25

3.7K 216 39
                                    

Perspektywa Daisuke

-Brat?-Usłyszałem głos,wychodząc z bunkra.
Znam ten głos.

-Bracie!- Krzyknął głos. Głos mojej siostry. Popatrzyłem w stronę dźwięku, były tam dwie osoby: Obca kobieta na około 30, dziewczynka 6-letnia,z czarnymi włosami do ramion, i zielonymi oczami.. Moja kochana siostrzyczka.

-Kurwa!- Krzyknął Hiroki.-Spierdalajmy!-Rozkazał po czym złapał mnie za rękę i zaczął biec.
Wyrwałem rękę.

- Co jest!?-Spytał wkurzony
Hiroki.
Co jest?
Moja siostra przyszła się przytulić.

-Tęskniłam bracie!- Powiedziała z łzami w oczach, Nie przerywając uścisku.

-Daisuke!-Krzyknął Hiroki i z całej siły wyrwał mnie w swoją stronę- U-C-I-E-K-A-M-Y- Wykrzyczał, po czym mocno złapał  mnie za ręke i zaczął biec.
Musiałem biec za nim.
Jedyne co mi zostało to patrzeć jak Anna patrzy na mnie ze smutkiem w oczach..

Time Skype

-Ch-yba jesteśmy daleko- Stwierdził z niepewnośćią.

- Co Ty zrobiłeś!?- Krzyknąłem.- Tam była moja siostra,idioto!

-Przepraszam,Co?-Powiedział zszokowany patrząc na mnie.- Uratowałem Ci dupsko, przed spędzeniem wielu lat w więzieniu, A teraz masz pretensję!?-Powiedział zdenerwowany.

-A żebyś wiedział że mam! To jest moja siostra, która tęskni za mną! I nie opuszczę jej! A teraz gdy ja spotkałem,
Chamsko odciągasz mnie od niej!- Krzyczałem z łzami w oczach.
To moja siostra.
Kochana siostra.

-Jesteś aż tak głupi czy udajesz? Teraz sobie nagle O niej przypomniałaś,jak sie spotkaliśćie.. Ojej jakie to smutne! Chyba sie zaraz porycze, wiesz?-Powiedział z pogardą.

-Nienawidzę Cię!- Krzyknąłem.- Jesteś jednak gnojkiem bez uczuć! I pomyśleć że chciałem zrobić dla Ciebie naprawde dużo. Ale koniec z tym! Ja idę na policję!
Powiedziałem, i odwróciłem się do niego tyłem,idąc przed siebie.

-A idź zabaweczko! Czasem trzeba dorosnąć i wyrzuć stare i bezużyteczne zabawki.

Jesteś moją własnościąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz