8.rész

3.8K 280 142
                                    

Nem hitted el!Sose találkoztál ilyennel,akinek a lelke elnyelte a tied.Bosszankodtál,majd eszedbejutott valami.

Nem lehetsz haszontalan,főleg most nem!Ki kell törnöd és segíteni Shotonak!Igen,meg kell tenned!Minden erőd benne volt ebben a szabadulásban.

-Végre!-kiáltottál,majd térdrerogytál.Iszonyatosan fájt a sípcsontod.

-[T/N]!-kiáltott Todoroki,aki jeget kerített körétek,így nem lett bajotok.-Mi történt?

-S-semmi..-szólaltál meg erőtlenül.Feltápászkodtál.-Minden rendben..-köhögtél.

-Nem tudsz harcolni.Ugrolj a hátamra.-guggolt lejjebb,te pedig engedelmeskedtél.Megint megfagyasztott mindent,majd futni kezdett.

-Állj!-ordítottál,mire megtorpant.

-Mi az?-kérdezte rideg hangon.

-Hova megyünk?-kérdezted,mire feljebb dobott,hogy nehogy lecsússz.

-Középre.Oda,ahova Aizawa-sensei van.-mondta,te pedig elbizonytalanodtál és lesütötted a szemeid és bekönnyeztél.Nem akartad,hogy akárkinek bántódása essen,bár már gyanítottad,hogy vannak sérültek.

-Hé,[T/N].-tett le.-Ne sírj...-emelte fel az álladnál fogva a fejed,majd letörölte a könnyeid.Realizálodott benned,hogy hatalmas keze van,szinte az egész arcodat körbeéri.Hevesen dobogott a szíved és nehezebben vettél levegőt.

-N-nem akarok...Elveszten-ni..senkit...az új családomból!-dadogtál.Megérintette gyengéden a derekad forró kezeivel.Mintha megállt volna az idő,csak ti voltatok ketten.-F-félek.-döntötted fejed óvatosan Todoroki mellkasához,mert nem tudtad megengedi-e,vagy egyszerűen ellök.Tévedtél.A hajadat simogatta és szorított téged,mint akit sose engedne bántani.

-Ne izgulj.-emelte fel a kezed,majd összekulcsolta azokat.Ugyanolyan rideg arccal,ám egy halvány boldogságot fedeztél fel az arcán.A pillangók a gyomrodban útrakeltek,te pedig megremegtél.-Nem fázol?-fogta meg a vállaid és kicsit átjárta egy meleg hullám a testedet.Jobban érezted magad.Elengedted a jéghideg mancsát és a forróbbikat fogtad meg.

-E-ez jobban megnyugtat.-motyogtad elpirulva.

-Te döntésed.-nézett rád.

Kéz a kézben sétáltatok,de úgy érezted,Todoroki kényelmetlenül érzi magát.

-T-todoroki-san,b-biztos oké ez így?-kérdezted,miközben az egymásba fonódott ujjaitokra bámultál.

-Nem..Belőled többet kell szereznem.-szögezte le,mire te derékig pirultál,ő pedig csak húzott magával tovább.

Középre siettetek,ahol All Mightot láttátok harcolni egy hatalmas alakkal.Elengedte a kezed,majd megpuszilta azt.

-Maradj mögöttem.-mondta.

A féreglyuk két részén volt egy izmos lény,aki All Mightot tartotta.Deku már épp ugrott volna,de Bakugo robbantott egyet,Todoroki meg lefagyasztotta a szörnyet,épp úgy,hogy a hősnek semmi baja se essen.Megláttad,hogy a hős vérzik,így szinte egyszerre kiabáltatok Dekuval.

-All Might!

Kirishima ugrott a kezes fickóhoz,aki elmenekült.

-Franc!Meglógott.-mondta Kirishima.

-Ne légy ilyen nagyra magaddal,ködfejű!-ordibált dühösen Bakugo.

-A Béke Szimbólumát nem fogják megölni hozzátok hasonlók.-szállt be Todoroki is,mire te csak mögötte bólogattál.

-Igen!Túl kevesek vagytok ehhez!-mondtad.

-Kacchan!Srácok!-kezdett sírni Midoriya.Mindenki a gonosz kezesre bámult.
Legyőzött testek mindenhol,majd megláttad Tsuyu-chant,aki Aizawat vitte a hátán,Mineta meg a lábát fogta.Valamit beszéltek,majd elmentek,te pedig továbbra is Todoroki mögött álltál.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora