~27~

98 6 0
                                    

P.O.V Emma, 

Ik loop rustig mee met de beveiliging maar ik kan wel gillen. Hoe durft hij zo te reageren. We hadden bijna iets, hij wist alles van mij. Hoe kan hij me zomaar weggooien. Als ik hem ooit weer zie wordt ik zo boos. Maar het is goed zo, ik heb hem niet meer nodig. Als ik op mijn motor stap ga ik weer naar huis, nou ja naar de school. Ik loop mijn kamer binnen en ga op mijn bed liggen. Alles is nu zo bizar. School begint bijna weer maar dit jaar was niet met woorden te beschrijven. Ik ben mijn vriend en kind verloren. Mijn vrienden kan ik alleen nog maar via skype zien en wie ik hier heb is James. Oh mijn favoriete persoon James. Camila en Zack zijn nu samen en ze zaten erover te denken om hierheen te komen omdatr volgens hun school minder leuk is volgens mij. Ik heb het ze afgeraden maar ze hebben daarna niks meer erover gezegd dus ik ben benieuwd. Volgende week begint school weer. Het is stil en eenzaam zonder Jonas maar sinds een week praat ik weer met James. Niet echt diepgaande gesprekken maar we reageren op elkaar als iemand vraagt om pizza ter halen. Voor de rest is er niemand behalve ons hier, iedereen heeft een huis. Ik heb mijn apartement verkocht zodat ik geld heb om hier te wonen, ook al heb ik nu meer dan genoeg nadat mijn vader alles aan mij heeft moeten overmaken van de rechter en ik al mijn moeders geld heb gekregen. 

"Hey Em, weet je nog die dag dat we samen naar de mac gingen?" Vraagt James terwijl hij mijn kamer binnen komt lopen. "Ja, dat was toen na de aanval van Thomas." Zeg ik stilletjes. "Laten we nu weer gaan, als je zin hebt tenminste." "Zullen we er een traditie van maken dat iedere keer als een jongen me dumpt of iets aandoet dat we naar de mac gaan?" "Oke deal, klinkt als een goede traditie." we lachen allebei. Onze vriendschap heeft wel een boost gekregen deze weken, het gaat langzaam maar het gaan tenminste vooruit. We doen allebei onze jassen aan en gaan naar buiten. "Hoe gaan we?" Vraag James aan mij. we kijken naar de parkeerplaats. Van ons allebei staan een auto en een motor. eigenlijk best verwend maar wel leuk. "Zullen we met jouw auto gaan?" Vraag ik aan hem. "Ja is goed." Hij opent de deur voor mij. "Na u madame." Zegt hij met een bekakte stem. "Danku mijnheer." We lachen allebei weer. Hij is eigenlijk best leuk. Als hij nu maar geen asshole was. We stappen in en gassen als een gek naar mac. daar bestellen we allebei weer een big mac menu net zoals de vorige keer. Tja het hoort bij de traditie toch. We rijden naar een plek met mooi uitzicht en stoppen daar. We eten allebei onze burger in stilte. Pas na het eten zegt James iets. "Het uitzicht is echt heel mooi." " Ja, klopt ik kan hier wel voor altijd blijven." "Maar niet zo mooi als jij bent." Hoor ik hem zacht mompelen. Volgens mij heeft hij niet door dat ik dat had gehoord. "Wat zei je?" vraag ik hem. Hij kijkt me aan en heeft volgens mij door dat ik hem hebt gehoord. "Niks hoor." "Ik hoorde niet niks, ik ben er zeker van dat jij net-" Hij onderbreekt me midden in me zin door zijn lippen op die van mij te drukken. Ik schrik even. Hij stopt en kijkt me aan. Wat zal ik doen? Ik weet het niet, of toch wel? Ik kijk hem aan en kus hem terug. 

Dit is echt aan het gebeuren ik kan het niet geloven. We trekken allebei terug en kijken elkaar aan. Hij is zo knap, ik vond hem altijd al knap maar alle minpunten zijn ineens weggevallen. Hij is perfect. Vergeet Jonas, wie was hij ook alweer? Ik heb nu James. Als ik hem tenminste heb,een kus kan niks betekenen voor een persoon. "Dus...." Begint James."Ja dus...." We kijken elkaar in stilte aan. "Eerst voor er iets anders word gezegd, doe je dit omdat je me leuk vind of omdat je me nog steeds na een jaar in je bed wilt krijgen?" Ik kijk hem zenuwachtig aan. Hij pakt mijn hoofd vast met zijn handen. "Emma Jones, ik vind je leuk." "Serieus?!" "Ja, al een tijdje eigenlijk maar toen was dat gedoe met Thomas en Jonas dus toen gaf ik het op." Ik kijk hem vol verbazing aan. "Wacht even, dus jij, James aka de badboy van de school vind een meisje leuk leuk. wauw dat moet even inwerken." Zeg ik lachend. Hij rolt zijn ogen. "Het is nu elf uur in de avond, zullen we teruggaan?" Stel ik voor. "Ja is goed, zullen we thuis een filmavond houden. We moeten het laatste vrije weekend wel vieren." "Helemaal mee eens, maar aangezien je me leuk vind. Mag ik rijden in je auto?" Ik kijk hem vol verwachting aan. James laat nooit iemand rijden in zijn auto. "Tuurlijk babe." Ik moet blozen van zijn woorden. "Is het trouwens goed als ik je babe noem?" Hij kijkt me gespannen aan. "Tuurlijk." Ik klim achter het stuur en start de auto. Net zoals op de heenweg gaan we nu ook weer volgas terug. "En dit is een van de redenen waarom ik je leuk vind." Roept James terwijl we met 160km/h over de snelweg scheuren. 

Ik trek een dekentje over ons heen en kruip tegen James aan. We kijken insidious, we hadden allebei zin in een horrorfilm. Na een tijdje weten we allebei niet meer waar de film over gaat en hebben we eigenlijk alleen nog maar aandacht voor elkaar. Want damn hij kan goed zoenen. Na de film besluiten we naar bed te gaan. Ik open mijn telefoon en hij is opgeblazen met berichten uit onze groepsapp. 

Malloten: 

Camila: Get ready girl!!!

U: Voor wat? Moet ik bang zijn? 

Zack: Ligt er aan voor wie van ons je bang bent?

Daphne: Count us in babyyyyy!

Jack: Jonathan en ik zijn ook in! thank god lang leve kamers op geslacht want Jonathan en ik zijn samen ingedeeld.

U: wacht dus jullie komen? 

Jonathan: Uh jazeker en ik hoop voor jullie dat de muren een beetje geluidsdicht zijn. ;)

John: Gross, maar count me in voor de school. 

U: Dus iedereen komt? 

Jacob: Hell yes, we zien je morgen.

James: Ik hoop voor jullie dat de muren een beetje geluidsdicht zijn. ;)

Cameron: Wie heb jij nu weer aan de haak geslagen? 

U: Tja...

Laura: NEE EMMA NEE BEN JIJ HET????

U: Ik kan die vraag niet beantwoorden. Zie jullie morgen blijkbaar.

Nick: Nee Emma je kan ons niet zo laten hangen!

Camila: Emma kom nu terug!!

U: Tot morgen. 

Ik kijk James lachend aan. "Ze gaan me echt vermoorden als ze erachter komen dat ik iets met jou heb." Zeg ik tegen James. "Tja, dat is dan maar zo. Ik heb het er voor over." We staan op en lopen naar onze kamers. "Tot morgen babe." "Tot morgen James, slaap lekker." Ik loop mijn kamer binnen en plof op mijn bed. Ik ben zo blij dat mijn vrienden morgen komen. Geen idee hoe ze het allemaal hebben kunnen regelen maar dat maakt niet uit. Ik val snel in slaap, ik kan niet wachten tot morgen. 

Ik zie hem voor me, mijn vader. Hij heeft een geweer vast. Achter hem ligt mijn moeder, dood. Ik ren weg, ik weet niet waarom maar ik moet hier weg. Hij komt achter me aan. "Ik krijg je nog wel voor alles dat je me hebt aangedaan." Ik wil harder rennen maar ik kom niet vooruit. Hij komt dichterbij. "NEE PAP LAAT ME GAAN!!!" Ik wordt hevig heen en weer geschud. "Emma wordt wakker!" Hoor is ergens vaag. 

Mijn ogen schieten open en buiten adem ga ik rechtop zitten. het zweet druipt van mijn voorhoofd. "Alles goed Em? Ik hoorde je ineens schreeuwen." Ik kijk opzij en zie James bij mij op bed zitten. "Ja, gewoon een nachtmerrie over mijn vader. Wil je bij me blijven vannacht?" "Tuurlijk, alles voor jou. Ook al vind ik het niet zo erg." "Dankjewel." Ik kruip weer onder de dekens en James kruipt er bij. In zijn amren liggen voelt vertrouwd en daarom vallen we allebei snel in slaap. 

"OMG EMMA JONES JIJ BENT ZO DOOD!" Hoor ik iemand roepen aan de andere kant van mijn kamer. 

Heyheyhey, hier ben ik weer. Opgestaan uit de dood en met een best oke lang hoofdstuk. Aangezien we allemaal in een soort quarataine zitten kan ik lekker veel schrijven en hebben jullie iets te lezen! :) De reads op dit boek zijn insane trouwens dus bedankt allemaal! 

ps. Dit boek is 2 jaar geleden gestart, thats kinda amazing. Daarnaast is het ook geweldig hoe lang ik hierover doe. 

xoxo Moi

The bad oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu