1. rész

10.3K 447 302
                                    

Éppen felébredtél,amikor leesett hatalmas késésben vagy.
-Basszus!-kezdtél el öltözködni.Az egyenruhád szépen kivasalva volt letéve az íróasztalod székéhez.Megköszönted Istennek,hogy ilyen jó anyukával áldott meg.

-[T/N],el fogsz késni!-kiabált az előbb említett személy.Anyukádon látszott,hogy hajnalok hajnala óta fent van és mindent megtett,amit te tegnap este elfelejtettél.

-Tudom,sietek!-kapkodtál.Bepakoltál egy tolltartót és két füzetet.Ma csak osztályfőnöki lesz,könnyű nap,gondoltad.

Mint akit most lőttek ki az ágyúgolyóból,futottál a termetek felé.Hatalmas volt az iskola,csodálkoztál,hogy nem tévedtél el,amikor beleütköztél valakibe.

-B-bocsánat!-dadogtam a nálad sokkal magasabb lila hajú srácnak.Szemei alatti táskákkal bevásárolni lehetett volna,de te próbáltál nem úgy nézni rá,mint aki mindjárt hozzávág egy párnát és elküldi aludni.

-Semmi baj.-tudta le flegmán,majd lazán sétálgatva elindult a terme felé.

-E-elnézést a késésért,tanár úr!-motyogtál amikor beléptél a terembe.

-Te kinek köszönsz?-szólt oda egy  aranyos,barna hajú lány.

-Azthittem már itt van a tanár vagy valami,de úgylátszik tévedtem.-fogtad meg tarkód majd elmosolyodtál.

-Uraraka Ochaco a nevem!-nyújtottam feléd kezét,mire te megfogtad.-Téged hogy hívnak?

-[T/N].Örülök a találkozásnak.-vigyorogtál te is,majd körbetekintettél.Voltak szimpatikus és kevésbé szimpatikus emberek,de úgy érezted,jó helyed lesz itt.

-[T/N]-chan!-hallottad meg hirtelen a neved egy ismeretlen hangtól,mire egy sötétzöld hajú lány állt előtted.-Asui Tsuyu vagyok,de hívj csak Tsuyu-channak!-mutatkozott be.A lányok csak úgy köréd gyültek,de neked megakadt a tekinteted egy emberen.Fehér és piros haja volt és egy hatalmas égésnyom volt azt arcán.Rideg tekintettel ült és nem beszélt senkivel,csak egyedül foglalta a helyet.

-Elnézést csajok,ha nem baj,megismerkednék a többiekkel is!-mondtam,mire elengedtek,te pedig a srác felé indultál.

-Szia.[T/N] vagyok!Hogy hívnak?-ültél le az előtte lévő székre.

-Hello.Todoroki Shoto vagyok.-vezette rád tekinteték,majd vissza a padjára.

-M-minden rendben?-kérdezted.Úgy érezted,bántja valami,rákérdeztél.

-Igen.-mondta majd megint csak magába üldögélt.Feladtad és visszamentél a lányokhoz.

-Yaoyorouzo-san!-szóltál az eddigi legszimpatikusabb lánynak.

-Igen,[T/N]?-fordult feléd egy mosollyal az arcán.

-Ismered őt?-mutattál úgy Todorokira,hogy ne lássa az illetett személy.

-Nem nagyon ismerek senkit..-sütötte le szemeit,mire te csak bólintottál és hátraléptél egyet,de beleütköztél valamibe.Pontosabban valakibe.-Ajánlással kerültem be,mint te.

-Oh,bocsánat.Nem tudtam.-mondtad.Hátraléptél és beleütköztél valakibe.

-Pusztulj!-kiáltott rád,te pedig csak néztél.Ez a pali most tényleg a halálomat kívánja?Nevettél,mert kicsit viccesnek találtad.

-Jó reggelt gyerekek!-lépett be egy férfi hálózsákban,te pedig gyorsan a helyedre szaladtál.

Megtudtad,hogy holnap erőnléti felmérés.Nagyon vártad,hisz eddig nem használhattad a képességed semmilyen tanórán,itt viszont annyit,amennyit akartad.

Kicsengő után mosolyogva felálltál a helyedre és az ismeretlen arcokhoz mentél.

-Szia![T/N] vagyok!-mosolyogtál egy zöld hajú fiúra.Nagyon alacsony és szeplős volt.Aranyosnak találtad.

-Szia,én Midoriya Izuku!Nem láttalak a felvételi vizsgán...Ajánlással kerültél be?-kérdezte,mire csak bólintottál.-Mindent értek!Remélem jóba leszü-

-Midoriya,én még nem is mutatkoztam be neki!-jött oda egy durván 180 centis fiú,aki szemüveget viseld,te pedig kicsit megijedtél.-Iida Tenya vagyok!Örülök a találkozásnak!-hajolt meg előtted,mire te egy picit lesokkoltál.

-[T/N] vagyok,szintúgy.-dőltél előre.Ekkor egy kicsi és idegesítő srác szaladt el melletted,akinek lila haja volt.

-Egy dögös csaj!Wáá!-ugrott rád,mire te reflexből ellökted magadtól.Rájöttél,hogy ő már most se szimpatikus.

Megtudtad a többiek nevét,bemutatkoztál nekik,ők is neked.Yaoyorouzo volt eddig a legszimpatikusabb neked,na meg Kirishima.Örültél,hogy ilyen jó osztályba kerültél.De egy valami bökte a csőröd.Todoroki nem nagyon mutatkozott be senkinek,mégis mindenki tudta a nevét...Lehet ennyire erős?Valószínűleg ajánlással került be ő is.

Mikor vége volt a napnak,mosolyogva elköszöntél mindenkitől,majd egy nagyot sóhajtottál.Izgalmas éveim lesznek,gondoltad.Nagyon elkalandozhattál,mert egy hatalmasat estél.Körbenéztél,hogy nem látta-e senki.

-Jól vagy?Nem esett bajod?-hallottál egy elég ismerős hangot.Még mindig a földön voltál,de hátrafordultál,ami lehet egy kicsit megmutatott abból amiből nem kéne.Amikor megfordultál,az a rideg osztàlytársad állt előtted,vörös volt a feje.Valószínűleg villantottál,amit te észre se vettél.Kinyújtotta a kezét,te pedig megfogtad.

-K-k-köszönöm.-dadogtál.Elpirultál te is,így mindketten a piros árnyalataiban pompáztatok.Végignézett rajtad,majd észrevette,hogy vérzik a lábad.

-[T/N]-san,el kéne menned Recovery Girl-hez!-mondta,mire te is megláttad a térded.-Elkísérjelek?-kérdezte,mire neked felcsillant a szemed.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant