~Mert~
Kamp boyunca Çağlayı incelenmiştim.Çağla Çağlaydı.Beni kendine bağlayan kızdı.Ona açılmayı istediğim ilk kızdı.Benimle ağlayan benimle gülen ve aynı anda beni deli gibi kıskandıran kızdı.
Ve şuan Atalayla Romeo Juliet rollerine calışıyorlardı.Ne kadar ellerini koysalarda prensipte öpüşecek olmaları beni sinir ediyordu.
Peki ben rahat dururmuyorum.Doğru bildiniz durmam . Çalıştıkları odaya gittim.
Geldigimin iyi olduğunu söylediler.Beni Mercutio rolünde oynatacaklardı.Ben rolümü yaptıktan sonra sıra öpüşme sahnelerindeydi.
İçimden kıskançlık volkanları patlıyordu.Atalay elini koydu.Atalay ne kadar elini öpüyor olsada Çağlanın utanması gerekmiyor mu.Hem rol için onu öptüğüm için yanakları kızarmıştı.
Bir dakika yoksa Sinem bundan mı bahsediyordu.Kampı düşündüm.O gün onu suda boğulmaktan kurtardığımda kızarışı ve vücuduma bakmamak için verdiği uğraşlar.
Sonra Kutaygille eğlenirken beni çağırması.O zaman sinirli gözüküyordu.Öncesinde ne olduğunu düşündüm.Kızın biri kaslarıma dokunmuştu.
Yanına geldiğimde ise canımı yakması ve benle birlikte yere düşmesi .Üstüme düştüğünde dudaklarımı örten dudakları aklıma geldi.Sonrasında kaçıp gitmişti.Domatese döndüğüde kesindi.
Şimdi anlıyordum.Çağlada benden hoşlanıyordu.Sinem bunu demek istemişti.
" Olllley be." diye bağırıp odama gittim.
Peki ona nasıl açılacaktım?
~Çağla~
Bir haftadır Atalayla bugünkü rolumüze çalıştık ve gösteriye hazırdık.Bir biz değil herkes hazırdı.
Romeonun Atalay olması beni rahatlatıyordu.Sahneye çıkmamıza beş dakika kalmıştı.
Biri oraya biri buraya koşturuyordu.Yanima bir kız geldi.
" Atalay nerde gördünmü?"
" Hayır.Nolduki?"
" Ortalıkta yok.Romeo yu başka biri oynayacak."
" Kim oynayacak ?"
" Bizde kimin oynayacağını bulmaya çalışıyoruz?"deyip gitti kız.
Telefonumdan belki 20 kere aramıştım ama açmıyordu.
Herkes gösterinin başlamasını bekliyordu ve ben rol arkadaşımın kim olacağını bilmiyordum.
En önde ben olmak üzere sahneye çıktık. Kafamı sola çevirdiğimde Romeonun kıyafetini giymiş Merti gördüm .Nasilda yakışıyordu herşey.
Herşey kusursuz ilerliyordu.Kimse hata yapmamıştı.Ama sırada öpüşme sahnesi vardı.Heryerimden alevler çıkmaya başladı.
Mert birşeyler söyledikten sonra bana yaklaştı.Gözlerimi kapattım.
" Sende benim Julietim olur musun?"dedi.
Sıcak nefesi dudaklarıma çarpıyordu ve beni iyice heyecanlandırıyordu.Ne dediğini idrak ettikten sonra herşeyi unuttum.Benim için sadece Mert vardı.
"Ben Romeoma kavustuktan sonra onun için seve seve Juliet olurum." dedim.
Bunu diyen benmiydim gerçekten.
" Bu öpücük kadınıma gelsin o zaman." dedi ve beni öptu.
Normalde elimizi koyuyorduk ama Mert kural dinlemiyordu.Sanırım bende ona uyacaktım ve öpücüğüne karşılık verdim.
Birbirimizden ayrıldık ve bütün oyuncu arkadaşlarla izleyenleri selamladık.
Bekleme odasına Mertle el ele girdik.
Ve ben aşkıma ,otobüs aşkıma kavuşmuştum
Yurt dışına çıkacağım için final erken geldi.İnşallah tatmin olursunuz.Romeo Jukiet hikayesinde öpüşme sahnesi varmı bilmiyorum.Bu öpüşme sahnesi benim uydurmam.Hikaye boyunca yanımda olan herkese tesekkürler.Multimediaya şarkı koymaya çalışıcam koymayi basarabilirsem o şarkıyla okuyun derim.
Btlzybk , umursamazhatun ve haticennur sizin yeriniz benim için ayrı.
Yeni çalışmalarda görüşmek dileğiyle
Çatlak yazar
(imzalayayımdedim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Aşkı
Teen Fictionİnsan tanımadığı birine aşık olabilir mi? Hemde delicesine.Peki ailevi sorunlarıyla başa çıkabilir mi? Sorunlu bir abi ve baskıcı bir anne baba. Çağla aşkına kavuşabilecek mi yoksa uzaktan mı izlemek zorunda kalıcak?Şartlar onları birbirine yaklaştı...