Seni çok özledim aşkısı.

5.9K 333 14
                                    

"Hırsız"diye bağırdım.

" Ne hırsızı saçmalama. "

" O benim ilk öpücüğümdü."

" Şimdi ben senin ilkin olmuş oltum hah ."

" Ne yazık ki senin gibi biri benim ilkim oldu.Ama bunu takacak kadar ergen değilim. "

" Benim gibi birimi? Neyim varmış benim?"

" Demek istediğim  beni seven birinden ilk öpücüğümü almak isterdim."

" Klasik kız hayali." deyip gitti.

Bende arkasından oyun alanına gittim.Ortam kahkaha sesleri ile doluydu.

Yaptıklırı espriler çok saçmaydı ama herkes fazla tepki veriyordu.Sarhoş olmalıydılar.

Buraktan rica ettim.O da bizi Sinemin evine bıraktı.Kıyafetleri değiştirdikten sonra evlerimize gittik.

***

Sabah telefonuma gelen mesajla uyandım.

"Seni evinin oradaki duraktan alacağım bana sandviç hazırla ve saat sekizde hazır ol." yazıyordu.

Of Mert of.Yarım saatim vardı.Kalkıp hazırlandım.Aşağı indim ve sandviç hazırladım. Alüminyum folyoya sarıp poşete koydum.

Durağ gittim ve beklemeye başladım.Saat sekizi geçmişti ama Mert hâlâ gelmemişti.Birde biz kızlara diyorlardı.

Okula geç kalacaktım.Beklemekten vazgeçtim ve yürümeye başladım.Kornaya basılmasıyla irkildim.

Bu spor araba benden ne istiyorduda arkamdan geliyordu.En sonunda vazgeçip arabanın camına tıklattım.

Cam yavaşça açıldı.

" Niye beni takip edi...Mert senin ehliyetin var mı?"

" Üç gün önce on sekizime bastım ve dünden önceki gün ehliyetimi aldım.Neyse bin."

Arabaya bindim ve kemerimi bağladım.

" Sandviçim hazır değil mi? "

"Evet.Hazırlamamak gibi şansım da yok."

" Bu doğru. " dedi.

Okul yolu yerine başka yere saptı.

" Napıyosun?"

" Okulu asıyoruz."

" Nereye gidicez."

" Bilmem nereye gidelim."

"Şöyle göl kenarı falan olsun. Okulu astığımıza deysin."

" İyi o zaman." dedi.

Sonrada birşey konuşmadık.

Göl kenarına vardığımızda Mert bagajdan küçük bir kilim çıkardı ve yere serdi.Sandviçini verdim.

" Sen yemeyecek misin?"

" Unutma ben köleyim."

Gülümsedi.Sandviçi yarıdan böldü.Birini bana verdi.Bu iyi olmuştu kurt gibi açtım.

" Bilseydim hepsini sana verirdim.Birşeyler alıp gelmemi ister misin?"

" Hayır."

" Yoksa sende mi diyettesin."

" Saçmalama diyet kadar gereksiz birşey yok.Hem ne demişler can boğazdan gelir."

Saat on bir olmuştu.İki saattir burdaydık.

" Daha ne kadar burda oturacaz."

" Oturma uzan o zaman."

" Espri anlayışın beni öldürüyor."

" Alışman lazım.Neyse sana birşey söyleyeceğim."

Ne diyecekti acaab.Ağzını açmıştı ki telefonum çaldı.Açmamazlık yapamazdım.Arayan kişi benim için önemli biriydi.

"Alo"

". .........."

"Bu kadar uzun süre nerelerdeydin."

". .........."

"Tamam o zaman ben seni akşam otogardan alırım."

". ..........."

"Seni çok özledim aşkısı .Neyse kapatıyorum güle güle. "

Otobüs AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin