Sabah otobüsten iner inmez etrafımı alt sınıflardan üç kız sardı.Özel okul bebeleriydi.
" Şey Sen Mertle aynı yerde mi yaşıyorsun?"dedi sarı saçlı kız.
" Hayır. "
" Ama aynı otobüstesiniz."
" Aynı otobüse binmemiz aynı yerde yaşıyo olduğumuzu göstermez şimdi naş." diyerek kızları kovdum.
Sabah sabah illaki tepemi attıracaklardı.Sınıfa girdiğim gibi sırama oturdum.
"Noldu kızım?"
" Sabah sabah üç dingille uğraştım. "
" Ne yaptılar?"
" Bana Mertle aynı yerde yaşayıp yaşamadığımı sordular."
" Aman bizim deli kıskanmışmı." dedi Sinem.
" Of Sinem kim kimi kıskanıyo."derken hoca girdi.Kim takar hocayı.
Acaba kıskanmışmıydım.
-Evet deli gibi
-Hayır kıskanmadım
-Kıskandın
-Kıskanmadım
-Kıskandın gerizekalı
-Sen kes sesini pis iç ses.Bir kerede bana iyi şeyler söyle.
-Hahaha
-Sana sesini kes dedim!
Ne ? Neden herkes bana bakıyor? Yoksa?
" Sen kime dedin?"diye cırladı hoca.
Tarihcinin yanına bir sen eksiktin felsefeci.Gelin saçlarımı yolun.
" Size demedim hocam. Şunlar konuşuyordu da o yüzden şey ettiydim."
" Kim konuşuyo?"
" Şunlar hocam."
" Duvar konuşmaz kızım."
" Pardon hocam.Şunlar konuşuyor işte. "
Emir ile Ramazan ikilisini gösterdim.Kafanızdaki ağrıya hazır olun çocuklar.
Felsefeci eliyle vursada nereye vuracağını çok iyi biliyordu. Sonra baş ağrısıyla geziyordun.
Bir kere benimde kafama vurmuştu.Sinem saolsun yeni sevgilisi hakkında konuşup dururken bende susması için cevap verirken yakalanmıştık.
İki tane hap içmiştim ama geçmemişti.Gıcık karı nolcak.Ahanda zil çaldı.Emir ve Ramazan kafalarını tutarak yanıma geldi.
" Kızım sen manyakmısın?"dedi Emir
" Bir gidin ya."deyince ah kafam diyerek yanımdan ayrıldılar.
Onlar gider gitmez Sinem, Sena ve Çiğdem damladı.
" Bak bir şu çocuğu sana ayarlayalım mı?"
Gösterdikleri çocuk dün çarpıştığım çocuktu.
" Hayır."
" Ama çok tatlı."
" Bana göre acı."
" Of hadi ya kabul et hem değişiklik olur. "
" Ha-yır Sinem."
" İyi be."
" Sen dün ne yaptın?"dedi Sena
"Ne yapmışım."
" Bilmiyoruz ama özel okulun müdürü sana ceza vermiş depoyu temizliycekmişsin."
" Ya niye ben birşey yapmadım."dedim.
Omuz silkmekle yetindiler.Oflaya oflaya temizlik malzemeleriyle birlikte depoya indim.Temizliğe dolapların arkasından başladım.
Ne kadar da çok örümcek ağı var.Iyyyk.Bu örümcekte öyle ağ yapmış canım.Allahım birde elime yapışıyo.
Birinin 'buldum'diye böğürmesiyle çığlığı bastım.Dolabın arkasından çıktım.Çocuk koşarak yanıma geldi.Bu Mertti.
" Ne işin var burda."
"Temizlik." dedim kısa keserek.
Kapıya gittim . Temizliği sonrada yapabilirdim. Zaten kalbim yerinden çıkacakmış gibi atarken nasıl temizlik yapabilirim.
Kapının kolunu çevirdim ama kapı açılmadı.Tekrar tekrar denedim ama olmadı.Korkuyla Merte döndüm.
O da geldi ve defalarca kapıyı açmayı denedi.İkimizde kapıyı yumruklamaya başladık.Kimse duymuyordu.
Mert vazgeçti ve iğrenç bir biçimde tozlu olan kitabını okumaya başladı.
" Ya yardım etsene."
" Nasıl olsa duyan yok hizmetliyi beklemek zorundayız."
" Telefon yokmu yanında?"
" Hayır Burcudaydı.Seninki?"dedi.Niye veriyorsa elin kızına telefonunu.Gerizekalı.
" Benimkide Emirde." dedim oysa çantamdaydı.Ben kıskandımmı ne.
Tekrar kapıyı yumruklamaya başladım.Kimse duymuyormuydu ya.Kahretsin.
" Menteşesini kırdığımın kapısı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Aşkı
Teen Fictionİnsan tanımadığı birine aşık olabilir mi? Hemde delicesine.Peki ailevi sorunlarıyla başa çıkabilir mi? Sorunlu bir abi ve baskıcı bir anne baba. Çağla aşkına kavuşabilecek mi yoksa uzaktan mı izlemek zorunda kalıcak?Şartlar onları birbirine yaklaştı...