"Weet je wel zeker dat dit een goed plan is Thom?" "Ja kom op, we moeten je stiefmoeder hier voor aangeven, we hebben het zelfs op camera." "Ja, okay. Nou laten we dan maar gaan." Ja je hebt het goed gehoord, ik ga mijn stiefmoeder aangeven voor inbraak. Het is nu al een paar dagen geleden dat ze bij mij inbrak en mijn geld meenam, en daarmee bedoel ik zo'n $10.000 cash. Ja ik weet het, welke idioot heeft dat in zijn huis liggen? Nou ik dus. Thom stopt maar niet met het zeuren over dat ik naar het politie bureau moet gaan. Ik geef hem gelijk maar ben ergens ook wel bang. Ik doe mijn jas en schoenen aan en loop naar de auto van Thom. Hij heeft net een Porsche gekocht en hij is echt zo mooi, ik durf er alleen nog niet in te rijden.
"Ben je er klaar voor?" Vraagt Thom . "Ja , helemaal." "Oke ga jij maar eerst." Ik loop het politie bureau binnen en ga gelijk naar de balie. "Hallo, kan ik u ergens mee helpen?" Vraagt de vrouw achter de balie vriendelijk. "Ja ik kom mijn stiefmoeder aangeven voor inbraak, haar naam is mevrouw Jones." "Goh wat heftig, ik zoek even alle gegevens op en kom zo bij u." "Is goed, tot zo." Ik ging naast Thomas zitten op de bank. Na ongeveer 10 minuten kwam de vrouw en vroeg of we mee konden komen. We liepen mee naar een kantoortje waar een man aan het bureau zat. "Goedemiddag, ik ben agent Fernandez. U wil iemand aangeven voor inbraak?" "Ja, dat klopt." "Oke, komt u maar zitten." Thom en ik gingen zitten op de 2 stoelen tegenover het bureau. "Heeft u bewijs van het incident?" "Ja, we hebben het op camera staan." "Zou ik het kunnen zien?" "Ja hoor." Ik pakte mijn telefoon en liet het filmpje zien "Nou het gezicht is duidelijk, dus hier kunnen we zeker iets mee." "Had ze ook een reden om dit de doen?" "Oh zeker, ik was te gelukkig. Ik had net een vriend en ze kon niet uitstaan dat ik blij was dus toen deed ze dit en als ik het niet zal uitmaken zou ze mijn huis afpakken." "Nou ik ga alles even verzamelen en ik denk dat er dan een rechtszaak komt. Kunnen jullie een advocaat betalen?" "Ja hoor." Zei Thomas snel voordat ik iets kon zeggen. "Weet je het zeker Thom?" "Ja tuurlijk, alles voor mijn meisje." "Awh dankje babe." "Geen probleem." Zei hij met een knipoog. Deze jongen is serieus te lief voor mij. "Nou bedankt voor het aangeven en ik bel wel als er iets gaat gebeuren." "Oke, dankjewel." "Geen probleem, het is mijn werk." Thomas en ik liepen het politie bureau uit en stapte in de auto. De rit naar huis verliep rustig en stil. Maar een fijne stilte waarin iedereen gewoon even kon nadenken.
Thuis aangekomen deed ik mijn schoenen en jas uit, net zoals Thom. "Dit is best wel een geslaagde dag." Zei ik . "Ik weet hoe ik hem nog beter kan maken." Thomas draaide zich naar me om en legde zijn handen op mijn heupen." "Oh ja?" Fluisterde ik zwoel in zijn oor. "Zeker." Nadat gezegd te hebben drukte hij gelijk zijn lippen op de mijne. Na een tijde verdiepten hij de kus en leidde ons naar de slaapkamer. Ik stond met mijn benen tegen de rand van het bed en had maar een duwtje nodig en viel al. Thomas hing over me heen en begon met mijn T-shirt uit te trekken, daarna volgde al snel mijn broek.
Dit was zeker een geslaagde dag.
Soo het is al een hele tijd geleden maar guess what ik heb inspiratie! Feestje! Er komt nnu wekelijks een hoofdstuk van dit boek en een van mijn andere boek (The new badgirl in town.) online. Dus check dat zeker en tot volgend hoofdstuk!
xxmoira
975 woorden
JE LEEST
The bad one
RomanceWeet je wat? fuck it! fuck iedereen! als hun mij niet willen hoef ik ook niemand meer. i'm gonna be the bad one en ze zullen dan wensen dat ze nooit zo tegen mij hebben gedaan! en ik begin nu. dit boek gaat over Emma, een gewoon meisje met een gewo...