All Might gyengébbnek tűnt,de bírta a tempót.
-Héhé,te magad fedezted fel a csapáscsillapító képességét,nem?-dumált a vezető.
-Igen,én!-mondta All Might.
Ütéssorozatok következtek,te pedig nem is tudtad követni.A párbaj szele miatt leguggoltál és tartottad magad,de Todoroki átkarolt,így könnyebb volt.
-Ökölharc szemtől-szemben?-csodálkozott Deku.
-Ki-király!-felete Kirishima.
-Nem tudok közelebb menni!-kiabált a féreglyuk.
-Ha a képességed nem semlegesíti a csapásokat,hanem csillapítja azokat..Akkor van egy felső határa,ugye?-ordított All Might.-Ha elbírsz a 100%-os énemmel,még erősebb leszek,hogy térdre kényszerítselek.
A lénybe egy hatalmasat ütött,mire távolabb kerültek.
-Egy hős..Mindig képes átküzdeni magát a holdponton!-ütötte tovább,majd lehajította a földre,te pedig hátraestél.Ott is maradtál.
-Gonosztevő.Ismered ezeket a szavakat?Menj tovább!Plus Ultra!-kiabált a hős,mire ellőtte a Noumut és betörte az üveget.Deku felsegített,közben pedig leporoltad magad.Felhők oszlottak szét a lénytől,majd egy csillanással eltűnt.
-Mi ez,valami képregényt?[iroi megjegyz. ARE YOU REAL YES IT IS]Mintha semlegesítette volna a csillapító képességét.-mondta a kezes fickó.
-Őrületes a testi ereje!-szólalt meg Kirishima.
-Micsoda elképesztő erő!-suttogta Bakugo.-Olyan gyorsan támadta,hogy nem tudott regenerálódni.
Tehát ez a maximum,ilyenek a tökéletes hősök,gondoltad.
-Tényleg meggyengültem..Fénykoromban elég lett volna öt csapás is.Most meg több mint háromszáz kellett.-vigyorgott a hős.
Valamiféle gáz kezdett távozni a testéből,mire megijedtél.-S-sensei.minden rendben?-futottál felé,mire Todoroki visszahúzott.
-Maradj.-mondta.
-Most pedig,gonosztevők.Végetvetünk ennek.-mosolygott All Might.
-Csalt?-remegett a dühtől a kezes.-Hé,hé mi folyik itt?-vakargatta a nyakát.-Egyáltalán nem lett gyengébb!Ez a fickó..hazudott?
-Mi a baj?-kérdezte a hős.-Nem támadsz?Aztmondtad véget vetsz ennek,vagy valami,nemde?Gyere és kapj el,ha tudsz!
A srác megijedt,te pedig elmosolyodtál.Igen,imádod All Mightot!Tudta mit kellett mondania,hogy berezeljen a gonosz.
-All...Might..-dadogott Bakugo.
-Várható volt.-szólt Todoroki.-Úgy tűnik,ránk már nincs szükseg ebben a csatában.-nézett rád.Bólintottál,majd a földet bámultad.
-Midoriya,el kéne tűnnünk innen!-kiabált Kirishima.-Csak rosszabb lesz,ha túszként végzünk!
Deku nem mozdult.
-Deku-kun!Mennünk kell!-mondtad,de ugyanúgy ácsorgott.
A kezes fickó megint vakargatta a nyakát,ami már az agyadra ment.
-Ha itt lenne Noumu..Az a srác..Gondolkodás nélkül nekironthatna!
-Shigaraki Tomura.-na végre tudod a nevét is.-kérlek,higgadj le!Ha jobban megnézed,Noumu nyomothagyott rajta és egész biztosan meggyengült tőle.Mellesleg..úgy tűnik a gyerekek megfagytak a félelemtől.-Hirtelen egy gondolatmenet futott át rajtad.Mi lesz,ha nem kerülsz ki innen életben?Mi lesz anyukáddal?Remegtél.Sírtál.Todoroki gyorsan felkapott és lágyan megölelt miközben a gonosztevőkkel szemben állt.Mellkasához simultál és eláztattad a kosztümét ő pedig a fejedet simogatta.-Még vannak használható embereink.-hallottad.-Meg van egy kis időnk a hősök megérkezéséig.Ha összedolgozunk..Még van esély a győzelemre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fiksi Penggemar[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.