18.rész

2.2K 198 35
                                    

-Nem hiszem el,hogy Uraraka kikapott!-kaptál a szád elé,majd elgondolkoztál.Mindent beleadott,minden erőt beleadott és mégis kevés volt a nyerésnek.Igaz,Bakugonak erősfeszítés kellett a győzelem bezsákolásához,de sikerült neki.Lelkileg erősebb volt,ezen megy el minden.Hihete-

-Megint elgondolkodtál-hajolt a füledhez Todoroki.-Akkor vagy ilyen elbűvölően aranyos,[T/N].
Arcod teljesen elpirult,mire megint halk kuncogásokat és sugásokat hallottál.

-TUDOM,HOGY PERVERZ DOLGOKAT SÚ-

-Belőled pont elég volt!-csavarta össze Sero szalagjaival a kis szőlőt.

-Ah,Sero!Recovery Girl stabilnak találta az állapotod?Hm?-kérdezte Yaoyorozu érdeklődően,majd egy halovány beszelgetésbe elegyedtek.

Végül,eljött a meccs,amitől féltél.Nagyon szeretted Todoroki és Midoriyát is,de valahogy rossz előérzeted volt az egész miatt.Meg perse tudtad,hogy Deku képessége visszahat magára,így idegesen egyik lábadról a másikra lépegetgettél.
Ő volt az első.Az első fiú,akiben megbíztál amióta apukád eltávozott.Egy mélyet sóhajtottál nyugtatás képpen.Bíztatni akartad őt.Igen,azt akartad,hogy ő legyen a legjobb!Büszke akartál lenni,arra,akit szeretsz,arra,aki ellopta a szíved.Tudtad,hogy viszont szeret,mégis kételkedtél.Hiszen,elég jó vagy neki?Mindent meg tudnál adni neki?Nem lenne boldogabb,ha más karjaiban lenne?Érzelmek ezrei futottak át rajtad másodpercek alatt.Kétségbeesés,félelem és kételkedés.Remegni kezdtél,pedig senki nem bántott,csak magadnak magyaráztad be,hogy nem vagy túl jó hozzá.Gyorsabban kapkodtad a levegőt,szíved felgyorsult,füleid lüktettek,szemeid is bekönnyeztek,szinte már nem tudtál a szipogáson kívűl más hangot kiadni.

Az összeomlásodat üvöltözések zaja szakította meg.Nem értetted,mit rizsálnak,csak Midoriya súlyos sérüléseit láttad,majd Todoroki ledermedt arca került szemeid elé.A fiú arcán egy dühös,mégis boldog mosoly terült el,majd minden lángra lobbant.Endeavour csak Todoroki nevét kiabálva bíztatta,mint egy minta apuka,holott közel se volt az(MEG AKKOR DE AZ LESZ KESOBB AW).Visítozva,ugrálva bámultad tovább a meccset,majd kisebb szívrohamot kapva az utolsó támadásnál.

Nyert.Midoriyát nehezen összeszedték,Shoto pedig egy összezavart arccal közeledett feléd,félig meztelen felsőtesttel és mosolyogva ölelt át.

-Az én...erőm-motyogta,majd halk szipogásba kezdett.Egy szomorú vigyorral az arcodon simogattad a hátát,miközben kifele indultatok.

Kétségekkel került ki két ember az arénából...Azok pedig ti voltatok.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora