Ezaz!Itt a lehetőség,hogy beszélgess vele,amit ki is használsz.
-H-ha nem baj..-sütötted le a szemeid,közben magadban már megtervezted,milyen témákkal fogod bombázni őt.
-Tudsz járni?-bámult végig miközben léptél egyet,de csak bólintottál.
Már az U.A. folyosóján sétáltatok,mikor megláttátok,hogy Bakugo viharzik kifele,Midoriya pedig nyugodtan sétálgat.Utánuk néztél,amit Todoroki is észrevett.
-Todoroki-san,ajánlással kerültél be?-kérdezted.Meg akartad ismerni,nem nyugodtál bele,hogy ő ilyen rideg.
-Igen,az apám a második legjobb hős.-érezted,hogy apa szónál kicsit megcsuklik a hangja.Tudtad,hogy nem lenne jó belefurakodni a magánéletébe,így csak mosolyogtál.-És te,[T/N]-san?-nézett rád,mire meglepődtél.
-Én is,kíváncsi vagyok,milyen lehetett a felvételi.-éés oda is értetek a nővéri szobához.-Köszönöm,Todoroki-san.Innentől megy egyedül.-hajoltál meg előtte,kifejezve a háládat.
Ő csak bólintott,majd elment.Igazából semmit nem csinált veled Recovery Girl,csak kaptál egy ragtapaszt.Másnap iskola előtt elmentél a boltba,ahol megpillantottál egy piros és szőke tüsis hajat.
-Kirishima-kun!Bakugo-kun!Jó reggelt!-mosolyogtál rájuk,mire a piros hajú egyből viszonozta,de a szőke csak bámult rád.Talán csak nem tudta a neved,vagy egyáltalán nem
ismert fel.-Mi úton erre,[T/N]?-karolt át Kirishima,amit egyből levágtál,hogy afajta haverságból csinálja.
-Beugrottam venni egy kis ajándékot egy tegnapi incidens miatt.-vakartad meg a tarkód.Láttad a piros hajún,hogy érdekelné őt a részletek.
-Hé,Kirishima,nem mehetnénk?-szólalt meg Bakugo.
-De,azonnal.[T/N],nem jössz velünk?-kérdezte Kirishima.
-N-nem akarok zavarni!-mondtad.-Menjetek ketten!
-Rendben.Iskolában találkozunk!-nyújtotta feléd öklét a piros hajú ,mire összekoccintottátok őket.
Vajon mit vegyél Todorokinak,hogy megháláld a tegnapit?Nézelődtél,nézelődtél,majd megláttál valamit,ami rá emlékeztetett.
-[T/N]-san,jó reggelt!-ölelt meg Yaoyorozu,mire te is hátára tetted a kezed.
-Neked is.
A többiekhez is odamentél és köszöntél.Kaminarival hülyéskedtél egy jó ideig,majd Mina is csatlakozott,később még Sero is odacsapódott hozzátok és hatalmasakat nevettetek együtt.Jól érezted magad,majd eszedbejutott valami.Az ajándék!
Nem szóltál a sráchoz,csak belenyúltál a táskádba,amit ő végignézett.-[T/N]-san?-kérdezte,amikor leraktad a félig epres félig fehércsokis pockit az asztalára.
-Ezt a tegnapiért.Köszönöm,hogy elkísértél!-mosolyogtál hatalmasat.
A háttérben a többiek uuuu-ztak,te pedig csak egy gyilkos pillantást vetettél rájuk,mire felkuncogtak.
-Köszönöm,nem kellett volna.-motyogta enyhe pírrel az arcán.
-Semmiség.-vágtad le magad az előtte lévő székre.Zavarban voltál.
Angol.Jó voltál benne,ezért kicsit hanyagoltad az odafigyelést és a koncentrálást.Szeretsz elmerengni dolgokon,most is ezt tetted.De most nem valamin gondolkoztál,hanem név szerint Todoroki Shouto-n.Amint az eszedbe jutott,elmosolyodtál.Alig ismerted,mégis nagyon megkedvelted.Na persze,nem úgy.Nem tudnál szerelembe esni egy másfél nap alatt.Vajon mi lehet a képessége?A fehér és piros szín jelenthet akármit.Bár,ha az apja Endeavor biztos tűz az egyik.A másik talán jég,vagy valami hasonló.
Erőnléti próba.Aizawa-sensei kijelenti,hogy aki az utolsó,kicsapják.Néhányan megrettennek,de te csak elmosolyodtál.Nem hittél a tanárnak,nem érné meg nekik.Átláttál rajta egy kicsit.Momo megbökte a kezed.
-Izgulsz?-kérdezted.
-Igen,egy pic-megölelted.Nem akartad,hogy kételkedjen magába és elveszítse az önbizalmát.
-Hiszek benned.-súgtad neki,mire csak bólintott.
Benned egy kevés félelem se volt.Mosolyogva mentél az első feladathoz.
-Most!-mondtad,majd megszálltad Aizawa-senseit,beírtad a végtelent,majd a labda eltűnt.Még te magad is meglepődtél.A tanárod kicsit csúnyán nézett rád,de te csak lesütötted a szemed.
-Wow,[T/N]-san!Ez nagyon menő volt!-gratulált Midoriya,meg a többiek.Mindenki erejét megfigyelted.Midoriyán kicsit elcsodálkoztál.Hasonló ereje van,mint All Mightnak.Most hogy belegondolsz,láttad már vele beszélgetni.Lehet van köztük valami kötődés.
Todoroki következett.Felpattantál és előrébb nyomultál.Megálltál Soji mellett és csak néztél,tátott szájjál.Jól tippeltél,a másik ereje jég volt.-Todoroki-san,ez csodálatos volt!-mondtad,mire ő egy halk 'köszönömet' mormogott.
-Nem volt alkalmam megkérdeznem,de jól van a térded?-nézett félre a srác.
-Minden rendben!-vihogtál,mire halvány pír terítette be arcát.
Mindennel kész lettetek.Nem használtál különb módszereket.Végül a negyedik helyen végeztél.Megelőzött Todoroki,Bakugo és Tokoyami,de így is büszke voltál magadra.Odamentél Midoriyához,és megölelted.
-Ne izgulj,nem fognak kirúgni.-suttogtad,mire egy féltékeny pillantást éreztél.Lehet Ochaco volt az.Vagy az Isten se tudja.-Szerény véleményem szerint csak egy motiváció volt.
Aztán igazad lett.Nem rúgták ki.Elmosolyodtál.Örültél,hogy Midoriya veletek marad.
Hazafelé ballagtál a barátnőddel,mire Momo megszólalt.
-Nem gondoltam volna,hogy ilyen képességed van.-mondta,mire te a tarkódhoz nyúltál.
-Hát,nekem már csak ez jutott.-nevettél.
Megláttad Todorokit,aki előttetek sétált el.
-Todoroki-san!-szólaltál meg,amit Momo meglepett arccal fogadott.
-Igen?-fordult oda.Kezdted azt hinni,hogy idegesíted,mert nagyon dühös feje volt.Közelebb mentél.
-V-valami rosszat mondtam?-néztél ijedten.Az arcodhoz nyúlt,amit te heves szívdobogással és elpirulással fogadtál.Azthitted,meghalsz,mert a pulzusod az egekben volt.
-Nem,te nem ártottal nekem,[T/N]-san.-engedte el arcod,majd ugyanolyan rideg arccal továbbment,te meg ugyanolyan lefagyottan maradtál,amiért a barátnőd kinevetett.
-Szép jelenet volt,Mrs. Todoroki.-kuncogott.
Megőrjített ez a srác.
YOU ARE READING
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfiction[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.