-Ők még nem kaptak helyet a főműsoridőben,de ez az osztály is tele van tehetségekkel!Hőstagozat,1-B osztály!Utánuk jön a C,D és E osztály!-mondta Present Mic.Kezdtél megsüketülni.-A támogató tagozat,az F,G és H-osztály is itt van!Továbbá,az ügyintéző tagozat,az I,J,és K-osztály!A U.A. összes elsőéves itt van!
-Mi csak azért vagyunk itt,hogy ők még jobbnak tűnjenek,mi?-kérdezte egy általánosos,aki Shinsou-kun mögött sétált.
-Nem igazán érzem magaménak..-szenvedett a lány a srác mellett.Megforgattad a szemeid.Ezekben semmi lelkesedés sincs?
Egy ostort hallottál,majd megpillantottad Midnight-sensei-t.
-Jöjjön a versenyzői fogadalom!-vette át a szót.
-Mi ez a ruha Midnight-senseien?-pirult el a fiúk nagyrésze,kivéve Todoroki.Ő rádnézett és egy enyhén bólintott.
-Ilyen egy R-besorolású hős.
-Biztos normális,hogy R-besorolása ellenére egy középiskolában van?-kérdezte Tokoyami,amivel egyetértettél.
-Igen!-mutatta fel hüvelykujját Mineta,mire megütötted.-Gonosz!
-Csendet kérek!-mondta Midnight-sensei.-A diákokat Bakugo Katsuki képviseli az 1-A osztályból!-mindenki meglepődött,mire azonnal tördelni kezdted az ujjaid.Ennek nem lesz jó vége...
-Kacchan?-csodálkozott Midoriya.
-Ez a srác végzett először a felvételi vizsgával.-tudatta mindenkivel Sero.Nem tudtad,mert ajánlással kerültél be,de számítottál rá.
-Hőstagozatos..-szólt le titeket az előző barna hajú lány,mire megszálltad és felpofoztad magad.Ez megnyugtatott.
-E-ez mi volt?-kérdezte a srác mellette,mire próbáltál úgy csinálni,mintha nem te lettél volna.
-Borzasztó vagy,[T/N]-san.-bökött hátba Yaoyorozu.
-Css,meg fogják tudni!-csitítottad.Közben Bakugo felért a színpadra,mire sóhajtottál egyet.Essünk túl rajta..
-Fogadom..,hogy én leszek az első.
-Tudtam,hogy ez lesz!-kiabált mindenki egyszerre.Jöttek az utálkozó kiáltások és fújolások,te pedig csak nevettél.Javíthatatlanul gyerekes.
-Miért csináltál ilyen megalázó dolgot?-hadonászott Iida.
-Csak kezdjük már..-motyogott melletted Todoroki,mire ránéztél.
-Todoroki-san,csak nem izgulsz?-fontad keresztbe mellkasod előtt a kezeid.
-Csak felidegesített ez a beszéd.-pillantott oldalra.A tömegben próbàltál úgy a keze felé nyúlni,hogy senki se lássa.
-Hé,Todoroki.Nyerjük meg.-kulcsoltad össze a kisujjaitokat,ő pedig csak bólintott.
-Nos,kezdjük el most azonnal!-kiabált Midnight-sensei.-Az első játékot nevezzük a selejtezőnek!Minden évbe sok könnyet nyelnek le ilyenkor.Jöjjön hát a sorsdöntő első játék!Idén..ez lesz!-mutatta a kijelző.
-Akadélyverseny..-motyogta Midoriya.
-Ebben a versenyben mind a 11 osztály részt vesz.A pálya a stadion külső kerülete lesz,ami nagyjából négy kilométeres.Az iskolánk mindig a szabadságot emlegeti.Amíg a pályán maradtok,nem számít mit tesztek.-meghökkentél.Irányítanod kell majd az első helyen lévőt,hogy magával vigyen,majd az utolsó percben kimész belőle.-Mindenki a helyére.
Futottál.Tömegnyomor lett,de minnél előrébb kerültél,megszálltál egy ember és a tömeg elejére kerültél elég hamar.Hirtelen jeget éreztél.
-Bocs.
Todoroki lefagyasztott mindenkit,de te megtámadtad.A tested felé futottál és kiolvasztottad a lábaid.Átmentél újra magadba és rohantál.
-Én bocsi,Todoroki!-kapkodtad a lábaid.
Ezek kívül Aoyama,Bakugo,Kirishima és Yaoyorozu [ha eszreveszed milyen sorrend szerint irtam okos embic vagy] továbbjutottak.
-Naiv vagy,Todoroki-san!-hallottad Momo hangját,de te csak sprinteltél előre.Eddig te voltál az első.-[T/N],legyőzünk!
-Nem hagyom,hogy ilyen könnyen meglépjetek!-kiabált Bakugo,mire csak egyre gyorsabban iranodtál előre-Te megszállós barom!
Todoroki megfagyasztotta a földet,de te számítottál erre,így felugrottál.
-Nem dőlök be ennek mégegyszer!-mondta Ojiro.
Mina is sikeresen végigfutott a befagyott talajon,te pedig versenyszellemet éreztél.
A többiek hátul evickéltek.A hátad mögé pillantottál és láttad,ahogy Shinsou-t négy srác cipeli.Ennyire népszerű lenne?-Több A-osztályos kívüli gyerek jutott át,mint hittem.-beszélt magába Todoroki.
-Ez már csak ilyen,Todoroki-san!-kacsintottál rá.Mineta kis ragadós gömböceinek a hangját hallotad majd idegesítő hangjátt.
-Nesze!A különleges támadásom!-oldalbavágta egy robot,mire nevetni kezdtél.Todoroki egyből nagyobbakat lépett és újra ő lett az első.Megérkeztek az akadályok.Mivel te és Todoroki mentetek legelől,a legnagyobbakkal kerültetek szembe,de nem ijedtél meg.Megszálltad a srácot és instabil állapotba lefagyasztottál mindent,majd elkezdtél sprintelni.
-Bocsi,Todoroki!-utánad futott és elmosolyodott.
-A lábaik közt!Átfuthatunk!-hallottad hátulról,mire Todoroki válaszolt.
-Instabil állapotba fagyasztottam meg őket.-pff,te?maximum a nagy [T/N].-Össze fognak dőlni.
Életedben először nem gondoltál semmire csak magadra és a győzelemre.
Futottál versenyt Todorokival,mire csak megszálltad őt és felvetted a tested a hátára,majd visszamentél magadba.Amint magához tért,rohanni kezdett.
-Te kis sunyi!-dobott le.Erős volt,de bírtad,így amint elindult,kigáncsoltad és te lettél előnybe.
Bakugo robbantásait,Sero szalagjait és Tokoyami sötét árnyját hallottad.Ezek szerint már hárman is átjutottak.Több ember lépéseit is hallottad,meg ágyúlövéseket.Számítottál rá,hogy ez Yaoyorozu alkotó képessége.
Futottál,sprinteltél de nagyon gyorsan,amikor megláttad a szakadékot.Todorokiba szálltál és megint a hátadra vetted magad.Bal lábom csúsztál,miközben a testeddel egyensúlyoztál.
-Már megint te?!-mérgelődött,te pedig csak rámosolyogtál.
-Még mindig!-iramodtál elé.Bakugo robbantásait hallottad és kezdtél megijedni,hogy le fog előzni.Todorokival ketten álltatok az utolsó akadálynál.-Aknamező?Pff..
Vigyorogva kezdtél el kecsesen lépkedni köztük,ezzel lehagyva a fiút.Ismét Bakugo képeségének a hangját hallottad és hátranéztél.-Ez rám nincs hatással!-kiabálta,majd elétek került.-Rohadék és fura csaj!Te rossz embernek üzentél hadat,téged meg csak utállak!-Bakugo próbálta arcba találni Todorokit,de ez nem nagyon sikerült,mert kikerülte.
-Todoroki-san,vigyázz!-szóltál.Kihasználtad,hogy az a kettő lökdösi egymást és előre felé siettél.Egy rohadt nagy robbanás volt mögötted,mire próbàltál még jobban sietni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Megtennéd értem? [Todoroki x Reader]
Fanfic[T/N]egy erős erővel rendelkezik,ajánlással került be a U.A.-ba. Az 1-A osztályba csatlakozik és éli meg a kalandokat a többiekkel.