Menteşesini kırdığımın kapısı.
Mert gülmeye başladı.
" Ne gülüyorsun?"dedim ve yere kendimi attım.
Bir süre sonra gülmeyi kesti.Bacaklarımı uzattım ve ellerimle bir şarkının ritmini tuttum.
Sonra şeyine vurduğum için özür dilemem gerektiği aklıma geldi.
" Şey o gün beni kurtardığında sana vurduğum için özür dilerim. "
" Kapat o konuyu.Ne kadar acı çektim haberin yok tabi.
Tekrar özür diledim ve ritim tutmaya kaldığım yerden devam ettim.Sessizliği Mert bozdu.
" Bacaklarını ört."
" Bacaklarıma mı bakıyorsun seni pis sapık."
" Bakmamak elde değil eteğin çok kısa."
" Gözlerini oydurtma bana.
" Tamam uzatma"
" Ne uzatma sapıksın işte. " dedim ve ayağa kalktım.
Dolaplardan elime ne geçiyorsa attım. Hadi ama biride denk gelse ya.
Tamam emindim.Bu sonuncusu denk gelicek.Voleybolda smaç servis kullanacak kadar sert atacaktım.
Geril ve kendini öne at.Gelen cisim karşısında gözleri açıldı.Bu sefer kesinlikle kaçamayacaktı.
O sırada kapının açılmasıyla gözlerimi o tarafa çevirdim.Çevirmemle attığım cismin hizmetli amcaya denk gelmesi bir oldu.
Sapık Mert bundanda kaçmıştı.Ama emindim denk gelicekti niye denk gelmedi.Amca acıyla inledi.
Söylediği cümlelerin arasında duyabildiklerim sizi müdüre şikayet edicemdi.İste şimdi ikimizde yanmıştık.
Biz birbirimize bakarken adam gitti.Arkasından koştuk ve adama yetiştik.
" Amca etme eyleme yakma bizim çıramızı." dedi Mert.
" Okul burası sevgili parkı değil.Gidin başka yerde gönül eğlendirin."
" Amca sen ne diyon biz sevgili değiliz. "
"Evet amca ben kitap arıyordum bu da temizlik yapıyordu."
" Ben bu değilim ismim var."
"Bir dur adamı ikna etmeye çalışıyoz."
Biz kendi aramızda kavga ederken amca kaçtı.Bittik biz.Bizim müdür zaten kafadan kontak.
" Napıcaz şimdi. " dedim.
Okuldan atılırsam annem beni çiğ çiğ yerdi.
" Senin yüzünden."
" Ben ne yaptım. Sapıklık yapan sensin." dedim ve sınıfa çıktım.
Dersin ortasında nöbetçi öğrenci geldi ve okul çıkışında müdürün odasına gitmemi söyledi.
Acaba tebeşirlerin hepsini yesemiydim.Odasında bayılma taklidi yaparak belki kurtulabilirdim.
Saçma ya anlarsa bide taklit yaptığımı o zaman şansım varsa bile kalmazdı.
Zil çaldı. Bir ders sonra acı sonla karşılaşacaktım.
" Eee Onurla kilitli kaldığında ne yaptınız?"dedi Sinem.
Şimdi bir dakika neler oluyor burda.
" Ne?"
" Ihmm Onur senden hoşlanmış sende sana ayarlayalımmı deyince kabul etmeyince biz sizi o depoya kilitledik."
" Ama beni yanlış kişiyle kilitlediniz.Kabul etmemiştim zorlamanıza gerek yoktu.Şimdi belki okuldan atılabilirim."
" Ne?"dediler üçü bir anda.
Bende olan herşeyi anlattım . Özür dilediler ama artık faydası yoktu.
Tıpış tıpış müdürün odasına gidecektim.
Dersler bitince korka korka odaya girdim.Mertte ordaydı.
Yan yana durduk.İki müdürde bize ters ters bakıyordu.Böyle bakışırken özel okul müdürü 'sen çık Mert' dedi.
Ayrımcılığın bu kadarı.Zengin diyeydi bunların hepsi.
" Hocam ceza alıcaksak ikimizin ceza alması gerek." dedi Mert .
Bir erkeklik gösterin eksikti zaten.
İki müdür kendi aralarında uzun süre konuştular. Bizde birbirimize kötü kötü bakışlar atıyorduk.
" Bu seferlik sizi affediyoruz." dediler.
Bir daha yapmayacağımızı söyleyerek odadan çıktık.
"Benim sayemde kurtuldun."
" Gerizekalı sapık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Aşkı
Teen Fictionİnsan tanımadığı birine aşık olabilir mi? Hemde delicesine.Peki ailevi sorunlarıyla başa çıkabilir mi? Sorunlu bir abi ve baskıcı bir anne baba. Çağla aşkına kavuşabilecek mi yoksa uzaktan mı izlemek zorunda kalıcak?Şartlar onları birbirine yaklaştı...