Koray ve Kıvanç'ın gelecek olması beni çok mutlu etmişti.Koray bir sürü şebeklik yapardı artık.
" Konuştuğun kişiyi çok seviyorsun galiba."
" Evet çok şeker biri."
Duyamadığım şeyler mırıldandı.
" Mert daha ne kadar burada oturucaz."
" Gidelim o zaman."
" Boşu boşuna mı astık okulu."
" Çok sevdiğin şeker insan geliyor onunla birşeyler yaparsın."
"O akşam gelicek hadi lunaparka gidelim."
"Gündüz vakti ne lunaparkı sen çocuk parkına git."
" Çok komiksin ama lunaparka gündüzde gidilebilir."
" Gitmezsek beni rahat bırakmayacaksın değil mi?"
" Yüzde doksan dokuz."
" Hadi o zaman."
Kilimi dürdük ve arabaya bindik.On dakika sonra lunaparka geldik.Saat 11.30 olduğu için kimse yoktu.
İşçiler gözükmüyorlardı.
" Sana gündüz vakti gelinmez demiştim."dedi.
" İyi gidelim o zaman."
Gondola falan Mertle binmek istiyordum.Arabaya bindim.Mertte sürücü koltuğuna yerleştikten sonra arabayı çalıştırdı.
Arabayı sürmek yerine yüzüme bakıyordu.
" Köle yarın akşam beni lunaparka götürmek zorundasın."
" Kıvançta gelebilir değilmi?"
Kafa salladı.
" Şimdi ne yapıyoruz?"
" Sen karar ver."
" Tamam o zaman. Seni güzeller güzeliyle tanıştarayım."
Kafa salladım.Ne güzeller güzelinden bahsediyordu bu.Yolarım valla o kızın saçlarını.
Gideceğimiz yere gelesiye kadar kızı dövme planları yaptım.
Mertin arkasından binaya girdim.Neresiydi burası.Hiç kimsede yoktu.
Mertin bir odaya girmesiyle bir kızın kucağına atlaması bir oldu.
Kafasında hastane şapkası vardı ağzında da maske.Kız lösemiydi.Bilip bilmeden kızı dövmek istediğim için kendime kızdım.
" Bu kız kim?"diye sordu.
"Selam ben Çağla Mertin okuldan arkadaşıyım."
" Bende Yasemin.Benimle oyun oynar mısın?"
" Tabiki ne oynamak istersin?"
" Dansa davet."
" Tamam o zaman."
" Bekle ben erkek ve kız arkadaşlarımı çağırıyim." dedi ve gitti.
Çok gecmedende geldi.Yanında onunla dört kız beş oğlan vardı.Toplamda altı kız olduk.Mertle de erkekler toplamda altı oldu.
Yasemin oyunu anlattı.Erkekler kızları dansa davet edicekti.Kabul eder yada etmezdin ama en sona hangi erkek ve kız kalırsa o dayak yiyecekti.
Kızlar yan yana dizilen sandalyelere oturdu.Erkekler sırayla istediği kızı dansa davet etti.
Mert bir türlü beni dansa davet etmiyordu.Geln bütün davetleri reddettim.Sona kızlardan Yasemin ve ben erkeklerden Mert ve Osman diye bir çocuk kalmıştı.
Davet etme sırası Osmandaydı.Davet gelirse kabul etmeliydim yoksa dayak yerdim.
Ama Osman Yasemini davet etti.Yaseminde kabul etti.Şimdi Mertle dayak yeme zamanıydı.
Kim kiminle dans edicekse karşı karşıya geçti ve ellrini havada birleştirdi.
Mertle koşmaya başladık.Bizi durdurdular.
" Böyle koşamazsınız el ele tutuşmanız gerek." diye açıkladı Yasemin.
Ben bir kötü oldum. Şimdi Mertle el ele mi tutuşacaktım.Mert elini uzattı.Elini tuttum.
" Sıkı tutman gerek yoksa bunların arasından çıkamayız." dedi
Parmaklarını parmaklarımın arasından geçirdi. Üç deyince koşmaya başladık.Aralarından geçtik. Geçtik geçmesinede sırtım morarmış olabilirdi.
Deli gibi gülerek çocuklara veda ettik ve Mert beni eve bıraktı.Bugün muhteşem bir gündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Aşkı
Teen Fictionİnsan tanımadığı birine aşık olabilir mi? Hemde delicesine.Peki ailevi sorunlarıyla başa çıkabilir mi? Sorunlu bir abi ve baskıcı bir anne baba. Çağla aşkına kavuşabilecek mi yoksa uzaktan mı izlemek zorunda kalıcak?Şartlar onları birbirine yaklaştı...