*amikor irjatok,hogy folytit en pedig csak nevetek*
Beléptél az osztályodhoz.Nem voltál beszédes,csak pihenni akartál.
Lefeküdtél a padodra és elaludtál.-[T/N],ébresztő!-rázta valaki meg gyengén a vállaid.Felpillantottál és Kirishimát láttad.
-Fáradt..vagyok!-nyöszörögted,majd valaki felemelt,te pedig csak hozzábújtál...Emlékeztetett valakire.Ez a valaki pedig az apád volt.
-Álmos..-nyávogtál,mire hozzábújtál a 'hősödhöz'.-Mindegy,hazamegyek..-mondtad,majd kiszálltál a tartásból.Megtörölted a szemed,próbáltál látni.
Kirishima tartott végig,most pedig elvörösödve álltál.-B-b-bocsánat.Nem tudtam ki vagy hirtelen...-vakartad meg a tarkód és a cipőd bámultad.Másra gondoltál.-Semmi baj...-koncentrált arra,hogy semmiképp se nézzen a szemedbe.
-Szerintem én indulok..-kaptad fel a táskád.-Holnap..találkozunk.
Szedted a lábaid.Tudtad,hogy anyukád ma dolgozik,így neked kell ellátnod magad.Mosolyogva csináltad a vacsorát,elfogyasztottad,majd a fürdő felé vetted az irányt.
Miután előkészültél az elalváshoz,ágyba bújtál.Nem sokkal ezután egyre nehezebbek lettek a pilláid és elaludtál.
Az iskola elé érve egy hatalmas tömeget láttál,majd mindenki megrohamozott.
-Mi a véleményed All Might órájáról?-nyomta egy nő egy arcodba a mikrofont.
-Ez nem szabályellenes?Mármint,az iskola területére idegennek bejönni,illetve engedélyem nélkül meginterjúvolni?-mosolyogtál a nőre,mire elvette a tárgyat a képedből és békenhagyott.Bementél,mintha mi se történt volna.
-Jó reggelt,[T/N]-chan!-ment oda Tsuyu.
-Neked,is Tsuyu-chan.-mosolyogtál.
-Hogy aludtál?-kérdezte.
-Jól,te?-indultál a helyedre.
-A testvéreim kicsit sokáig fenntartottak...-vakarta meg a tarkóját.
Leültél,Ma a Tizenhármassal lesz órád.Ahogy betoppant Momo,azonnal odamentél és beszélgettetek.
-Szia,[T/N]!
-Jó reggelt!Ma is beteáztál?-mosolyogtál.
-Be..Anya csinálja a legeslegjobbat!Imádom!-ujjongott.
-Örülök,hogy jól indult a reggeled!-simogattad meg a hátát.-Ma Tizenhármassal leszünk,úgy várom!-szorítottad össze a két kezeid.
-Én is!Vajon tényleg ilyen erős ereje van?-gondolkozott el.
-Lehetséges!-lépett oda Kirishima.
-Jó reggelt,Kirishima-san!-ölelted meg,majd eszedbejutott a tegnap-B-bocsi a tegnapiért?-sütötted le a szemed.Válaszolni se tudott,egyből egy hangot hallott.
-Kirishima!Gyere ide!-kiabálta Bakugo.A srác azonnal odament,te pedig inkább a helyedre húztál.Leültél.Unatkoztál.
Riadó van,mindenki pánikol.Egy idegen lépett be a U.A. területére.Tolonganak,te pedig már kezdesz fulldokolni,amikor valaki hirtelen elkapja a derekad és magához szorít.Próbálnál megfordulni,de szinte lehetetlen mozogni.Mindenki csak lökdösődött.A megmentőd tartott téged.
-Todoroki...-san?-pillantottál az arcára,mire csak bólintott.-Miért?
-Segíteni akartam,ennyi az egész.
Ekkor megláttad Iidát szállni az égbe,mire Todoroki még szorosabban fogott,szinte érezted a lehelletét.A szíve zakatolt.
-Mindenki!Semmi baj!Csak a sajtó az!-kiabált az osztályelnök [iroi megj. ezutan a pillanat utan lett az de koszonjuk Jii😂].
-Tudtam..-motyogta a srác.Kezdted kínosan érezni magad.Hirtelen a szád elé tetted a kezed.-[T/N],minden rendben?-fordított maga felé.
-Persze,persze csak...-köhintettél.-megleptél.-pirultál el.
-A mai hős-alapismeretek órán úgy alakult,hogy All Might én és még valaki lesz veletek.-közölte Aizawa-sensei.
-Elnézést?Mit fogunk csinálni?-kérdezte Sero.Te is nyújtottad volna a kezed te megelőzött.
-Katasztrófák,hajótörések meg minden más.-mondta a sensei-Mentőakciót.
Egy kisebb zsibongás alakult ki az osztályba.Kaminari és Ashido egyből megörültek a hírnek,csakúgy,mint Kirishima.
-A vízben legyőzhetetlen vagyok.-szólalt meg Tsuyu.
-Hé,még nem végeztem.Döntsétek el,hogy jelmezben lesztek-e,vagy sem.Biztosan nehezebb lesz bennük mozogni,vagy nehezíti a feladatot.Buszozni is kell majd,nem az iskolán belül lesz a feladat.-fejezte be az osztályfőnököd.-Ennyi,készüljetek!
-Ahogy látom,mindenki hősjelmezben jön!-szólalt meg Jirou-san.
-Igen,igen!-kiabált Hagakure.
-H-hagakure-san,te tulajdonképpen most meztelen vagy?-kérdezted,mire síri csend lett.
-I-i-igen..-motyogta.
-E-elnézést,ezt nem kellett volna..
-Ne,semmi baj.
Igen,kínosan indítottad a napod hátralévő részét,de aztán egyre jobban ment.
-Deku-kun,hol a jelmezed?-kérdezte Ochaco.Ezután nem figyeltél a beszéletésre,inkább Yaoyorozuval beszélgettél.
Hirtelen egy sípszóra lettél figyelmes és egy kisebb szívrohamot éltél át.Iida elmondta amit kell,majd felszálltál a buszra.-Ami a szívemen,az a számon.-szólalt meg hirtelen Tsuyu-chan,te pedig mosolyogva vártad Midoriya reakcióját.Tudtad,hogy összezavarodik,ha egy lány hozzászól.
-Igen,Asui-san?-pirult el.
-Hívj Tsuyu-channak!-mondta a lány.-Hasonlít a képességed All Mightéhoz.
-G-g-gondolod?-ijedt meg a srác.Gyanús volt neked.-De..Én..öhm..
-Várj,Tsuyu-chan,All Might egyben marad,ha használja.Csak hasonlóak.-avatkozott be Kirishima.
-Vagy csak egyszerűen a szervezet még nem elég fejlett.-mondtad,mire Deku furán nézett rád,te pedig inkább fütyörészve bámultad a sarkokat.
Todoroki pihent a buszon,szinte aludt.Őt bámultad,mire Ashido-san kizökkentett a nézelődésből.
-[T/N]-chan!Itt vagy?-rázott meg.
-Itt,itt.-motyogtad,majd újra a felemás srác felé pillantottál.
Elkezdtek poénkodni Bakugoval,te pedig Momora dőltél.
-Milyen trágár szavak!-csodálkozott el.
-Én szeretem az ilyeneket!-mosolygott Ochaco.
-Megérkeztünk,fejezzétek be!-mondta Aizawa.
-Igenis!-szólt egyhangúlag az osztály.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfic[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.