-8-

13.3K 710 158
                                    


Yavaşça gözlerimi açtım. Kolumu bile oynatamadım. Tişörtümde bir ıslaklık farkedip bakışlarımı göğsüme çevirdim. Bu saç... Hira. Yattığım yer koltuk. Ve bu ıslaklık... salya. Daha kötü bir sabah olabilir mi acaba? Yerimde hafif kıpırdadım. Hira hissetmiş olacak ki kafasını kaldırıp yumuk gözleriyle bana baktı. Gözleri yavaşça açıldı... açıldı... ve...

"Aa?! Senin burada ne işin var? Sapık!"

Hah. Sapık olduk birde çok güzel. "Bırak sapığı şu salyanın hesabını ver polyanna torunu!"

Hira şaşkınca tişörtüme baktı. Sonra dudağını ısırdı. Dudağını. Bir erkeğin karşısında sabah sabah dudağını ısırdı! Harika. "Normalde salyam akmaz."

"Ha bu anormal yani? Nedense hep bana denk geliyor."

Hira sakin bir şekilde koltuktan kalktı ve saatine baktı. Öğlen on bir. Baya uyumuşuz. Allahtan haftasonu. "Kahvaltıya ne istersin?"

"Sucuk. Ya da dur yumurta... Yok ya sucuk!"

"Sucuklu yumurtaya ne dersin?"

Zeki. Tutkulu. Tehlikeli kadın tipi resmen. Kötü yola düşmüş polyanna seni.

"Çok mantıklı derim."

Hira mutfağa giderken bende odama çıktım. Salyası akmazmışmış! Tabi canım zaten bende Barack Obama'yım. Sadece rengim açıldı biraz. Tişörtümü çıkardım. Hazır çıkarmışken banyo edeyim bari. Hava çok sıcak.

On dakikalık banyonun ardından iç çamaşırlarımı giyip odaya geçtim. O sırada kapı çaldı.

"Gel."

Hira odaya girdi ve beni görür görmez elleriyle gözlerini kapadı. "Hayrola! Atletli halim bile bu kadar etkileyici mi?"

"Hayır. Şey... kahvaltı hazır."

Kapının kolunu tutmuştu ki...

"Dur bakalım polyanna torunu."

Hira durdu ve yavaşça bana döndü. İçindeki küfürleri sustur be gülüm. "Gözlerini aç!"

"İstemiyorum."

"Öyle mi? Sanırım sadece boxerle kahvaltı edeceğim."

Hira yutkunup gözünü açtı. Direkt yüzüme baktı.

"Yanlış hatırlamıyorsam biz abi kardeş olmuştuk. Abini dikizleyebilirsin kardeşim."

Evet. Evet. İşte bu surat ifadesini seviyorum. Allahım ne mükemmel ve harika biriyim. Kahretsin. Bu kadar iyi olmak zararlı.

Hira iç çekip yüzüme bakmaya devam ederken altıma bir eşofman giydim. "Hey! Bu mu yoksa bu mu ?"

Hira kırmızı olanı işaret etti. İyi seçim sayılır. Benim gibi mükemmel bir zevki olmasa da fena sayılmaz. Kırmızı tişörtü giyip kapıya yöneldim.

"Şimdi gidebiliriz kardeşim."

"Tabi ki. Bu arada harçlığım bitti abiciğim."

Kurnaz. Tatlı. Çıkarcı. Çok tehlikeli bu kız çok. "Bakarız kardeşim bakarız."

Ne de olsa biz hazine bulduk. Dağıt paraları Yağız. En kötü şirket batar!

☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮

Rüya'dan...

Yavaşça gözlerimi açtım. Tabi ki karşımda masum masum uyuyan Alp'i beklemiyordum. Hala ona alışamadığım bir gerçek.

Benden SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin