Billedet af Jane med en kugle i hovedet og blod som løb ned fra hendes pande kom til syne.
"Jane!" Skreg jeg og prøvede at ruske i hende, mere blod.. der var blod overalt.
"Jane!"
Hun lå på gulvet med åbne øjne."D/N!" Jeg følte nogle hænder rundt om mine skuldre.
Jeg åbnede mine øjne med et sæt og mødte Jungkook's øjne.
Jeg blinkede og kunne mærke en tåre som trillede ned af min kind.
"Er du okay?" Spurgte han med bekymret øjne, jeg nikkede og tog en dyb vejrtrækning. Men jeg var ikke okay.
Han hjalp mig op og side og satte sig ned ved siden af mig... på min seng.
"Mareridt igen?" Spurgte han og kiggede ind i mine øjne.
"Yeah" svarede jeg og tørrede en tåre af min kind af. Min stemme var tør.
Han havde grå sweatpants og en hvid bluse på, jeg fokuserede på hans bluse, og tænkte på det der skete igår.
Da jeg stod inde I hans værelse og kyssede ham, han havde ingen trøje på.
Mine læber mod hans. Et smil lagde sig på mit ansigt.
"Hvad?" spurgte han og smilte selv, hans kanin tænder kom til syne.
Jeg kiggede ind i hans øjne igen, og flyttede dem langsomt ned til hans læber.
Hans øjne kiggede også på mine, og jeg tror at han vidste hvad jeg ville, måske ville han også ?
Jeg tog chancen. Jeg lænede mig tættere på ham og lagde mine læber på hans.
Jeg følte hans varme hænder om min hals, de bevægede sig langsomt op til mine kinder.
Men jeg brød kysset for at få noget luft. Han kiggede bare ind i mine øjne.. og smilte.
Vores læber mødte igen, og han pressede sig mere frem.
Han lænede sig tættere på mig så jeg selv lænede tilbage. Min ryg ramte sengen igen, og han lå oven på mig.
Hans fyldige læber mod mine. Han havde lagt begge sine hænder op imod sengen.
Skal jeg være ærlig, var jeg nervøs.. jeg havde aldrig prøvet det her før.
Hvad nu hvis han ville... du ved. Jeg var ikke klar. Omg det her kommer til at blive så pinligt hvis han-
Han stoppede med at kysse mig og kiggede istedet for på mig.
Nej, bliv ved.. jeg kunne se at han skulle til at sige noget. Please, ikke spørg om det !
"Er der noget galt kitten?" Spurgte han og kiggede bekymret ind i min øjne.
Jeg blev på en måde lettet da han spurgte mig.
"Um.. nej" sagde jeg og fik et smil frem."Er du sikker?" Spurgte han igen, jeg nikkede med hovedet som svar.
Han kiggede længe ind i mine øjne, som om at han prøvede at gennemskue mig.
"Kan jeg sove her?" Spurgte han ud i det blå.
Selvfølgelig !
Jeg tror ikke at jeg kan sove efter det mareridt."Selvfølgelig" Sagde jeg, et smil lagde sig på han læber. Han flyttede sig, fra oven på mig til ved siden af mig.
Han klappede på sin brystkasse og kiggede på mig. "Læg dig her" sagde han.
Jeg gjorder som han sagde, jeg lagde mit hoved på hans brystkasse. Jeg kunne høre hans hjerte banke.
ESTÁS LEYENDO
Is It Him ? #1
FanficHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?