Gast, het is 1 uur 's nachts wat is er zo belangrijk?
Ik: Kom nou maar gewoon.
Asshole: We hebben morgen school weet je.
Ik: Kom gewoon yeez.
Asshole: Sure, calm your ass down.
Ik: Shut up.
Asshole: Oke, oke ik ben er over 5 min.
Eindelijk iemand die kan. Ja ik weet het, het is raar dat ik naar hem ga maar we zijn soort van vrienden geworden.
Na 10 minuten hoor ik eindelijk de bel, hij deed lang man. "Eindelijk! Waarom deed je zo lang man?" "Rustig, ik ben er toch. Nou wat is er?" "Loop mee." "Oke, jesus wat ben je kortaf, ongesteld ofzo?" "I wish." "Ben je?" "Zwanger? Yep." "Grappig Em, nou waarom ben ik hier om fucking half twee 's nachts?" "Ik ben serieus hoor." "Ik wil eerst bewijs." "Sure, als je moeilijk wilt doen." Ik loop naar de badkamer en pak de test. Ik loop terug en geef het aan hem. "Holy fuck Em je bent echt zwanger! Wat ga je doen? Je bent pas 17!" "Thanks voor de motivatie, maar ik denk gewoon alleen voor zorgen." "En die Thomas dan?" "Oh dat, jah. Dat ding heeft me verlaten, hij dacht zo van he laat ik even mijn sperma in je droppen en dan leaven. Dus jaa." "Weet dat we je altijd kunnen helpen he." "Ja i know, het komt ook wel goed." "Heb je nog iets nodig of kan ik gaan slapen?" "Nah dit was het wel, tot morgen op school." "Oke, tot morgen." Zodra James weg is doe ik mijn routine en ga slapen.
Ik word wakker van het licht dat in mijn ogen schijnt, ik moet nog steeds gordijnen kopen. Ik draai me om en slaap weer verder.
Ik schrik wakker. Fuck! Hoe laat is het? Ik kijk op mijn telefoon. 10.30. Nice, weer eens een dag te laat. Ik sta op, ga douchen, eet een ontbijtje en ik rij op mijn motor naar school. Als ik binnenkom is het al pauze, nice iedereen staart naar me. "Draaien jullie je nek zelf om of moet ik het voor jullie doen?" Roep ik dan maar. En ja hoor al die fuckers draaien hun hoofd weer rustig terug en gaan verder met waar ze mee bezig waren. Behalve een groep van 11, en daarmee bedoel ik Laura, Zack, Nick, John, Jack, Camila, Daphne, Cameron, James, Jacob en Jonathan. Yep we zijn een groep van 12 vanaf nu. Ik kom erbij zitten we praten gewoon wat bij. "Hey Em, wat was er gister nou?" Vraagt Zack "Oh, niks bijzonders. Ik vertel later wel." "Oh, oke. "
TRINGG...
We lopen rustig onze lessen, geen haast. Deze les heb ik met Camila en Zack. We lopen het lokaal binnen en kiezen een plek achterin. "Welke les hebben we eigenlijk?" Vraag ik aan Camila. "Biologie, vandaag krijgen we zo toelichting shit. Alsof we niet weten hoe we het moeten doen." Antwoord ze rollend met haar ogen. "Hallo klas. Vandaag hebben we het over het gebruiken van voorbehoedsmiddelen zoals bijvoorbeeld de pil, want he je wilt nu nog niet zwanger zijn." Ik stik bijna in mijn water wat ik rustig aan het drinken was. "Alles goed mevrouw Jones?" "Ja hoor."
De rest van de dag was super saai, nu zijn we met zn allen onderweg naar mijn huis. Ik ga het de rest eindelijk vertellen.
Iedereen heeft iets te drinken en we zitten in een kring op en rond de bank. OKe nu is het best moment. "Hey guys, ik moet jullie iets vertellen." "Oehh spill the tea." Zegt Camila als ze nieuwsgierig naast me komt zitten. "Nou uhm, ik ben dus uuhhh." "Je bent?" "Ik ben zwanger." Iedereen kijkt me nadenkend aan en begint dan te lachen. "Goeie Em, maar ff serieus." Zegt Zack lachend. "Ik ben serieus, wacht ik pak die test wel." Ik pak de test uit mijn kamer en gooi het naar zijn hoofd. "Auw, je kan best wel zachter gooien hoor." "Kijk nou maar gewoon." Iedereen, en echt iedereen dus zo'n tien mensen kijken naar de test en kijken mij met open mond aan. Behalve Laura en James. "Holy shit Em! En nu?" Vraagt Nick "Ik heb echt geen idee." "Wat zei Thomas trouwens?" Vraagt Laura. "Oh die fucker, ja hij heeft zijn spullen gepakt en was in een recordtijd weg." "Oh shit man, weten we ook weer hoe hij is." "Yep." "Maar een serieus, wat ga je doen?" Mengt Cameron zich. "Maar even serieus, ik heb geen idee behalve dat ik het ga houden." Antwoord ik met een zo'n serieus mogelijk gezicht, maar hij schiet al snel in de lach. "IK hoopte eigenlijk dat jullie me zouden helpen." "Ja tuurlijk doen we dat! De jongens kunnen een babykamer maken en wij kunnen gaan shoppen. We regelen wel een baan voor je. Het komt allemaal goed." "Awh thanks! Ik hou van jullie!" "Wij ook van jou." Hoor ik ze allemaal zeggen.
En nu hopen dat het goed komt zoals ze zeggen...
Yep, i came back from the death. Maar ey er is eindelijk weer een hoofdstuk!
xxMoira
JE LEEST
The bad one
RomanceWeet je wat? fuck it! fuck iedereen! als hun mij niet willen hoef ik ook niemand meer. i'm gonna be the bad one en ze zullen dan wensen dat ze nooit zo tegen mij hebben gedaan! en ik begin nu. dit boek gaat over Emma, een gewoon meisje met een gewo...