Oda mentetek ahol Todorokival vitáztatok,ami kicsit felzaklatott,de inkább elfojtottad és arra figyeltél,hogy a srácnak minden jól menjen.Egy mosoly erőltettél az arcodra,majd az éppen guggoló fiúra pillantottál,aki amint megpillantott felemelkedett és könnyes szemekkel az arcodba fúrta tekintetét.Kezedet az arcához érintetted,ő pedig a megérintette azt,mintha nem hinné el,hogy létezel,hoy tényleg mellette vagy.Enyhe fejfájás kapott el,de nem igazán izgatott.
-Tudod...Nem sok embernek fogdosom a pofiját-suttogtad,mire elmosolyodott még mindig könny áztatott szemével.
-Remélem,ez örökre így marad...-ült le veled szemben törökülésben,mire te is elhelyezkedtél.Csendben bámultátok egymást,mégse volt kínos.Viszont megint előjött az az égető érzés.Mi van ha..Ismét izgatottam áltál a kis kapuban,két kezed mellkasod előtt összegabalyodva volt.Szinte elfehéredtek a saját szorításodtól.Ismét durva viadalnak néztél elébe,rohadtúl ideges voltál,volt is okod rá.Majd,mivel nem tartottad be Recovery Girl tanácsát,túlstresszelted magad és...
Elájultál.
Pár óra múlva a nővéri szobában feküdtél.Melletted pedig még volt két ágy.Az egyiken Bakugo volt,másikon Todoroki.Azonnal felpattantál,amit Recovery Girl csak egy mosollyal az arcán nézett.A srác felé hajoltál.Egyenletesen vett levegőt,miközben szemei enyhén mozogni kezdtek.
-Jól kidőlt-szólalt meg mögüled Bakugo,amitől megijedve felé fordultál.A srácnak kócos volt a haja,enyhén könnyes szemei pedig Todorokin voltak.
-M-miről maradtam le?-motyogtad,miközben óvatoan leültél a még alvó srác ágyára,Bakugoval szemben.
-Nyertem.Ennyi a lényeg-vigyorgott magabiztosan,mire megforgattad a szemeid.Nem vártál tőle valahogy mást.Próbált csendesen feltápászkodni és elhagyni a helyiséget,de a kikötődött cipőjének köszönhetően egy hatalmasat esett,amit látván nehezedre esett visszafolytani a nevetésed.Todoroki fordult egyet,majd ahogy véletlen hozzádért,felriadt.Egy enyhe mosoly terült el az arcán,amiatt,hogy melletted kelt.
-Majd gyertek eredményhirdetésre!-morgott Bakugo,mire felkuncogtál.A srác azért még bemutatott nektek,nehogy már komolyan vegyétek őt.Todorokira pillantottál.
-Elég késő van...-motyogtad,mire csak maga mellé behúzott az ágyba.Arcán enyhe boldogságot láttál.Egy hajtincset a füled mögé tett.Majd bólintott egyet.
-Igen,lehet vagy hat óra..-nyújtózkodott,majd elnevette magát.Lassan felemelkedett és te is követted a példáját.Kimásztál az ágyból,majd kiroppantottad a hátad.
-Menjetek!Már hallom Present Mic hangját,ahogy Todorokit keresi!-motyogta Recovery Girl,majd egy hangos köszönömet mondtatok és elindultatok a nagy ceremóniára...
...Ahol Todoroki megkapta a második helyezetnek járó díjat.
Büszkén üvöltötted a nevét,egy pillanat alatt elillant az összes kételyed és teljesen biztos voltál a szeretetedben és a fontosságodban,de amikor az egész végén hozzád sietett és megörült,mégjobban megnyugodtal
-Rohadt menő voltál!-mondtad neki,miközben megölelt.
-A számból vetted ki a szót...-adott egy puszit a homlokodra.
ESTÁS LEYENDO
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfic[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.