23.rész

1.7K 122 12
                                    

[Sziasztok!A rész előtt el szeretném mondani:[T/N] rólam van mintázva,azért ilyen kattos és érzelmileg instabil.Minden megszólalása és megmozdulása az én döntéseimen alapul,mondhatni,ez a sztori megtörtént velem.Persze most a karakterek mások,illetve ennek boldog vége lesz:)]


Momo-chan egész nap Jirouval volt.Igaz,téged annyira nem zavart,sőt szinte észre se vetted.Tsuyu-chan kért meg,hogy menjetek el együtt suli után új fürdőruhát venni.Szerettél vele lenni,most is a kistesóiról beszélt,akiket imádtál!Egyszer az egyik kishúga küldött neked egy rajzot,amin te vagy.A Sportfesztiválon látott a TV-ben,akkor nagyon megszeretett.Éppen ezért,Tsuyu-channak megígérted,hogy elmész vele egyszer a húgáért vele az oviba.De ez nem ma volt,ma éppen egy plázában álltál,megrakva ezer és ezer fürdőruhákkal.Tsuyu szinte tökéletes alakja miatt nagyon-nagyon sok fajta bikini állt jól.Volt pánt nélküli felső,volt V alakú,volt nyakba kötős.Szinte mindegyik tökéletesen állt rajta,nem tudtál dönteni.Mikor már a negyedik boltban próbált Tsuyu,egy nagyon ismerős alakot figyeltél meg.Fehér haja volt,piros csíkokkal.Kísértetiesen hasonlított Todorokira,ezért halkan nevét motyogtad,amire fel is figyelt.Sűrű bocsánatkérés közben inkább Tsuyu-chant sürgetve hazamentél és elhatároztad,egy évig nem jössz ebbe a plázába.
Kicsit te se értetted miért bánt ez az ignoráció ennyire.

-[T/N]-chan,minden rendben van,kero?-kérdezte Tsuyu-chan.

-Ahh,persze!-erőltettél egy mosolyt az arcodra.-Csak Shouto ignorál..Durván-kaptál a nyakadhoz,mintha kicsit zavarban lennél.-Ok nélkül!Pedig tökre elhittem,hogy sínen van minden.Még anyukám is bepasizott,stabilabb a kapcsolata,mint az enyém.Bár,sose kérdezte meg,hogy tudod..A barátnője vagyok-e...

-Oh ugyan már,[T/N]-chan!Todoroki szeme fénye vagy...Amikor rád néz,mindig kicsit vörösebb lesz és kihúzza magát.Ja,meg igen,próbál nem mosolyogni,amikor nem figyelsz,de csak vigyorog,kero-darálta le Tsuyu-chan,amittől megilletődtél.A békalány megsimította vállad,jelezve azt,hogy megért téged.

Véleményed abban a pillanatban megváltozott.Hiába ecsetelte neked Tsuyu-chan azt,hogy mennyire imádott téged a fiú,neked ez már nem tűnt ugyanolyannak.Eldöntötted,nem fogja egy fiú meghatározni az érzéseid.Ugyan màr,hiszen téged nem érdekel meg mindenki.Ohh igen.
Te kibaszott értékes vagy.Ha ennyire fontos voltál neki,mint ahogy elmondta miért ignorált?Gondoltad,nem ez van mögötte,hanem egyszerűen megunt téged.

-Tsuyu-chan!Most önbizalmat adtál!-ölelted meg mosolyogva,ő pedig erősen viszonozta ezt.Magad se tudtad,honnan jött ez a hatalmas függetlenség vágy.De miért ne?

Kapják be a fiúk.

-Fogalmam sincs mit tettem,de amíg boldog vagy,kero én is örülök!-mondta a lány.

A pláza után hazafele siettél.A fülhallgatód be volt dugva a füledbe,ezért teljesen el voltál varázsolva.A zenére és lépéseidre koncentráltál,fejed le volt hajtva.A cipődet bámultad,próbáltad kapkodni magad,hogy hazaérj vacsorára.Aztán eszedbe jutott,hogy anyukád párja most ott van,és nem szeretnél zavarni,hiszen nem véletlen vannak kettesben.Miközben ezen merengtél,megpillantottad a házadhoz közeli kicsi parkot.Gondoltad,egy ideig leülsz oda.
Zenéd egy pillanatra lehalkítottad,hogy átmehess az úttesten.Lépteket hallottál,ezért zavartan néztél körbe magad körül.Egy jól ismert árnyékot pillantottál meg,ami miatt felment benned a pumpa.Szétnéztél és elkezdtél átmenni az úttesten.Nagy lépéseket tettél.

-[T/N]!Állj meg-mondta érzelemmentesen.Haja a szemébe lógott,így nem láttad az égésnyomot,mégis pontosan be tudtad lőni arca melyik pontját terítené be.A fiún egyszerű ruhák voltak,nem az egyenruhája.Sose láttad még ilyen szettben,ezért meglepett a stílusa.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora