27.rész

1.5K 108 14
                                    

-Reggelt-köszönt nektek unott hangon az osztályfőnökötök,ti pedig egyszerre egy jó reggeltet kántáltatok.

-Aizawa-sensei kötései eltűntek-jelentette be Tsuyu -chan.-Örülök neki.

-A vénasszony ellátott rendesen-reagált hozzászólására Aizawa-Viszont sokkal fontosabb,hogy ma különleges hősi szakfeladatot kell elvégeznünk.

Megállt az ütő mindannyiótokban.Megdermedtetek,majd elmondtál egy imát,hogy nehogy valami dolgozat legyen a hősök etikettjéről.

-Kódnevek-mondta mély hangján a férfi.-Ki kell találnotok a hősnevetek.

Az osztály egyszerre felugorva mondta ugyanazt.

-Izgalmas dolgot csinálunk!

Persze az nyüzsgést Aizawa-sensei a képessésségévek egy pillanat alatt lerendezte.

-Ez kapcsolódik a profi hősök általi felkérésekhez,amiket a legutóbb említettem.A felkérések általában később kerülnek képbe,miután tapasztaltabban lesztek és segíthettek a profiknak.Vagyis a hozzátok hasonló elsőévesek iránti iránti érdeklődés azt mutatja,hogy érdekli őket a jövőtökben rejlő lehetőség.Ezek a felkérések gyakran megszakadnak,mikor érettségi után csökken az érdeklődés.

Mineta az asztalra ütve motyogott valamit,de te oda se néztél.

-Tehát bizonyítanunk kell,ha kiválasztanak minket?-kérdezett félénk hangon Hagakure.

-Úgy van.Itt látható a felkérések mennyisége-nyomott meg egy gombot,amitől elindult a táblára a vetítő.

A számok számodra nem voltak meglepőek,de az,hogy te is szerepeltél,már más téma volt.Todoroki és Bakugo erősen vezettek,4123 és 3556 felkéréssel.Ezután jött Tokoyami,Iida,Kaminari,Yaoyorozu,Kirishima,Te,Uraraka és Sero.Izgatottan néztél magad elé,hiszen felkérést kaptál.
Sensei a táblára mutatott.

-Más évfolyamokban jobban szétoszlanak a számok,de idén ezt a két srácot szemelték ki a legtöbben.

-Olyan nagy a különbség-hajtotta hátra a fejét csalódottan Kaminari.

-A profiknak nincs szeme ehhez-mondta Aoyama miközben arcait a keze között tartotta.

-Todoroki-kun az első,Bakugo-kun a második..?-nézett érthetetlen arccal Jirou.

-Ez pont a Sportfesztuvál végeredményének ellentéte-motyogta Kirishima.

Magadban gondoltad,Bakugo viselkedése miatt volt ilyen.Hiszen,miután visszanézted az adást,láttad,hogy bánt Todorokival.

-A profik bizonyára félnek felkérni valakit,akit ki kellett kötni a pódiumra-suttogta válaszul Sero a vörös hajúnak,mire te egyetértően bólogattál.

-Mitől félnek a profik?-ordított Bakugo,mire te hangosan felnevettél a reakcióján,de a padra rádölve próbáltad ezt elrejteni előle.-Megszállós barom,ne vihogj!

Erre a mondatra kitört belőled a hisztérikus röhögés,ami miatt a többieknek is egy mosoly került arcára.Lábaiddal kapálództál és próbáltál komoly lenni.

-Bámulatos vagy,Todoroki-san-hallottad Momo-chan hangját,amire egyből hátrakaptad a fejed.Shoutora és a barátnődre néztél.

-A többség az apám miatt akar-tudta le egy egyszerű válasszal,majd tekintetetek találkozott.Egy aprót bólintott köszönésképpen.-Figyelj az órára-tette hozzá,mire te hátat fordítottál neki.

-Viszont!Akár kaptatok felkérést,akár nem,részt kell vennetek egy profi melletti gyakorlati feladatban-mondta Aizawa-sensei.

-Gyakornok?-kérdezett Midoriya.

Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]Onde histórias criam vida. Descubra agora