28.rész

1.4K 99 7
                                    

-Akkor most én jövok-lépett fel a pódiumra izgatottan Mina-A hősnevem-Alien Queen!

Oh,ez nem rossz.Hiszen Mina tényleg egy hatalmas Queen.Bár Midnight arckifejezése nem a kifejezett tetszést mutatta,sőt.

-A savas vérhez akarod hozzákapcsolni a nevet?!Én nem tenném a helyedben!

Mina ezután sértődött arccal tántorgott helyére,de te egy biztató mosolyt küldtél felé,amit viszonzott neked.
A következő pillanatban Tsuyu-chan emelte magasba a kezét.Már a jelenléte is kicsit boldogabbá tett,hiszen az a lány egy kincs.

-Akkor jöhetek én?-kérdezte

-Persze,Tsuyu-chan!

-Én már általános iskolás koromban kitaláltam-azzal megfordította a fehér táblát,ahol latin betűkkel volt felvésve a hősneve.-Az esős évszak hőse:Froppy!

-Aranyos!Barátságosnak tűnik!-ugrott mögé Midnight-Tetszik!Ez remek példa,hiszen olyan név,amit mindenki imádni fog!

Huh,most az egyszer egyetértettél a senseieddel.Tsuyu-chan neve tényleg elég kreatív volt,így az osztály arcán enyhe megnyugvás jelent meg,hogy végre valaki előállt valami értelmes kódnévvel.

Halkan kezdted el kántálni a nevét,mire a többiek is becsatlakoztak.

-Froppy!Froppy!Froppy!-ordítottátok mindannyian.

A béka lány után a vörös hajú barátunk állt a pódiumra.Magabiztosnak tűnt,így bíztál benne.

-Akkor most én jövok!A robusztus hős:Red Riot!-mondta érces hangján.

-Ohh,értem!Le akarod róni a tiszteleted a lovagias hős,Crimson Riot előtt?-kérdezett Midnight-sensei,mire a fiú a tarkójához kapott.

-Igen.Talán ódivatú,de én pont olyan hősnek képzelem el magam,mint amilyen Crimson.

-Egy tisztelgő név viselése sokkal nagyobb nyomással jár-jelentette ki a hősnő.

-Készen állok rá-szorította ökölbe kezét a fiú.

Ah,Kirishima-kun olyan menő!Nem fél a kihívásoktól,és mindig önmaga akar lenni.Az osztályban körbepillantva láttál néhány üres
táblát.

-Ahh,még nem találtam ki magamnak nevet-nyúlt az állához Kaminari.Jirou mutatóujjával bökdöste meg vállát,mire a fiú hátrafordult.

-Miért ne adjak én nevet?-mosolygott Kaminarira,miközben a jack dugóival a filctollat fogta.-Mit szólsz a Jammingyay-hez?

-Ez úgy hangzik,mint a Hemingway,aki a 'Búcsú a fegyverektől'-t írta-kezdett el hadarni a srác.Hüvelyk ujját mutatva jelezte tetszését-Ez menő!

-Lehetne Pikachu is!-ordítottál oda,mire felédfordukt a fiú.Villámokat szórt a szeme.

-[T/N]-chan,aztmondtam nem vagyok Pikachu!Ne szórakozz már velem!-nyújtotta ki rád nyelvét,ami te boldogan viszonoztál.

Eközben Jirou sétált fel a pódiumra,majd hangosan megszólalt.

-A hallgató hős:Earphone Jack-mutatta felétek a táblát.

-Ez jó,következő!-emelte fel ujjait boldogan Midnight.

-A csápos hős:Tentacole-mondta Shoji egyik szájá.

Miután a senseied beszélni kezdett,kicsit elkalandozott a figyelmed.Kicsit idegesen bámultál a kis tábládra,hiszen nem tudtam jó-e ez a név.Mindenki a képességével kapcsolatos nevet adott,neked pedig szinte csak a stílusodat és kinézeted jellemezte.Hajad újra füled mögé tűrted,majd hátradőltél a székedre.Néhány ember lement,amíg elkalandoztál,csak Mina felkiáltására eszméltél fel.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora