-Most,hogy mindenkinek megvan a hősneve,beszéljünk egy kicsit a gyakornokságról-kezdett bele Aizawa a következő órátokba.Már teljesen szét voltál esve,kicsit fáztál is és sminked egy részét lesírtad.Szerencsére nem vette észre sok ember,nem akartál másokkal nagyon beszélni erről vagy akármi.Felzaklatott voltál ezért nem érdekelt semmi,csak kerülj haza és oldódjon meg a jelenlegi probléma.
-Egy hétig fog tartani.Ami a jelentkezést illeti...akik felkérést kaptak a profiktól,megkapják a saját listájukat és azok közül vàlasztanak.Akik nem kaptak azoknak az ország 40 ügynöksége közül kell választaniuk amelyek fogadnak gyakornokokat.Mind különböző helyeken és különböző szakmai ágazatokban dolgoznak-folytatta Aizawa.
-Például Tizenhármas mentésekben vesz részt a gonosztevőkkel való harc helyett-egészítette ki Midnight.
-Alaposan fontoljátok meg a választásotokat-fejezte be az osztályfőnökötök
A kiosztott lapokra fel voltak sorolva a leendő munkakörök és a helységük.Mivel neked több felkérésed is volt,a lista hosszabb volt mint a többieké.De nem olyan hosszú,mint Todorokié és Bakugoé,akik 5-6 lapokat kaptak.
-Még a hétvége előtt adjátok le a lapjaitokat-ment ki a két tanár a teremből.
-Csak két napunk van?!-kérdezte Kiri zavarodott hangon.
-Döntsetek bölcsen.Oszolj!-hagyta el a termet végleg Aizawa és Midnight.
A teremben sokan nyüzsögtek.Todorokit kerested szemeddel,aki a papírján kiszúrt valami és erősen bámulta.Elcsodálkozva nézett,majd elrakta a papírjait.
-Eldöntöttétek melyik ügynökségbe mentek?-kérdezte Mina-chan az asztalra dőlve.
-Ahh,ugyanezt akartam kérdezni,Mina-chan!-léptél hozzájuk közelebb.
-Ugyan már,[T/N]-chan!Neked több választási lehetőséged van!-mondta a rózsaszín bőrű lány.
-Én Mount Ladyhez megyek!-felelte Mineta,amit Tsuyu-chan egyszerűen lereagált.
-Mineta-chan,valami perverz dolog jár a fejedben,ugye?
-Dehogy!
-Ashido,te is sokáig jutottál a párbajoknál.Fura,hogy nem kaptál felmérést!-csatlakozott Ojiro.Amint megpillantottad farkát (pls be respectful to him),egyből játszani kezdtél vele,mint Kaminari szokott a tanórákon.
-Ne is mondd-állt fel dühösen Mina-chan.
Eközben Uraraka is közétek került.
-Deku-kun,te választottál?
A hátrébb ülő motyogó fiúra pillantottatok.
-Bocsi,elkalandoztam!-szólalt meg ijedten.
-Jól megfontolsz mindent,Deku-kun-mosolyogtál rá.
A társaságtól elmentél hirtelen felindulásból.A lapod az asztalodon pihent.A szemeiddel gyorsan átfutottál rajtuk.Több híres hős is megkeresett.Endeavour ügynökség is ott volt.Elkerekedett szemekkel nézted még mindig a lapocskád.Idegesen Todorokira kaptad a szemeid,aki ezt észre is vette és egy szemöldök rántással próbálta jelezni érdeklődését.Fejrázással elterelted a témát,majd tovább olvastad sorokat.Hívott Mount Lady is,de tudtad,hogy Mineta oda megy,ezért azt hanyagoltad.Ezer és ezer ismert név virított a lapodon,de nem tudtad,kivel tudnál tökéletes csapatmunkát nyújtani.
-[T/N]-chan...Segítsek?-kérdezte a téged megkörnyékező Kirishima.
Egy apró mosolyt küldtél fele,majd bólintottál és a lapot a vörös felé fordítottam.
-Úristen,hívott téged Endeavour!Mindenképpen oda mennék,[T/N]-chan!-ordított fel a fiú,amire Todoroki is figyelmes lett.Tekintetét kettőtökre vezette,majd pedig a lapodat bámulta erősen.
Kínos csend alakult ki hármotok között.Szavak nélkül kommunikáltatok,óvatosan felé mutattad a papírod,ő pedig gyorsan átfutotta szemeivel a hosszú sorokat.Kirishima feszengve állt közted és Todoroki között,te pedig próbáltál segítséget kérni a vöröstől.Szinte tapintható volt a feszültség hármotok között.
-Beszélhetünk,[T/N]-san?-kapta el csuklódat Todoroki.Segítségkérően pillantottál Kirishimára,aki feltett kezekkel védekezett,jelezve,hogy szeretne ebből kimaradni.
-Persze-adtad meg magad,majd hagytad,hogy a fiú elrángassom egy csendesebb helyre.
Számítottal arra,hogy kényes téma lesz nálatok a családja és bármi ami ezzel kapcsolatos.Szemeiben aggodalmat és dühöt fedeztél fel,ezért nyugtató jelleggel közeledtél felé.Tenyereid arcára illesztetted és tekinteted az övébe fúrtad.Lágyan simítottál végig bőrén.
-Nem jöhetsz az apám ügynökségéhez-tette kezét a tiedre,majd egy hatalmasat sóhajtott.Egyik karját derekad köré fűzte és közelebb húzott magához.-Nem szeretném,hogy bántsom téged bármilyen módon is-suttogta füledbe-Féltelek tőle,[T/N]-ölelt magához szorosan.Halkan kuncogva válaszoltál neki.
-Köszönöm,hogy aggódsz értem-nyomtál egy puszit a Todoroki elpirult arcára-De nem szeretnélek egyedül hagyni.Minden a legnagyobb rendben lesz,ha mi ketten együtt vagyunk,egyikünknek sem eshet baja-fűzted össze ujjaitokat,majd megszorítottad kezét.
-Tudom,hogy meg tudod védeni magad,nem ebben kételkedem...Attól félek,hogy eldurran az agya és olyankor kicsit agresszív tud lenni.Nem csak velem.-sütötte le szemeit Todoroki-Bárkivel.
ESTÁS LEYENDO
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfic[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.