Hvad vil du ?

1.3K 37 7
                                    

"Endelig har jeg fri" sagde jeg og strakte mig. Jeg rejste mig fra bordet og pakkede mine ting sammen.

Jeg gik stille og roligt ned ad gangen, men stoppede brat op da jeg så hans ansigt.

Jeg gik i panik og løb ind på pigernes toilet. Jeg lukkede hurtig døren efter mig og lænede mig op af den.

Jeg lukkede mine øjne og pustede ud. "Så han mig?" Spurgte jeg mig selv om og åbnede øjnene igen.

En pige kom ud fra toilettet, hun kiggede underlig på mig, som om jeg var en psykopat.

"Hvad kigger du på?" Spurgte jeg, hun kiggede hurtig væk igen, hun var sikkert bange for mig.

"Han må være væk nu" sagde jeg. Jeg åbnede langsomt døren op.
Jeg kiggede til venstre, han var der ikke.

Men jeg havde det som om der var nogen der kiggede på mig... shit
Jeg kiggede til højre og mødte hans øjne.

Han stod med sin ene hånd op af væggen imens den anden sad i siden på ham.

"Hvad vil du!" sagde jeg og kiggede ind i hans øjne.

Jeg sukkede og kiggede ned igen med lukkede øjne. Kan han ikke bare lade mig være i fred ?

"Hvad er der galt, gemte du dig fra mig?" Spurgte han med et smørret smil.

Han lagde sin finger under min hage og løftede langsomt mit hoved op, jeg mødte hans øjne igen.

Havde han gået tættere på mig ?

Han fjernede sin finger væk fra min hage. "Er du allerede faldet for mig ?" Spurgte han og kiggede ind i mine øjne.

Skal jeg være ærlig, var han ret pæn

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Skal jeg være ærlig, var han ret pæn.. men kæft, han var den værste jeg havde mødt i hele mit liv !

Han tog sin hånd op på mit hoved og klappede det.

"WTF taler du om, jeg kender dig ikke engang!" Sagde jeg og slog hans hånd væk.

Jeg vendte mig om og skulle til at gå, men hørte en helt masse hvisken.

"Omg, de har allerede mødt hinanden før"
"Det her kommer ikke til at se godt ud"
"De 2 bøller taler sammen"
"Er de sammen ?"
Jeg kiggede rundt, Wtf.. de taler om os.

Jungkook gik op ved siden af mig og hviskede ind i mit øre "Du ved, der kan kun være en bølle her på skolen. Og det er mig"

Han gik ind i mig så jeg var ved at tumle baglæns.

Han gik sin vej og jeg vendte mig om mod ham, gosh hvor havde jeg lyst til at hoppe op på ham og banke ham ihjel.

En helt masse piger var ved at besvime for hans lækkerhed
"Skyd mig" sagde jeg og rullede øjne.

"Ved du hvad, du har ret. Jeg er heller ikke færdig med dig" hviskede jeg og gik den anden vej.

~ senere ~

Is It Him ? #1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora