Miután megtámadtak titeket a gonoszok,tanítási szünetet tartottak.Szinte nyugtalanul kezdtél bele a vacsorádba.
-Szia Anya!-ugrottál a nyakába.
-Szia hősnő!-ölelt meg.-Jól vagy?-fogta meg az arcod,mire bólogattál.-Hallottam mi történt.-Meglátta a sebet a sípcsontodon.-De erről nem tudtam..-nézett rád csúnyán.
-Semmi baj anya!Csak egy kisebb sérülés!-nyugtattad.
-Láttátok,hogy az osztályból mindenki szerepelt egy másodpercre?-szólalt meg Hagakure-san.-Habár,én nem voltam rajta..-felkuncogtál.A lány láthatatlan,hogy a viharba lenne rajta?
-Ez igaz.-mondta Soji.
-Ilyen külsővel nehéz rajta lenni,nem?-felelt Ojiro-kin,mire te már rendesen nevettél.Neki legalább van esze.
-Viszont az összes csatorna sokat foglalkozik vele.-dőlt hátra Kaminari.
-Meglepődtem rajta!-mondta Kirishima.
-Csodálkoztok?A hőstanfolyamot,ami sorozatban gyártja a profi hősöket,megtámadták.-érvelt Jirou.
-Ki tudja,mi történt volna,ha a tanárok nem toppannak be időben?-kérdezte Sero,mire egy hatalmasat nyeltél.Igaza van.
-Fejezd be,Sero!-kiabált Mineta,mire megforgattad a szemeid.-Már a gondolattól is bepisilek!
-Kuss legyen!Pofa be,féreg!-ordibált Bakugo.
-Egyetértek!-mosolyogtál.
Eldőltél a padon,mire Iida kezdett el vezényelni.
-Mindenki a helyére!-mutogatott a levegőbe.
-Már itt vagyunk!
-Te vagy az egyetlen,aki nincs!
-Francba!-remegett az osztályelnök.
-Ne is törődj vele!-szorította ökölbe a kezét Ochaco.
-Tsuyu-chan!-dőlt hátra Mina,mire a békalány megfogta a székét.-Ki lesz velünk,ha Aizawa-sensei még kórházban van?
-Szerintem Midnight-sensei!-válaszoltál.
-Jó reggelt!-hallottátok Aizawa-sensei hangját.
-Aizawa-sensei?!Túl hamar jött vissza!-kiabálta egyszerre az osztály.A tanárotok arca fáslikkal volt tele,a keze pedig gipszben volt.
-Túlságosan profi!-hátrált Kaminari.
-Sensei!Már felépült?!-kérdezte Iida.
-Ez nem volt szép..-motyogta hátulról Ochaco.
-Az egészségügyi állapotom most nem fontos.-kezdett bele unott hangon Aizawa-sensei.-A lényeg,hogy a harc még nem ért véget.
-Harc?!-húzta össze szemöldökeit Bakugo.
-Csak nem..?!-ijedt meg Deku.
-Már megint gonosztevők?!-szörnyülködött Mineta.
-Közeleg a U.A. Sportfesztivál.-jelentette ki a sensei.
-Az egy rohadtul hétköznapi dolog!-kiáltottátok mindannyian.Izgatott lettél.Fejlődni és erősödni akartál.Te akartál lenni a legjobb.
-Nyugi,nyugi!-nyúlt Kaminari a kiabáló Kirishima arcàba.
-Biztos jó ötlet a gonosztevők támadása után rögtön egy Sportfesztivált tartani?-kérdezte Jirou.
-Mi lesz,ha megint ránk támadnak,vagy..?-aggódott Ojiro-kun az első padban.
-Jelenleg úgy tervezik,hogy az esemény megtartásával..
-...Bebizonyítjuk,hogy a U.A. biztonsága 100%?-fejezted be a mondatot,mire az osztályfőnököd csak bólintott.
-A védelem ötszörösére lesz emelve az előző évekhez képest.Mindezek felett,a Sportfesztivál egy nagy alkalom.Nem olyasmi,amit néhány gonosz miatt eltolnának.-mormogta Aizawa-sensei.
-Pedig elég nyomós ok,nem?Ez csak egy sportfesztivál.-pattogott Mineta.
-M-Mineta-kun,te sosem nézted a U.A. Sportfesztivált a tévében?-fordult hátra Midoriya.
-Persze,hogy néztem!Nem erről van szó!
-A mi sportfesztiválunk Japán egyik legnagyobb eseménye.-kezdett bele monoton hangon Aizawa-sensei.-Régen az Olimpia volt a sportok ünnepe..és az egész ország megőrült érte.Amint tudjátok,a nép csökkenésével az már csak az árnyéka önmagának.Japánban átvette az Olimpia helyét a U.A. Sportfesztivál.
-Persze,az ország összes profi hőse nézni fogja.Megfigyelési célból!-szorította ökölbe a kezét Yaoyorozu.Rámosolyogtàl.
-Tudom.-húzta el fejét Mineta.
-Miután leérettségizik valaki,általában profi ügynökséghez csatlakozik szárnysegédként.-magyarázott Kaminari,te meg elterültél a padon.
Csak a nyerés járt a fejedbe.Az,hogy bizonyíthatsz Apukádnak,hogy te lettél a legjobb hős.Làttad a szemeid előtt,ahogyan átadják az aranyérmet,te pedig sírsz a boldogságtól.Jirou mondott valamit,de te teljesen a fellegekben jártál..Már felvettek egy profi ügynökséghez,Shiro néven futottál.Gyerekek kértek aláírást.Emberek köszönték meg,hogy megmentetted őket..Több száz szárnysegéd..De amikor hazaértél Todoroki várt.Várjunk,mit keresnél Todorokival egy házban?Lehetetlen.Elpirultál,mire Yaoyorozu halkan odaszólt:
-[T/N]!Minden rendben?-bólintottál.Közben az érzelmeid pedig szerteágaztak.
-...ne tököljetek a felkészüléssel!-hallottad meg.Hoho,te aztán nem fogsz.-Vége az órának.
-Mindenki nagyon lelkes!-mondta Midoriya.
-Te nem?-kérdezett vissza Iida.-[T/N]-san,te is várod,nemde?-bólintottál.-Azért jöttünk ide,hogy hősök legyünk,úgyhogy szép,hogy fel vagyunk tüzelve!
-Iida-chan,te eléggé sajátos módon vagy feltüzelve.-bámulta meg Tsuyu-chan őt.-Fura.
-Midoriya,[T/N],te nem így érzed magad?
-De én is..Csak valami..
-Ja,én is..-álltál fel,majd kiroppantottad a hátad.
-Deku-kun,Iida-kun.Adjunk bele mindent a Sportfesztiválon!-vágott ördögi fejet Ochaco.
-A-az arcod,Uraraka-san!-ijedt meg Deku.
-Valami baj van,Ochaco-chan?-léptél elé.
-Ezt akartam kérdezni!Nem tűnsz gondtalannak,a neved mégis ezt jelenti.-szólt Mina.
-Premenstru-kezdett bele Mineta,mire Tsuyu-chan arcba vágta,te pedig szívből nevettél,majd lepacsiztál vele.
-Srácok!Mindent beleadok!-ordibált Ochaco,mire megijedtél,mert sose láttad így.
-Igen!-feletetek.-De,Ochaco-chan,kicsit higgadj le!-vakartad meg a tarkód.Még elismételte vagy háromszor,de te csak ültél a helyeden.Vajon miért akar hős lenni..?
Épp az ebédedre vártál,amikor megláttad Iidat és Ochacot.
-..amivel mindketten rendelkeznek,szintén hasonló.-mondta.-úgyhogy talán ezért kedveli ennyire All Might.Csodálatos!
Megláttad Todorokit és odamentél hozzá.
-Sz-szia.-dadogtál.
-Hello.Mit keresel itt?-nézett rád.
-Kajálni jöttem,meg beszélgetni.Hogy telt a napod?-mosolyogtál.
-Jól.-tudta le ridegen.
-T-talán van valami baj..?-kérdezted,mire rádnézett.
-Mondhatni.Vagyis inkább valami érdekel.
-Na,na?Mi az?-kíváncsizkodtál.
-All Might..és Midoriya között..van-e valami vérvonal.- mondta halkan.
-Hm...-tetted az álladhoz a kezed.-Lehetetlen.
-..majd meglátjuk.-fejezte be.
VOUS LISEZ
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfiction[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.