-3-

16.5K 821 86
                                    

"Bırak Yağmur boğacağım onu!!" Yağmur'u kenara itmeye çalıştım ama kızda seçkin inadı var anasını satayım. Çekilmedi gitti.

"Erkeksen gel lan buraya!!" Bu Baran cidden dayak istiyor. Kızların arkasına saklanıyor birde. Korkak.

"Ya bir dur Yağız. O suçsuz!"dedi Yağmur.

"Ne suçsuzu ya? Adam gözümün önünde tüm okula yalan haber anons etti!" dedim. Yağmur kollarını birbirine bağlayıp ayağını yere vurmaya başladı. Anam. Bu sinirlendiğinin işareti.

"Annem istedi!" dedi Yağmur. Ne olduğunu anlamadan kulağımı yakaladı. Aynısını Baran'a da yaptı. "Siz iki koca bebek. Barışın hemen!" dedi.

Bu kızda çok yüksek psikopat potansiyeli var ya. Korkuyorum. "Özür dilerim Yağız." dedi Baran.

"Bende özür dilerim."   kulağımızı bıraktı ve birbirimize sarıldık. Yine de kafasına bir kere vurdum tabi. İçimde kalırdı yoksa. "Bu annemin amacı ne?" dedim sonra.

"Evlendirmek. Ne yazık ki babannemi örnek alıyor." dedi Yağmur. Seçkin kadınları çok kurnaz. "Bence babannemi ziyarete gitmeliyiz." dedim.

"Oo bize sarma yapar." dedi Baran. Bu çocuğu yemek dolu bir odaya koysan sesini çıkarmadan geçinir gider lan. Ne bu yiyecek sevgisi ya? Birde hayvan gibi yiyip kilo almıyor. Scooby Doo'daki Shaggy gibi. Tam dayak atmalık.

Diğerleri önden gitmeye başlayınca yavaşlayıp Hira'nın yanına gittim. Çok sessizdi. Bu fırtına öncesi sessizlik olmasın? "Hira... Baran adına...öz-"

"Önemli değil Yağız. Olur böyle şeyler." Bunu gülerek söyledi. Niye bu kadar nazik? Yoksa bu bir baştan çıkarma taktiği mi? Eğer öyleyse işe yarıyor sanırım. "Kızmadın mı ya da kırılmadın mı?"

"Hayır. Ne de olsa yakında böyle dedikodular çıkacaktı. Azıcık erken oldu sadece."

"Polyanna mısın?"

"Ne?"

"Yok bir şey." Evet evet. Bu kızın içine ya Polyanna kaçmış ya da bu kız Polyannanın büyük büyük büyük büyük torunu. Bu kadar iyimser olamaz!

Sıraya geçtik. Nedense  kızla oturma fikri o kadar da kötü görünmemeye başlamadı. Hatta cazip bile geliyor. O bir kız, ben erkek. "Hira. Çıkışta babanneme gideceğim."

"Evet."

"Yani beni bekleme."

"Tamam." Hadi ama. Her dediğimi onaylayıp kızmaması çok... sinir bozucu. Kız dediğin cazgır olur yırtıcı olur. Acaba onu da çağırsa mıydım?

☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮

"Hadi Yağız!!" dedi Esen.

"Geliyorum kuzi!" dedim. Onlar arabaya binerken Hira'yı dürttüm. "Sende gelsene Hira. Eve gidip ne yapacaksın?" dedim kurnazca.

"Gerçekten mi?"

"Evet."

"Ama anneannem..."

"Yolda ararsın. Bir şey olmaz!" deyip kolumu omzuna attım. Ufak bir öksürükle çekmemi istedi. "Unuttun mu sevgilimsin!" dedim muzipçe. Bunun üstüne sustu. Bu kadar uysal olması... huzursuz ediyor.

☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮

"Ay torunlar gelmiş Doruk!!" diye bağırdı babannem. Tek tek bize sarıldı. Baran'ın yanaklarını sıktığı gözümden kaçmadı ama. "Gelinimiz de gelmiş Doruk!!" diye bağırdı ve Hira'ya sarıldı. O sırada dedem geldi.

Benden SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin