Kasların yırtılır inşallah!

6.2K 367 16
                                    

"Cesaretlik diyorum."

Dediğim an pişman oldum. Sena sinsi sinsi bana bakıyordu.

" Merte seni seviyorum aşkım de ve yanağından öp. " dedi Sena.

" Saçmalama ya yapmıycam." deyince herkes  mızıkçılık yapma diye beni azarladı.

El mahkum yapacaktım.

Mertin yanına gittim .

" Seni seviyorum a-aşkım." dedim ve küçücük bir öpücük bıraktım yanağına.

Kalbimin ritmi bozulmuştu resmen.Yerime oturdum hemen.

Sena gülmekten yarılacaktı resmen.Herkes ona tip tip bakıyordu.

" Yüz halleri çok komikti görmediniz mi? Mert kasılmaktan ölücekti nerdeyse. Çağla da domatese döndü. "dedi.

Herkes gülmeye başladı.

" Abartmayın." deyip şişeyi çevirdim. Şimdi herkes cesaretlik diyordu.

Ben Çağataya sorucaktım.Cesaretlik dedi.

" Şuradan geçen kıza tam benim tipimsin de." dedim.

" Öc alıyosun yani."

" Galiba." dedim ve arkama yaslandım.

Çağatay çok komikti.Kızdan birde tokat yemişti.Yanağını tutarak yanımıza geldi.

" Çağla sen bittin kızım." dedi ve yerine oturdu.

Çok komik şeyler yaşanıyordu.Mesela Çiğdem iki oğlana hangi takımlı olduklarını sordu.

Emir iki kıza şampuan markalarını sordu.Kutay tenis oynarken çıkan sesten çıkardı.

Burak iki teyzeye turist takliti yaptı.Sinem elinde telefon olmasına rağmen bir kıza saati sordu.

Ramazan bir kıza 'ikimizde aynı şehirde yaşıyoruz neden tanışmıyoruz'deyip kızın ismini öğrendi.

Sena bir kıza lezbiyenmisin diye sordu.Mert bir kıza seninle yüzmek zevkli olurdu dedi karşılığında bacağına tekme yedi.

Sıra bana gelmişti ve Çağatayın eline düşmüştüm.

" Şurda bowling oynayan üç oğlan varya ordan kaslı olan varya ona de ki kaslarına bakabili miyim."

" Ama bu çok fazla."

" Sen istedin bunu güzelim." dedi.

Neden hep en kötüleri beni buluyor.

Oğlanların yanına gittim.Üçüne baktım ve kasları t-shirt'ünden fırlayacakmış gibi olanı seçtim.

" Şey." dedim.

" Ooo bir güzellik bize katılmak mı istiyor." dedi cılız olan.

"Hayır." dedim ve kaslının yanına gittim.

Nasıl ypacaktım ya.Bizimkilere bir bakış attım.Hepsi dikkatle beni izliyordu.

"Kaslarına bakabilir miyim?"dedim.

Çocuk kaşlarını çattı ve yüzü gerildi.Ama sonra gevşedi.

" Daha fazlasınıda istermisin bebeğim?"dedi.

Yanındakilerle birlikte güldü.Ağzımı açmıştım ki belimden tutup beni kendine bastırdı.

" Bence bu ikimiz içinde iyi olur." dedi.

Gittikçe bana yaklaşıyordu.Vurmaya başladım ama etki etmiyordu.Neden beni kurtarmaya gelmiyorlardı.

O sırada biri kolumda tutup beni astıldı.Kolum çıktı sandım biran.Bu Mertti. Kutay ,Çağatay ve Burak dövüşmeye başladı.

Kutay tam darbe yiyecekken Mert tekme attı ve Kutayı kurtardı.Sonra ise beni çekiştirmeye başladı.

Kızların yanından geçtik. Oldukça endişeliydiler.Arkamızdan geliyorlardı ama Mert onları durdurdu.

Kolumu acıtıyordu.Kimsenin olmadığı bir yere gittik . Kolumu hızlıca bıraktı. Duvara çarptım.

" Salak mısın? Kolum çok acıdı."

" Asıl sen salak mısın? Beyninle zorun mu var? Ne diye Çağatayın dediklerini yaparsın ki.Ya biz bişey yapamasaydık.Adamlar.Allahtan dişimize göre." dedi ve tekrar kolumdan tuttu.

Kolum zaten acıyordu ve o acıtmaya devam ediyordu.

" Kolumu bırak lanet olası.Kasların yırtılır inşallah." dedim ve kızların yanına gittim.

Çantamı aldığım gibi eve gittim.

Otobüs AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin