14.rész

2.4K 225 44
                                    

OKÉ KEZDEK KIFOGYNI A RÉSZEKBŐL??

-Azthittem,a versenyszám kései szakaszáig nem ütközünk belejük.-csodálkozott Tokoyami.-Úgy tűnik,nagyra becsül téged,Midoriya.

-Az idő fele letelt.Ne álljunk meg!-lelkesítette a csapatot Midoriya.

-Iida,előre!-szólalt meg Todoroki.

-Igen!

-Yaoyorozu,készülj fel a védekezésre és [T/N] felügyeletére![T/N],szá-

-Tudom,mi a dolgom.-fejezted be a mondatot.

-Figyeljünk a környezetünkre!-mondta Midoriya.-Nem csak egy csapat tart felénk!

Todoroki megfagyasztott minden másik lovast rajtatok kívül,te pedig elmosolyodtál.Elvette a pántokat.

-Ezeket is magammal viszem.-emelte fel őket.

Tokoyami Sötét Árnya támadott,de Yaoyorozu kivédte.

-Yaoyorozu-san alkotásával nehéz bírni!-mondta ki gondolatait Midoriya.

-Nem.[T/N] rosszabb,csak még nem használta magát.Ilyen védelem mellett,főleg napfényben,a Sötét Árny nem fogja sokáig bírni.-igen,elárulta nektek a gyengéjét,ami nem más,mint a fény.Megszálltad és kiengedted a szörnyet és csak egyre nagyobbnak akartad csinálni,aminek hála összement.Todoroki észrevette,hogy nem vagy magadnál.

-Yaoyorozu-san,vigyázz [T/N]-re!-kiáltott hátra.Todoroki addig körbekerítette őket jéggel.A Sötét Árny kezdett használhatatlan lenni,te pedig újra önmagad voltál.Amint közeledtetek Midoriyaékhoz,hátrébbléptek.A Sötét Árny újra erős lett.Érzelmeken alapszik.

-Elég gyenge lett ez így..-motyogtad,majd inkább visszanyelted a könnyeid.Nyernetek kell.

-Srácok,már egy perc sincs hátra!Ezután lehet nem fog működni a motor,úgyhogy számítok rátok.Mindenképp szerezd meg,Todoroki-kun!-dőlt előre Iida.-Torque Over Recipro Burst!-kiabált.

Azonnal megszálltad Midoriyat,szorosan magad mellett tartottad a kezeid,így Todorokinak még könnyebb volt.Megszerezte.Mindannyian elcsodàlkoztatok.

-I-ida-kun,ez mi volt?-kérdezted a lihegő sráctól.

-Mikor megerőltetem a forgatónyomatékot,kirobbanó erőt hozok létre.Habár,a visszahatásnak köszönhetően a motorom leáll egy rövid időre.Ez egy titkos technika,amiről eddig senkinek sem beszéltem az osztályból.

-Milyen okos!-gondolkodtál hangosan Yaoyorozuval.

-Megmondtam,Midoriya-kun.-fordult Iida az említett srác felé.-Ki foglak hívni téged.

Midoriyaék támadtak,mire a srác keze elkezdett fényleni.Todorokié égett,ezzel védekezett a Sötét Árny és egyben Midoriya ellen is.A zöldhajú elhúzta a kezét,aminek a szele Todoroki égő karjáit is magával húzta.Elvett egyet.

-Todoroki-kun!-kiáltottál,de ő csak lefagyott és a bal oldalát bámulta.

-Megvan!-ordított Midoriya.Mázlink van..

-Várj,biztos jót vettél el?-kérdezte a támogatós tagozatos.

-A biztonság kedvéért felcseréltük őket!-kezdte Yaoyorozu.

-Túl naiv vagy,Midoriya-san!-fejezted be,mire Todorokira pillantottál.

-Todoroki-kun,szedd össze magad!Ez közel volt!-szidta le Iida.

Mindenki kiabálni kezdett te pedig nem is tudtál figyelni.Azon voltál,hogy egyszerre megszállj mindenkit és leállítsd a harcot.Csak tíz másodperc.Sikerült,egyszerre több testben voltál.Ismét egyenesbe vágtad magad összesen öt emberként.Érzelmek és győzni vágyó gondolatok öntöttek el,de tartottad magad.

-Lejárt az idő!-kiáltotta Present Mic,mire te azonnal visszamentél a saját testedbe.Térdrerogytál és vért köhögtél.Tompán hallottál.

-Francba!-esett le Todoroki,de nem rád.- [T/N]!-fogta meg vállaid.-Minden rendben?Hé!

-I-igen.-lehelted szinte a szavakat,ő pedig erőt vett magán.Yaoyorozu alkotott kendőt és letörölte rólad a vért.-Köszönöm.-feltápászkodtál,de megszédültél.Todoroki azonnal a hónod alá nyúlt és segített járni.

-Hány embert szálltál meg?-megint,beledöffött az igazságba.Oldalra néztél és elszégyelted magad.Meggondolatlan voltál.

-Ötöt.

-[T/N]..elképesztő vagy!-mondta Todoroki.-Na meg elképesztően hülye..-motyogta el a végét,mire csak elmosolyodtál.-Örülnék,ha vigyáznál magadra,[T/N].-sétáltatok az öltöző felé.Egyre nehezebbek lettek a pilláid és vért éreztél a fejeden.Szédültél is.Lehunytad a szemeid.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora