P.O.V Emma
Het is nu twee weken verder en ik ben nu precies 5 maanden zwanger, je ziet het nu wel al duidelijk maar aangezien James het al door de hele school had gehangen boeit mij het niet dat mensen mijn buik zien. Afgelopen weken met James samenwonen was zo leuk dat hij de hele maand blijft. En dat komt ook omdat Laura nu tijdelijk naar haar tante in Australië is. Het is de eerste dag dat ik weer naar school ga sinds het ongeluk en ik heb er eigenlijk best wel zin in. Niks zitten doen is ook niet echt iets voor mij. 'Schiet nou eens op James!' Schreeuw ik terwijl ik op de badkamerdeur klop. 'Ja ja prinses rustig aan ik ben bijna klaar.' Hij staat al een half uur in de badkamer en we gaan nu sowieso te laat komen op school. Niet dat het mij veel uitmaakt eigenlijk. Na een kwartier komt hij er eindelijk uit en ik sprint gelijk de badkamer in. 'Zo iemand heeft haast.' Zegt James. 'Ja hallo, ik wil nog wel iets van een schooldag meemaken.' Ik spring snel onder de douche en trek gewoon simpel een spijkerbroek en een shirt aan. Ik maak snel en een broodje voor onderweg en spring bij James in de auto. Ik mag van hem geen motor meer rijden omdat gevaarlijk zou zijn voor de baby. Ik vindt het onzin maar het is ook wel lief. Even later komen we aan op het schoolplein. Het is net pauze geweest dus iedereen loopt nu naar binnen en ik volg ze gewoon. 'Wat hebben we als eerst?' Vraag ik aan James als we door de gangen lopen. 'Volgens mij wiskunde.' 'Shit man.' We lopen het lokaal binnen en net als de docent iets wilt zeggen wijs ik naar mijn buik en hij sluit gelijk zijn mond weer. Er is tenminste één voordeel aan zwanger zijn op dit moment.
De lessen waren saai en er is eigenlijk niet veel gebeurd. Soms vond iemand het grappig om slet naar me te roepen of een voetbal onder zijn shirt te doen en dan mij na te doen maar mij boeit het vrij weinig. Nu zitten we alweer in de auto onderweg naar huis. 'Hé Emma, ik heb een idee.' Zegt James ineens heel blij. 'Oké, moet ik nu bang zijn?' 'Nee, ik zeg het je het is een goed idee.' 'Oké laat maar horen dan.' 'Nou wat dacht je ervan om de school iets mooier te maken.' 'James, wat bedoel je met mooier maken?' 'Ik ken iemand die nog wat graffiti over heeft en ik dacht laten we gaan.' 'Ja doei, als er iemand komt kan ik niet wegsprinten hoor.' 'Daar vinden we wel iets op, maar doe je mee?' 'Ik weet het nog niet James, laat me nadenken.' 'Awh is Emma een beetje bang? Waar is de badgirl van vroeger?' 'Nee, en die is hier nog steeds hoor.' 'Ja? Want die zou zeker meedoen.' Ik draai me om naar James en zie hem met puppy ogen naar me kijken. Ik ben nog steeds die badgirl van hiervoor hoor en ik ga het aan hem bewijzen. 'Oké ik doe mee.' 'Yess, ik wist het.' 'Wanneer gaan we?' 'Ik dacht aan zo snel mogelijk dus als we nu de spuitbussen ophalen kunnen we morgen avond aan de slag.' 'Klinkt als een goed plan.' We rijden naar de vriend van James met de spuitbussen en halen ze op. Voor de rest liep de avond normaal. Ik ga vroeg naar bed want ik ben best zenuwachtig voor morgen. Ik kruip onder de dekens en mijn ogen vallen gelijk dicht. Morgen is de dag.
JE LEEST
The bad one
RomanceWeet je wat? fuck it! fuck iedereen! als hun mij niet willen hoef ik ook niemand meer. i'm gonna be the bad one en ze zullen dan wensen dat ze nooit zo tegen mij hebben gedaan! en ik begin nu. dit boek gaat over Emma, een gewoon meisje met een gewo...