Elestél,de megtartottad magad a kezeiddel.Feltápászkodtál.Megpillantottad Midoriya szállni,te pedig eltátottad a szádat.Felrobbantotta az aknákat,hogy előrekerüljön?
-Deku..Ne merj elém kerülni!-ordított Bakugo.
Todoroki hirtelen megfagyasztott mindent,de te épp elugrottál.Megszálltad és megint hátadra kaptad magad.Már majdnem a végéhez értetek,amikor Midoriya a földhöz vágta a Robo Inferno darabját.Futni kezdett,te pedig zavarodban nevettél.Todoroki most nem rakott le,hanem a hátához fagyasztott.-Amiért végig itt voltál,beviszlek.Kicsit lehet fájni fog,de bírd ki.-motyogta,te pedig elpirultál és egyben nem értetted.Teljesen kihasználtad a képességeit.Helyes ez így?Majd bocsánatot kérsz.Hallottad Present Mic hangját.
-..Midoriya Izuku!-kiáltott,mire mindenki éljenezni kezdett.Borzasztóan érezted magad,azt hitted,többre vagy képes.Todoroki leolvasztott,majd csak bámult.
-...De egyelőre,szép volt!-ordított még mindig Present Mic.
-Hé,[T/N],szép vo-
-Sajnálom!-sütötted le a szemeid.
-Mit?-tette csípőjére kezét Todoroki,miközben lihegett,csakúgy,mint te.
-Hogy..hátráltattalak.-köhögtél.
-Ez komoly?Ez egy verseny,még szép,hogy harcoltál az előnyödért.-emelte fel a fejed.Bólintottál.
-Igazad van!-helyeseltél.-Meg fogom nyerni ezt az egészet!-suttogtad.
Leültél a földre,mert elfáradtál.Megpillantottad Yaoyorozut,majd odamentél.Levakartad Minetát a hátáról.
-Köszönöm,[T/N]-san!-mosolygott.-Nagyon ügyes voltál!
-Te is,Yaoyorozu-san!Kreatív volt az ágyú!
-Most pedig lássuk az eredményeket!-mondta be Midnight-sensei.
Első lett Midoriya,a második Todoroki és te,a harmadik Bakugo,a negyedik valami Shiozaki,tovább pedig nem figyeltél.
-Most következik az igazi verseny!A sajtó lovassága oda lesz érte!Mindent bele!..Jöjjön a második játék.Én már tudom mi lesz,de vajon mi is lehet az?Na,mi lehet?Az előbb mondtam ki,és íme itt is van..-mutatott a hősnő a táblára.
-Lovasharc?-kérdezte Kaminari.-Abban nem vagyok jó..
-Az nem egyéni játék,úgyhogy kíváncsi leszek..-mondta Tsuyu-chan.
-Hadd magyarázzam el!A résztvevők 2-4 fős csapatokat alkotnak óhajuk szerint.Gyakorlatilag olyan,mint az átlagos lovas harc..azonban egy dologban különbözik.-itt nyeltél egy hatalmasat.Most jön a csavar.-Az előző kör eredményeitől függően mindenkinek kiosztottunk egy pontszámot.-itt elkezdtek dumálni a többiek,neked pedig leesett.Te leszel az egyik legtöbbet érő.
-Titeket nem zavar,hogy beszélek?!-üvöltözött Midnight,te pedig felugrottál.
-Nyugi..-motyogtad magadba.
-Igen.A kiosztott pontok hátulról kezdődnek és ötösével növekednek.Tehát a 42. helyezett 5 pontot,míg a 41. helyezett 10 pontot ér.És az első hely értéke...Tízmillió.
Mindenki Midoriya felé fordult és ugyanaz járt a fejekben.Ő az egyetlen ellenfél.
-Ezt a legjobbak fogják túlélni,ám az utolsók is csúcsra törhetnek!Most pedig,elmagyarázom a lovasharc szabályait.Tizenöt perces a játékidő.Minden csapatnak a tagok egyéni pontjainak összegét éri és a lovasok ezzen a számmal ellátott fejpántot vesznek fel.A csapatoknak el kell venni a másik fejpántját és próbálnak minél több pontot szerezni.A megszerzett fejpántokat a nyakon kell hordani.Vagyis minél több,annák nehezebben fogsz mozogni.És ami a legfontosabb dolog,hogyha ellopják a fejpántodat,vagy ha a csapatod elesik,nincs vége a játéknak.
-Vagyis..-kezdte Yaoyorzu.
-..mivel 42-en vagyunk,tíz vagy tizenkét csapat végig a pályán lesz?-kérdezte Rikido-san.
-Az kemény!-mondta Aoyama.
-Hé,[T/N]!-éreztél egy kezet a válladon.-Velem leszel.-szögezte le Todoroki.
-Igenis,kapitány!-mosolyogtál.-Várj..Nem leszünk úgy túl..hogyis mondjam..'drágák'?
-Megoldjuk.-hunyta le a szemeit.
-Ez a kör egy kegyetlen csata lesz,amelyben használhatjátok a képességeteket.De attól ez még lovasharc.-folytatta a tanárod.-Piros lap jár azokért a támadásokért,amik szándékosan az ellenfél felborítására irányulnak.Azonnali kizárást eredményez.Kezdjetek hozzá a csapatokhoz.
-[T/N],gyere.-indult meg Todoroki,te pedig követted.Yaoyorozu,Iida és te voltál egy csapatba.
[ismet kisebb sztori valtoztatas]
-Azért titeket választottalak,mert szerintem ez lesz a legstabilabb formáció.Yaoyorozu lesz a jobb oldalon,a védelem és támadás érdekében.A balon [T/N],ő is védekezik.Iida,te leszel elöl a mozgásunk és fizikai védelmünk fő forrásként.-fejezte be Todoroki.Szép terv volt és mindenkinek tetszett.
-Te pedig támadsz és eltereléseket csinálsz a jegeddel és tüzeddel,Todoroki-kun?-kérdezte Iida.
-Nem.Csatában..sosem használom a bal oldalam.-szorította ökölbe a kezeit,majd Endeavourra nézett.Mérges volt a pillantása,te pedig aggódtál.
Beálltatok,Todoroki a kezeiteken támaszkodott.Amint elindult a verseny,Midoriya felé viharzottatok.Ők felrepültek,a támogatós tagozatosnak köszönhetően,Jirou pedig próbálta támadta őt a dugajjaival,sikertelenül.Tokoyami árnya elég erős.
-Francba..-motyogtál.-Így nehéz lesz.
-Hé,[T/N],szálld meg Tokoyamit!-suttogta Todoroki.
-Vettem!-bólintottál.Amint a testében voltál,rájöttél,hogy Tokoyamiban nagyon mély és érdekes gondolatok szoktak végigmenni.Azonnal leengedted a védelmüket,de nem tudtad hogyan működnek a támogatós cuccai,ezért hasztalan volt viszonylag.
-Leengedni a védelmet,huh?Rossz döntés!-mormogott melletetek egy srác,akinek szőke haja volt.-Mit bámulsz?!-rivallt rád,te pedig csak elnevetted magad.Megszálltad őt és a fiú formádban odaadtad a fejkendőt Todoroki kezébe.
-Szép,[T/N].-borzolta össze a hajad.Nem is egy tekintetet éreztél magadon.
Mindenki Midoriyaékat támadta,kivéve a szőke srác,akiről az előbb elvetted a kendőt.Ő épp Hagakure-chanról kapta le.Mineta,Tsuyu és Shoji támadta a tízmilliót érőt.Egész erős csapat,gondoltad.
Midoriyaék hirtelen felrepültek,mire Bakugo kezdett robbantgatva utánuk menni.Végül megmaradt minden,senki se vesztett semmit.
Midoriya került velünk szembe,mire Todorokinak megváltozott a kifejezése az arcán.-Nem lesz olyan könnyű,mi?-gondolkodott hangosan a zöld hajú.
-Azt most elveszem.-mondta Todoroki.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfic[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.