Vége lett az órátoknak és indultatok volna haza.Egy tömeg állt az ajtótok előtt,ami mindenkit felháborított.Nem tudtatok kimenni.
-M-mi folyik itt?-kérdezte Uraraka.
-Mit akartok az A-osztálytól?-emelte fel kezeit Iida,mire te előrefutottál.Megálltál Midoriya mellett.
-Így nem tudunk távozni!-vinnyogott Mineta.-Különben is,mit kerestek itt?
-Az ellenség után kémkednek,gyökér.-mormogta Bakugo.-Mi vagyunk,akik túlélték a gonosztevők támadását.Nyilván meg akarnak nézni maguknak a Sportfesztivál előtt.-indult a tömeg felé.
-Kacchan mindig ilyen!-nyugtatta Deku Minetát,mire felkuncogtál.
-Emberek!Nehogy elengedjétek!-mondtad,mire gyilkos pillantással rádnézett Bakugo.
-Megöllek!-nyújtotta feléd a kezeit,mire kitértél.-Ne védekezz,fehérke!
-Nyugii.-felelted,majd kitoltad a teremből.Visszajöttél.
-Semmi értelme ilyet tennetek.Félre az útból selejtek.
-Ne hívd őket selejteknek csak azért,mert nem ismered őket!-hadonászott Iida,te pedig ugyanúgy álltál,mint előtte.Nyugodtan.
-A híres A-osztályt jöttem megnézni..de elég beképzeltnek tűntök.-hallottál egy ismerős hangot.-A hőstagozat összes diákja ilyen?-heves fejrázásba kezdtetek,majd leesett ki beszélt épp hozzátok.-Eléggé illúzióromboló ilyet látni.Elég sok srácot soroltak be az általános és a többi tagozatra,mert nem sikerült bejutniuk a hősökhöz.Tudtátok?-kérdezte,mire közelebb mentél.
Bakugo morgott egyet.
-Az iskola adott nekünk egy esélyt.A Sportfesztiválon elért eredménytől függően átgondolhatják,hogy átraknak a hőstagozatra.És úgy tűnik,hajlandóak a hőstagozatról eltávolítani diákokat.Kémkedünk az ellenség után?Én azért jöttem,hogy elmondjam,hiába vagytok hőstagozatosak,ha elbízzátok magatokat kihúzom a lábatok alól a szőnyeget.Ezt vegyétek hadüzenetnek.-nyeltél egy nagyot.Komolyan vesz minket,de azért neki is van arca.
-Hé-hé!A szomszédos B-osztályba járok!-kiabált egy srác.Nem láttad,ezért lábujjhegyre álltál.-Hallottam,hogy gonosztevőkkel harcoltatok,úgyhogy eljöttem meghallgatni.Ne legyen akkora arcotok!-fura arcot vágtál,majd megforgattad a szemeid.Na azért ennyire nagyképű te sem vagy.Kicsit irritáló,hogy az egész 1-A osztályt megítélik Bakugo alapján,de ilyenek az emberek.-Ha túl sokat ugattok,csúnyán beéghettek az igazi harc közben!-ugatni,pff..Bakugo fogta magát és elsétált.-Rám se bagózol,rohadék?!
-Várj egy kicsit Bakugo!Mit akarsz tenni?-lépett elő Kirishima.-A te hibád,hogy mindenki utál minket!-bólintottál.Igaza volt.
-Nem számít.-fordult hátra a srác.-Amíg a csúcs felé tartasz,nem számít semmi.-zárta le,majd véglegesen elsétált.
-Olyan nyílt és féfias!-könnyezett be Kirishima.
-S-shinsou-kun?-futottál oda hozzá.Ijesztően magas,úgyhogy nyeltél egy nagyot és beszélni kezdtél.-M-m-mi volt ez a szent beszéd?
-Csak az igazat mondtam.-vakarta meg a tarkóját.-Téged majd nem alázlak meg annyira,[T/N].Te normális vagy.-hagyott ott,mire egy embert éreztél melletted.
-Te őt sehogy se alázod meg.-felelte Todoroki.
-Méghogy nem a fiúd..-vetett rád egy szánakozó pillantást,mire utána nyúltál.
-Szögezzük le.Nem az.
-Na,viszlát gerlepár!-intett,majd eltűnt a tömegben.Todoroki megfogta a táskáját,majd elindult.
ESTÁS LEYENDO
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfic[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.