Allah belamı verecek!!!

9K 472 20
                                    

Yazım hatam olursa mazur görün. Votelerin ve yorumların artması dileğiyle keyifli okumalar

Okuldan beşte gelmiştim ve sadece beş saat uyumuştum.Saat onda uyanacak ne çekmiştim be.

Israrla çalan telefon düşüncelerimi böldü.Kesin Çağlardı.Evet benim müneccim olmam gerek.

" Nerdesin?"

" Aynı yerde.Unutma pa..."

"Kes beş dakikaya geliyorum."

Bu çocuk beni bir gün felç ederdi ama.Bir dakika aynı yer dedi bu.Yani Yılmazsoy bar.

Boku yememe az kalmış olabilirdi.Deli gibi korkuyordum ama kadeeer.

Deri ceketimi alarak evden çıkmayı düşünüyordum ki şapka almayı akıl edebildim.Bu beni bir nebze saklayabilirdi.

Babamın yanına gidip kredi kartını aldım.Beni delirtselerde sıkıntı içinde oflayıp puflamaları beni oldukça üzüyordu.

Evden çıkıp taksi çağırdım.Gelmesi biraz uzun sürsede gelmeyi başarabilmesi iyiydi.

Yeri söyleyerek oraya varmamızı bekledim.Bir yandanda kimseye gözükmemek için özellikle hareket çektiklerime gözükmemek için beynimi çalıştırmaya çalışıyordum.

Düşünürken çoktan gelmiştik.Ama barın önüne getirmemişti beni.Az para veririm diye düşünerek sorun etmedim.

Bara giderken yakalanmamak için dua ediyordum.Fakat o ses tüm ibadetimin içine etti.

"Çağlar'ın kardeşi bizim orta parmakçı kız çıktı.İşe bak Çağları hiç sevmeyiz." deyip yanındaki iki izbandotla kahkaha atmaya başladı.

Yanıma yaklaştılar.Biraz ara varken kaçmaya çalıştım ama o iki izbandot beni tuttu.Yine bir kahkaha tufanı başladı.

Bana iyice yaklaştı.Yüzüne tükürdüm.Karşılığında canımı yaktı.Saçımı maymun gibi çekiyordu.Kasıklarına vurmaya hazırlanırken başka bir sesle saçımı bıraktı.

"Malzememi çalıyorsun Efe."

Saçımı çeken öküz yani Efe küçük bir kahkaha attı.

" Ne zaman içmeyi bıraktında kızlarla ilgilenmeye başladın Mert." dedi Efe ve yanındakilere işaret verdi.

İki izbandot Mertin yanına koştu. Mert onları durdurdu ve dövüşmeye başladı.Ne yazıkki elim o zaman armut topluyordu.Bu yüzden olanları salak gibi iziliyordum.

Mert denen ikisini halletmişti.Geriye Efe kalmıştı ama ona vurmak yerine konuşmaya başladı.

" Bence bunu sonra halledelim.Öküzlerini de alıp git burdan ."

" Unutma bunu sonra halledicez." dedi Efe.

Yerdekileri iki üç tokatla uyandırarak burdan uzaklaşmaya başladı.Mert denen yanıma yaklaşıyordu.

Elimi armut dalından çektim ve senmisin beni malzeme olarak gören düşüncesiyle çocuğun kasıklarına tekme attım.

Çocuk acıyla inlerken şapkam düştü. Bana baktı.Olamaz bu o otobüsteki çocuktu.Niye bilmeden çocuğun şeyine vurursun ki.

Allah belamı verecek.Kesin özene bezene yarattığı bu çocuğun şeyine vurduğum için belamı verecek.

Ama hayırlısı diyerek bara koştum.Peşimden gelmiyordu şükürler olsunki.

Çağları bulduğumda bu sefer kapının önünde sızıp kalmıştı.Gelen geçen mal gibi bakıyordu.

Gidip hesabı ödedim . Eşek ölüsü gibi olan Çağları kaldırmayı başarıp taksi çağırdım.

Takside çok hızlı geldiği için yirmi dakika barın önünde bekledim.Yine laf atanlarımız boldu.

İki üç kız kendi aralarında gülüştü.

" Bizim canavar yeni birini bulmuş." dedi siyah saçlı olan.

" Kız da pek dayanıksız duruyo işi zor valla."dedi diğer siyah saçlı olan.

Üçünçü kız yanıma geldi.

"Şansın varsa yavaş hareket eder."dedi Bu da siyah şaçlıydı.Ben daha neler duyucam bu kızlardan.Sabır Yarabbi.

Üç kız kıvırtarak uzaklaştılar.Etrafta duran insanlara baktım hepsi siyah saçlıydı.Gotik mi ne bunlar diyecem de ben salağım.

Saat gecenin on biri ben neden hepsi siyah saçlı diyorum.Beynime tükürmekte haklıyım.

Taksi sonunda gelebildiğinde zor olsada abimi taksiye bindirdim ,kendimde binince gideceğimiz yeri söyledim.

Eve geldiğimizde babam kapının önünde bekliyordu.Sonunda bu eşek ölüsünü kendim taşımayacağım derken babam sadece kapıyı açmakla yetindi.

Hep yaptığım gibi kredi kartını bir yere Çağları bir yere fırlattım.Ayaklarımı vura vura merdivenlere çıktım.

Kendimi yatağa attığım gibi gözlerimi kapadım.Bence hayatımda ekşın olmasını istemekten vazgeçmeliydim.

Bu yaşadaklarım bana yeterde artardı bile.Ama böyle güzel şeyler yaşadığım biri olsa iyi olurdu.Yeni bir aşk.

Aşk yasak,aşk yasak diyerek bu düşünceden vazgeçtim. En iyisi buydu derken uykuya bodoslama daldım.


Otobüs AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin