O benim sevgilim diyerek Mertin elinden tuttum.Şaşkınca bana bakıyordu.Çaktırmaması için tuttuğum eline tırnağımı batırdım.
" S-selam ben Çağlanın sevgilisiyim.Nasılsın Eren görüşmeyeli uzun zaman oldu." dedi Mert.
Ne yani bunlar tanışıyormuydu.
Eren pisliği sevgili olduğumuzada baya bir şaşırmış duruyordu.Bu bana büyük bir haz verdi.
" Birazda sevgiline zaman ayırabilirmisin?"dedi Mert.
Aslıdan özür dileyerek Mertle el ele kimsenin olmadığı bir yere gittik.
"Onlar gidesiye kadar sevgilim rolünü düzgünce yapar mısın?
" Korkma ben iyi bir aktörümdür.Karşılığında iki hafta her dediğimi ne olursa olsun yapacaksın." dedi.
" Tamam kabul."
" Erenle aranızda ne geçti bilmiyorum ama unutma güçlü insanlar affeder zayıflar ise intikam peşinde koşar demişler."deyip yanımdan ayrıldı.
Şimdi ben Merti sevgilim diye tanıttığım için Erenden intikam almıştım yani bu bana zayıfsın mı diyordu.
Eren ise iğrenç laflarının altından kalkamayacağımı sanıyordu herhalde.
Parti çok sıkıcıydı. Herkes tek takılıyordu.Ben Mertin kölesi olarak koşturup duruyordum o ayrı.
Herkes dağılmaya başladı . Çok az kişi kalmıştık.Burada kalanlar arasında pislik Erende vardı.
Çağatay yapacağını yapıp saçma bir oyunu ortaya sürdü. Oyunumuz kutudan aynı sayıyı seçenlerin küçük dolapta beş dakika birşeyler yapmasıydı.
Bu herhangi birşey olabilirdi. Konuşmak yada iğrenç başka şeyler yapmaktı.
Gereksiz bir oyundu.Ama Mert oyunu oynamak istediği için kalmak zorundaydım.Nede olsa iki saat önce sahte sevgili olmuştuk.
İki kavanoz vardı.Birinden kızlar çekiliş yaptı diğerinden erkekler.Benimle dolapta tıkılı kalan çocuğa yazık olacaktı.
Planım kasıklarına vurup çıkmadı.Erenle dolaba girseydim ne yapardım diye düşündüm.Ondada planımı uygulayacaktım.
İlk başta bir sürü tanımadığım kız ve erkekler dolaba girdi. Dolaptan çıktıklarında kızların üstü dağılmış oluyordu genellikle.
Sıra bana gelmişti.Numaramı söyledim.
" Benimki 7." dedim.
Acaba kim elini kaldıracaktı.Benim numaramda yedi diyen kişiye döndüm. Şom ağzımı açtığım içindi bunların hepsi.
Yavaş adımlarla pislik Erenin arkasinda dolaba ilerledim.Dolaba girdik.Planımı uygulayamıyordum.
"Bu cidden sen misin?"dedi.
" Ne varmış bende.Senin iğrenç kelimelerinin altından kalkamayacağımımı sandın.Kendini dev aynasından görmeyi bırak."dedim
Tam dolaptan çıkacakken eliyle vurarak çıkmamı engelledi.
" Oooo ateşli şeyler oluyor galiba." dedi Çağatay.
Herkes güldü. Gözlerimi devirdim.
" Sana çirkin dediğim için üzgünüm.Seni rezil ettiğim içinde özür dilerim.Seni gördüğümden beri sana karşı birşeyler hissetmeye başladım. " dedi.
" Sen birine karşı birşey mi hissettin daha neler.Ruhsuz piçin tekiydin."
" O zamanlar öyledim.Beni eskisi gibi sevebilir misin?"dedi.
Kollarımdan tutup bana biraz daha yaklaştı.
" Senden nefret ediyorum. "
" Biliyorum ama eskisi gibi olsamasada beni sevmeye çalış. "
Mertin dedikleri aklıma geldi.
" Senden intikam almayı çok istedim ama ben güçlü biriyim ve seni affediyorum.Seni tekrar sevmemi bekleme.İçerde sevgilimin olduğunu biliyorsundur."
" Lütfen beni sevmelisin buna muhtacım.Adam gibi arkadaşım bile yok."
" Bunu bence sen istedin şimdi çekil."
Çekilmiyordu.Bu sefer sesimi yükselterek çekilmesini söyledim. Hâlâ çekilmiyordu.Çığlık atacaktım ki biri kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.
Kimsenin olmadığı biryerde durunca beni sürükleyenin Mert olduğunu anladım.
"O herifle ne yaptın?"
" Sana hesap vermek zorunda değilim. Zaten sinirlerim tepemde."
" Sana dedim o herifle ne yaptın."
" Konuştum Allah Allah."
" Neyse ben sana iyi bir aktörüm demiştim. " dedi.
Dediği gibi dudaklarım yapıştı.Çekildiğinde ise Ereni gördüm. Onu baktığımı farkedince burdan uzaklaştı.
Biraz bekleyin bu gerizekalı benim ilk öpücüğümü çaldı.
" Hırsız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Aşkı
Teen Fictionİnsan tanımadığı birine aşık olabilir mi? Hemde delicesine.Peki ailevi sorunlarıyla başa çıkabilir mi? Sorunlu bir abi ve baskıcı bir anne baba. Çağla aşkına kavuşabilecek mi yoksa uzaktan mı izlemek zorunda kalıcak?Şartlar onları birbirine yaklaştı...