Duygular!

5.1K 323 7
                                    

Üstüme eğildi.Allahım sana geliyorum.

"Neren acıyor." dedi endişeyle.

" Çekil kumdan sırtım yandı." dedim

Hemen çekildi ve ayağa fırladım. Elimin yetiştiği yerlerdeki kumu temizledim.Kumun bu kadar sıcak olması gerekiyormuydu.

Elimin yetişemediği yerlerdeki kumu ise Merte temizlettim.Sırtım hâlâ yanıyordu.

" Suya girsene."

" Çok zekisin ama su çok soğuk."

" Sana yardım ediyim o zaman. " dedi.

Ne olduğunu anlayamadan beni kucaklayıp döndürmeye başladı.

Durduğunda beni yere indireceğini sandım ama suya doğru koşmaya başladı.

" Mert hayır su çok soğuk.Meeert." diye bağırırken beni dinlemedi.

İkimiz birlikte suya girdik.Kulaklarıma ve burnuma su kaçmıstı.Yüzeye çıkınca bunun acısını çıkaracaktım.

Debelene debelene yüzeye çıktım. Mertte çıkmıştı ve bana gülüyordu.Bunu o istedi.Yüzüne su atmaya başladım.Bir anlık dalgınlığındam yararlanarak kafasından bastırarak suya batırdım.

Hesaplamadığım birşey vardı.Onunda beni boğabileceği.Yüzeye çıktığım gibi kıyıya gittim ve oturdum.Mertle baya eğlenmiştik.

Mert Kutaygille eğlenmeye devam ediyordu.Yanlarına bir kız geldi ve resmen Mertin baklavaları elledi.

Sinirden gözüm döndü.

" Mert! Gelsene bi." diye bağırdım.

Yanıma yürüyerek gelirken ayağa kalktım ve bacağına vurdum.Benim olduğunu düşündüğüm birine kimse dokunamazdı.

Acıyan ayağına çelmeyi taktım.Neden Merte yaptığım kötülüklerin ucu banada değiyordu.Mertle birlikte bende yere düştüm.

Pardon yere düşmedim.Mertin üstüne düştüm ve dudaklarım dudaklarının üstünde durdu.Birbirimize saşkınca bakarken yan tarafına kendimi attım.

Ayağa kalktığım gibi çadıra koştum. Üstümdeki ıslak kıyaftlerden kurtuldum.Onu gerçekten seviyordum.Kasları olduğu için değil yada yakışıklı olduğu için değil.

Ne yapmam gerektiğini düşünürken Sinem yanıma geldi.

" Oha siz çıkıyormusunuz?"dedi.

" Sacmalama çıkıyor olsak orda öpüşmeye devam ederdik."

" Hııım." demekle yetindi.

" Sence ne yapmalıyım Sinem.Onu gerçekten seviyorum ve Erendeki gibi sonuçlanacak diye korkuyorum."

" Korkma.Mert Eren gibi pislik biri değil. "

"Bence onu sevmekten vazgeçmeliyim."

" Saçmalama. Bunu yapmak cok zor ve acı verici olur."

" Düşünmeliyim.Onun yanında kendimi kaybediyorum.İçimdeki çocuk ortaya çıkıyor."

" Bunu iyice düşün. Etrafına biraz dikkatli bakarsan onunda duygularının ne olduğunu anlayacaksın." dedi gitti.

Ne demekti bu şimdi. Hiç birşey anlamıyordum.

~Sinem~

Çağlaya ne kadar bir düşün desemde korkup kaçacağını biliyordum.İş başa düşmüştü.

Merti yanıma çağırdım.Kimsenin bizi duyamayacağı yere götürdüm.

" Çağlayı seviyorsun değil mi?"

" Nerden çıktı bu?"dedi.

Sesinden paniklediği belli oluyordu ve Çağlayı gerçektende seviyordu.

" Etrafına dikkatlice bak.Çağlayı incele o zaman onunda duygularının ne olduğunu anlayacaksın."dedim ve yanından ayrıldım.

İkisinin bir süre sonra birbirlerine olan hislerini anlayacağını umuyordum.

Otobüs AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin