Mertin yanından ayrıldıktan sonra eve ilk defa mutlu olarak adım atıyordum.Ama Evde Kıvanç ve Koray yoktu.
Annem yüzümden anlıyacak olduki açıklamasını yaptı.Anneme Elif teyzenin dediklerini söyledim.
Yemek yemeyeceğimi söyleyince yine tartıştık.
Anneme göre 25 kiloydum ve benim bilmediğim bir sevgilim vardı.Yarın gösteririm diye çantama çizimlerimden birkaçını kattım.
Sonunda profesyonel biriyle iş yapabilecektim ve heyecandan uyuyamıyordum.
***
Sabah okula geldiğimde kızlar kantinde oturuyordu.Yanlarına gittim.
" Okula yeni biri gelmiş Mertin kuzeniymiş."
" Bundan banane."
" Bananesi mi var Çağla çocuk çok taş."
Zilin çalmasıyla taş muhabbetti son buldu tarihcinin dedikodusu yapılmaya başlandı.
Ama her teneffüs Mertin kuzeninin konusu açılıyordu.Beni kurtaran ise Kutay oldu.
" Kamp yapıcaz on ikinci sınıflar olarak.Ama biz sizi getirmek istiyoruz.Size özel." dedi .
Sena , Çiğdem, Sinem hemen atladılar.Ortamı bozmamak için kabul ettim.Tek sorun annemgildi.
Sinem ne düşündüğümü anladı ki ben hallederim bakışı attı.
Okul çıkışı hemen Elif teyzenin atölyesine gittim.Benimle birşey konuşacağını söyledi.
" Kızım biliyorum seninle oynuyormuşum gibi olucak ama bir hafta içinde atölyeyi büyütücem o yüzden daha deneyimli elemanlar alıcam.Ama benimle bir hafta çalışabilirsin."
Şakamıydı bu.Dün bir ressam arıyor benimle çalış diyor yarını gidiyorum benimle bir hafta çalışabilirsin diyor.
Elif teyzeyi kırmamak için kabul ederdim ama kabul etmeyecektim.
" Yinede teşekkür ederim. Bence ben gelmeyeyim."
" Yanlış anlama kızım."
" Yok niye yanlış anlayayım."deyip direk eve gittim.
Sinirlerimi yatıştırmak için kendimi kendi atölyeme attım.Telefonuma mesaj gelmesiyle resim çizmeyi bıraktım.
Sena , Çiğdem ve ben malzemeleri ayarladık.Kapınızın önündeyim annenden izin alıcam." yazıyordu.
Mesaj Sinemdendi.Koşarak aşağı gittim ve kapıyı açtım.Hemen annemin yanına gittik.
Sanki suçumuzu itiraf ediyormuşuz gibi kafamızı öne eğdik.Annem boş gözlerle bize bakıyordu.
" Anne ben üç gün Sinemgilde kalıcam."
"Niyeymiş o?"
" Çalışma kampı gibi bişey yapıcaz."
Nasıl yalandır bu ya.
" Lütfen Mehtap teyze." dedi Sinem.
" Tarih derslerinin notunu yükselteceksin ama."
" Tamam söz."
Herşey tamamdı.Sinemle odama çıktım ve iki üç parça kıyafet aldım.Yanıma birazda para alarak Sinemgilin evine gittik.
****
Kutayın arabasıyla kamp yerine geldik.Herkes çadırlarını kuruyordu.Sinem bizim çadırı çıkardı ama çadırda koca bir delik vardı.
"Kızlar çadırımız yırtılmış bazı yerlerindede kapak kadar delikler var. " dedi Sinem dudaklarını büzerek."
" Nerde kalıcaz peki?"dedim.
" Noldu kızlar?"diyerek yanımıza geldi Burak.
" Çadırımızın heryeri yırtılmış." dedim.
Ormanda da çadır bulamazdık.
Diğerleride yanımıza geldi.Sena hepsine açıklamayı yaptı.Çağatay mükemmel beynini çalıştırdı.
" Sorun yok benim çadırımda beraber kalabiliriz." dedi.
Kutay Çağatayın kafasına okkalı bir tokat geçirdi.
" Mert kuzeniyle kalır.Ben Burak ve Çağatayla kalırım.Sizde benim çadırımda kalırsınız."
Kabul ettik.Kızlar eşyalarını yerleştirdi ve yattılar.Bana yatacak yer kalmamıştı.
" Ben nerde yatıcam." dedim
Eşyaların çokluğundan sadece beş santim kayabilmişlerdi.
" Sen o zaman Mertle kal.Onlar zaten iki kişiler." dedi Sinem.
" Ne yapmaya çalıştığınız şimdi ortaya çıkıyor ama ben dışarda yatıcam deyip battaniyemi yere serdim.
Senanın battaniyesini aldım ve üstümü örttüm.Soğuktu ve cins cins hayvan sesleri vardı.Yanıma biri geldi.
" Sana birşey yapıcak degiliz gel bizim çadırda kal." dedi.
Bu Mertti.
" Gerek yok."
" Sen bilirsin." dedi ve gitti.
İnsan kal diye diretir demi.
Kurt uladı.Kulaklıklarımı taktım ve müzik dinlemeye başladım ama hayvanların sesleri hâlâ duyuluyordu.
Bir süre sonra dişlerim soğuktan birbirine çarpmaya başladı.Merti dinlemeliydim diye düşünerek battaniyemi aldığım gibi çadırlarına gittim.
Çadırın fermauranı biraz açtım.Mert uyanıktı.Ama kuzeni yatıyordu.
" Gelebilirmiyim?"diye sordum utanarak.
" Gel"dedi ve kuzenini dürttü.
Çocuk gözlerini ovaladı ve oturur pozisyona geçti.
" Atalay"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Aşkı
Teen Fictionİnsan tanımadığı birine aşık olabilir mi? Hemde delicesine.Peki ailevi sorunlarıyla başa çıkabilir mi? Sorunlu bir abi ve baskıcı bir anne baba. Çağla aşkına kavuşabilecek mi yoksa uzaktan mı izlemek zorunda kalıcak?Şartlar onları birbirine yaklaştı...