7.rész

3.9K 273 77
                                    

-Mindenki,már vártalak titeket!-mondta Tizenhármas.

-Űrbéli Hős,a Tizenhármas!-ujjongott Deku.-Egy kedves hős aki több ezer embert védett meg!

-Imádom őt!-szólalt meg Uraraka.

-Menjünk is be!-szólt a sensei.

-Megtisztel a közös munka!-mondta egyszerre az osztály.

Tátott szájjal léptetek be a szimulációs részhez. Yaoyorozu mellett haladtál és körbe bámultál,előtted pedig Mineta garázdálkodott.Próbált hátranézni a barátnődre,de amint rápillantott,megszálltad és felpofoztad magad.

-Srácok,bizonyára ismeritek a képességem,a Fekete Lyukat.Képes vagyok hamuvá porlasztani akármit.-magyarázta a hős.

Valamit még mondott,amire te nem figyeltél,csak egy mondatfoszlányra figyeltél fel.

-...hogy számtalan olyan képesség is van,amivel könnyen a saját nyakatokba varrhattok egy gyilkosságot.Aizawa-san fizikai felmérésén,megmutattátok az erőtölben lévő rejtett lehetőségeket,All Might ember versus ember edzésén pedig..-itt mindenki rádpillantott,te pedig csak megvakartad a tarkód és elnevetted magad.-megtapasztaltátok,milyen mások ellen használni.-Ezután megint elkalandoztál.

Kiégtek a lámpák,a szökőkútból a víz nem folyt.Egy feketelyuk termett előttetek,ti pedig lefagytatok.

-Ez meg mi a franc?-kérdezte Kirishima,te pedig közelebb léptél Yaoyorozuhoz.

Egy ápolatlan alak és több ember lépett elő.

-Ne mozogjatok...Ezek gonosztevők.-mondta Aizawa,majd felrakta a szemüvegét,ti pedig lesokkoltatok újra.Még szorosabban közelítettel a barátnődhöz.

-Gonosztevők?!Kizárt,hogy ide bejussanak!-csattant fel Kirishima.

-Hát pedig sikerült..-mormogtad az orrod előtt.

-Sensei,mi van a behatolás jelzőkkel?-szólalt meg Momo mellőled.Igaza van!Azoknak azonnal szólniuk kellett volna.Kivéve,ha..

-Csak itt jelentek meg,vagy az egész iskolát ellepték?Ha a jelzők nem szólaltak meg,az egyikük képessége kikapcsolta azokat.-szólalt meg Todoroki,mire gondolatban lepacsiztál vele,mert te is ugyanerre gondoltál.-Egy elzárt terület,ami külön van az U.A. főépületétől..egy olyan időpontban,mikor az 1-A osztály pont itt van.Lehet,hogy ostobák,de nem hülyék.-fejezte be mondandóját Todoroki,mire te csak csillogó szemekkel nézted.-Van valami tervük.

Aizawa-sensei keménybe vágta magát és nekiugrott az összes gonosztevőnek egyszerre,te pedig csak néztél.Le voltál sokkolva.Futni kezdtetek,de Midoriya lemaradt és meg bámulászott.

-Izuku,gyere már!-kiabáltál,mire azonnal elindult.

-Igaza van [T/N]-nek,nincs idő az elemzésre!-szólalt meg Tenya.-Gyorsan a fedezékbe.

-Azt nem hagyom!-állt elétek egy féreglyuk,mire te hátraestél.Tsuyu-chan felsegített.-Örvednek,mi vagyunk a Gonosztevők Szövetsége.Talán vakmerő volt tőlünk,de meghívtunk magunkat a hősparadicsomba,a U.A. középiskolába,hogy a Béke Szimbóluma,kilehelje a lelkét.-Midoriya szinte megdermedt.-Nincs itt All Might.Történt valami változás?Mindegy,hogy itt van e vagy sem.Most elkezdek játszadozni...-mondta az árny.

Kirishima és Bakugo azonnal feléjük vetették magukat,eleg vakmerően.

-Idióták!-szólaltál meg.

-Gondoltad volna,hogy hamarabb levadászunk téged,mint te minket?-mosolygott Kirishima.

-Diák létetekre...Igazi gyémántok vagytok!-felelte a gonosztevő.Kitért a támadás elől.

-Álljatok félre!-kiabált Tizenhármas.

-Az a dolgom,hogy szétválasszalak és halálra kínozzalak titeket!-nyelt el bennetek a féreglyuk.

-Mi a..?-takarta magát Kirishima,mire felsikítottál és egy kar nyúlt feléd.

Jegesedést hallottál.Tudtad,hogy Todoroki ereje,ő pedig hátán tartott.

-Szánalmas kikapni egy kölyöktől.-mondta rideg hangon,majd megérzte a mozgásod.-
[T/N]-san,mindent rendben?-tett le,te pedig csak bólintottál.A földcsuszamlás zónába voltatok,ő már egy csomó gonoszt harcképtelenné tett.-Szedjétek össze magatokat!-mondta a gonoszoknak.-Felnőttek vagytok,nem?

-Szétválasztani és halálra kínozni?...Utálom ezt mondani,de olyanoknak tűntök,akik nem használják ki a képességeiket..-hideg tekintettel sétált előre,te pedig nem mertél rálépni a jegére,egy helyben álldogáltál.

-Todoroki-san!-kiabáltál, megfagyasztotta a két rátámadó gonoszt.Kihúzta a kezéből a fegyverét,mire eldőlt.Nagyon gondolkozhatott valamin,mert nem szólalt meg,csak tette amit kell,te pedig haszontalan voltál.-Hé,ha ez így megy tovább,elhalnak a sejteitek.Én hős akarok lenni,kerülném a gyilkolás efféle módszerét.Miből gondoljátok,hogy meg tudjátok ölni All Mightot?-tette a jobb kezét az ellenfelé arcához.

-Todoroki,hátul!-végre hasznossá tetted magad és megszálltad a támadóját és kitértél.

-Köszönöm,[T/N].-mondta,de nem nézett rád.Valószínűleg számított rá.-Mi a tervetek?

Nem válaszolt,így Todoroki lefagyasztotta.

-J-jól vagy?-léptél oda hozzá.Érezted a hűvöst a közelébe.Megérintetted az orcáját.-Jézusom,te jéghideg vagy!-mondtad,mire a másik kezét az arcához emelted,ő pedig felmelegítette.-Aggódom a többiekért.-mondtad,mire ő pozicíót váltottatok.Ő fogta a te arcod,belepirultál.Todoroki is elvörösödött,majd még hangokat hallottál.-Itt vannak.

-Igen.Gyere,győzzünk felettük.-felelte,mire bólintottál és megszálltál egy embert,akit lefagyasztott.

Akadt egy kis probléma...Egy test nem engedett ki.Akárhogy erőlködtél..Nem sikerült.Hirtelen fájdalom nyilalt a sípcsontodba.

Akarhanyszor maganyos vagyok,posztolok egy reszt,hogy Aoi-Boi  jojjon komizni es boldog leszek❤️

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Onde histórias criam vida. Descubra agora