15.rész

2.6K 224 118
                                    

-[T/N]!Ébresztő!-hallottál egy női hangot.Kicsit rekedt volt.

-Hol..vagyok?-nyitottad ki a a szemeid.Egy orvosi szobában feküdtél.

-Ejnye!Hallottam,hogy egyszerre több emberen használtad az erőd!Vigyázz magadra!-szidott meg a nővér.Felismerted,hogy Recovery Girl ápolt téged.-Nem engedhetlek ilyen állapotban játszani.-lefagytál.-Magadra vess!Vigyáznod kellett volna az épségedre!Mehetsz!

-Elnézést,hogy gondot okoztam.-sütötted le a szemeid és elindultál a kijárat felé.

-Útban vagy.-mondta Todoroki.Egészen meleg volt a helyiségben..Csak nem ő lenne?

-Szégyenletesen viselkedsz,Shouto.-elkerekedett a szemed.Ez Endeavour.-Ha használtad volna a bal oldalad erejét,elsöprő győzelmet arathattál volna az akadályversenyen és a lovasharcban.-a hős hangja nyugodt volt,egy kis szánalommal fűszerezve.Téged is felidegesített.-Fejezd már be ezt a gyerekes lázadást!Az a dolgod,hogy felülmúld All Mightot.-hallottad,ahogyan Todoroki a fogait csikorgatja.Milyen irritáló valójában ez a hős..-Értetted?Te más vagy,mint a testvéreid.Te vagy a mesterművem.

-Csak ennyit akartál mondani,rohadék?-sétált tovább halál nyugodtan.A hangja nem volt épp a legnyugodtabb,igaz.Rettentően ideges volt.-Anyám erejével fogok továbbjutni.A te erődet nem használom harcban.

-Egy ideig működik,de el fogod érni a határaid.-zárta le Endeavour.Inkább kerülőt tettél,majd felfutottál a lelátóra.Majd megbeszéled Todorokival,gondoltad.

Tüzek gyúltak fel a pálya szélén,te pedig csak ültél Yaoyorozu mellett.

-Köszönjük a türelmet!A következők ők lesznek!-ordibált Present Mic.-Ügyes!Ügyes,de mi ez a sápadtság amitől nem tud megszabadulni?A hőstagozatos Sero Hanta!
Versus!Második,majd első helyet ért el a selejtezőkön!Túl erős vagy,kölyök!-jellemezte Todorokit,mire felkuncogtál.Tényleg tele van erővel.Hirtelen az arcára pillantottál,és lefagyott a mosoly az arcodról.Rettentően dühös és szomorú arca volt.Aggódtál.Muszáj beszélnem vele,gondoltad.Nagyon elmerenghettél,mert már csak a 'Rajta' felkiáltására eszméltél fel.

Sero egyből támadott,szalagjaival összekötözte Todorokit.Felálltál az izgalomtól.Tudtad,ennyivel nem fog ki rajta.

-Egy hirtelen támadással akarja legyőzni!Komolyan,kapd el őt,Sero!-ordibált Present Mic.Jég,Minden egy szempillantás alatt történt.Pár centire állt meg előttetek.Lenyűgöző.

-Sero-kun tudsz mozogni?-szólalt meg a félig lefagyott Midnight-sensei.

-P-persze,hogy nem..-didergett.

-Sero-kun mozdulatlanná vált!Todoroki-kun továbbjutott!-mondta az eredményt a sensei.
A győztes kiolvasztotta a másik srácot,miközben az egész stadion 'rá se ránts'-ot skandált.

-Bocs,egy kicsit túlzásba estem.


-Todoroki-san!-kiabáltál utána.

-[T/N]!Minden rendben?-fogta meg a vállaid,mire te csak elmosolyodtál.Iszonyúan aranyos volt ahogy aggódott érted.Bekönnyeztek a szemeid.-        
[T/N],sajnálom.-tette a kezeit az arcodra.-Túl nagy nyomás alá helyeztelek.

-N-nem a te hibád.-szipogtál.Magához húzott,te pedig gyengén álltál karjaiban.-T-t-todoroki-san..Mi történt az apáddal?

-Hallottad?-nézett rád.Egy nagyot nyeltél majd megzavarodva belekezdtél.

-Igen,tudod épp jöttem ki a nővértől és és ti ott voltatok csak nem mertem bele-ujjait a szádra tette,te pedig csendben maradtál.

-[T/N].Izgulok.-nézett félre.-Önzőség,de nagy szükségem van rád.

-M-mármint?!-kérdezted,miközben letörölted az utolsó könnycseppeket az arcodról.Közelebb húzott magához,te pedig megszeppentél.Egy pillanatra megrémített a közelsége,majd elpirultál és egy ismeretlen érzés járta végig a tested.Elmosolyodtál és elengedted magad.
Nagyon közel volt az arcotok,Todoroki pedig lesütötte a szemeit.-Nézz rám!-utasítottad,mire tekintetét arcodra vezette.-Ne izgulj,meg tudod nyerni,bízom benned.-érintetted meg az arcát.Megfogta a derekad,te pedig nem tudtál mást csinálni a vigyorgáson kívül.Ez felbátorította,mert megcsókolt.

-Köszönöm,[T/N].-döntötte össze homlokaitokat.

-S-s-semmiség..-dadogtad,miközben bokáig pirultál.

-Ezesetben..-egy enyhe mosoly volt arcán.Megrázta fejét,majd kifújta a levegőt.-Mennünk kell,meg fogom figyelni a többieket.

-T-t-todoroki..Kérdeznem kell valamit.

-Hm?Mondjad csak...-indult el az ajtó felé szép lassan,te pedig utána mentél.

-Miért nem használod a bal oldalad?

Megfagyott a levegő kettőtök között.Érezted,hogy olyanba kérdeztél,ami nem igazán kedves téma számára.Rádpillantott,elmosolyodott,majd továbbment.





-Aaawh..lekéstük.-bigyesztetted le a szádat.Todorokihoz akartál fordulni,de ő már nem volt melletted.-El se köszönt..Mindent bele,Shoto.-motyogtad magadba,majd lehuppantál Jirou mellé.

-Hová ment az urad?-kérdezte.

-Uram?Mi?-emelted fel a szemöldököd.

-Ugyan,[T-N]-san...Egy hülye is észrevenné,hogy egymásba vagytok esve-nevetett.

-De ez nem iga-

-Mi,mi?Az osztály aranybogara és a Hófehérke kavar!Meglepő,mily szerelme-

-Bocsánat!-ütötte fejbe egy vörös hajú lány,mire a szőke srác visszaült a helyére.



-Uh,ez a támogató-tagozatos csaj?Iida ellen?-húztad fel lábaid.

-Pontosan,[T/N].Nagyon érdekel,Midnight-sensei engedni fogja-e a segítő eszközök használatát-mondta Momo-chan.

-Uh,én nem fogadtam volna el-vakartad meg a tarkód.-Mármint,Iida-chan nagyon tisztességes és okos,de Hatsume-san..Asszem..Mindegy a támogatós lány tuti sokkal,de sokkal furfangosabb.Valószínűleg csapda.

-Ügyes gondolkodás,[T/N]!-fogta meg válladat Kirishima.

-Köszi-mosolyogtál rá.Egy pillantást éreztél magadon,majd leült melléd valaki.-Shouto?

-Igen,[T/N]?-fordult feléd,amitől vörös lett az arcod.-Mit szeretnél?

-Uhh..Semmit..-motyogtál,majd oldalra fordítottad a fejed.Felnéztél az égre és elmosolyodtál.Todoroki átkarolt,amitől még jobban vigyorogtál.
Boldog vagyok-gondoltad.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant