"Er du sikker?" spurgte Jimin og løftede sine øjenbryn. "Ja, 100 procent" svarede jeg.
"Men, det er total ikke ham at gøre det" sagde han og kløede sig i håret. "Er det ik ?" spurgte jeg med store øjne.
"Yeah, han har aldrig rødmet foran en pige" hviskede han.
"Hvorfor hvisker du?" hviskede jeg tilbage med et smil.
"Fordi, jeg tror han er hjemme" sagde han og kiggede bag mig.
"Hvor er pizzaen!" råbte Jimin med et stort smil og lavede en underlig dans hele vejen over til Jungkook.
"Skal jeg virkelig leve med ham de næste måneder" spurgte jeg mig selv om og tog mig til hovedet.
"Hey.. ik brok dig. Jeg har levet med ham næsten hele mit liv" sagde Jungkook og gav pizzaen til Jimin.
"Hey, jeg er lige her.... Jeg kan høre alt hvad i siger" sagde han og tog en stor bid af pizzaen.
Et lille grin røg ud af mig, han skulle havde set sit eget ansigt.
Jungkook kiggede bare frastødende på ham.
"Jeg tror jeg går i bad" sukkede Jungkook og gik sin vej igen.
Mine øjne fulgte efter ham.
"Jeg kan se det" sagde Jimin og stoppede med at proppe pizza i sig."Hvad?" spurgte jeg og vendte hovedet over mod ham igen.
"Jeg kan se det i dine øjne.. du kan godt lide ham" sagde han med et smørret smil.
"Er du sindsyg, nej jeg kan ej.. jeg hader ham" sagde jeg med armene over kors.
"Okay, hvis du siger det" sagde han med et frækt ansigtsudtryk imens han gik ind i stuen med pizzaen.
"Du ved, jeg har slået Kira og Jungkook ned, jeg kan nemt gøre det på dig" sagde jeg og gik efter ham.
Vi spiste noget Pizza og talte meget sammen, vi havde fået et speciel bånd. Det hele gik så smurt, lige indtil Jimin spurgte.
"Hvor er Jungkook, det plejer ikke at tage så lang tid for ham at tage et bad... kan du ikke lige gå op og tjekke?" spurgte han.
What, hvorfor mig ?
Det er dig der er dreng, hvad nu hvis han står deroppe.. nøgen. Hvorfor ville jeg-"Yeah, selvfølelig" sagde jeg og lagde tallerkenen med pizzaen ned på bordet.
Jeg rejste mig op og gik op af trapperne. Wtf er der galt med mig, hvorfor sagde jeg ja ?
Jeg stod ude foran hans dør. Hvad nu hvis han er nøgen, nej... Det er 15 minutter siden han gik op på sit værelse.
Jeg bankede forsigtig på døren og åbnede langsomt op.
"Jungkook?" spurgte jeg og kiggede ind, der kom ingen svar.
Jeg kiggede rundt i hans rum, han var der ikke. Jeg gik helt ind og lukkede døren bag mig.
"Jungkook, har du været i bad?" spurgte jeg og prøvede at lytte efter om bruseren var tændt.. det var den ikke.
Jeg gik længere ind og stoppede op ved en skrank. Der var et billed af ham med sin familie.
De så allesammen så glade ud. Jeg skulle til at række ud efter det for at kigge nærmere på det.
"Hvad laver du?"
Jeg fik et chok da jeg hørte hans stemme. Jeg vendte mig rundt og så ham.. Han havde ingen trøje på!"Hvad laver du, tag en trøje på!" udbrød jeg og tog mine hænder op til mit ansigt så jeg ikke kunne se ham.
"Hey, det var dig der kom ind i mit rum" sagde han roligt, jeg kunne høre at han kom tættere på mig.
Jeg følte hans hænder rundt om mine håndled. Han førte mine hænder ned, jeg kiggede direkte ind i hans øjne.
Han stirrede intens ned på mig. Vi stod faktisk ret tæt på hinanden, Jeg kiggede ikke direkte ned, men jeg kunne se hans mavemuskler.
Han lænede sig forover, og det samme gjorder jeg. Vores læber mødte hinandens.
For et øjeblik havde jeg det som om at jeg gjorder det forfærdeligt, og det var også på en måde akavet. Hey... det er mit første kys.. husk det !
Men nogle sekunder senere, følte det normalt. Som om at jeg havde gjordt det her i mange år. Det var så fantastisk.
Han trak sig langsomt ud af kysset. "Jeg vil væde på at jeg er en af de mange drenge du har kysset" sagde han imens vores pander rørte hinandens.
Et lille grin røg ud af mig, jeg rystede let på hovedet.
"Faktisk... er det her mit første" sagde jeg med et lille smil.
Han kiggede overraskende på mig "Så du løj over for mig?" spurgte han, men smilte stadig.
"Hvad mener du?" spurgte jeg.
"Husker du da du var fuld... og sagde at du havde sovet med en masse drenge" sagde han med sammenknebet øjne.Jeg smilte tilbage. "Yeah, jeg løj... men hey, jeg var fuld og vidste ikke hvad jeg sagde den gang" sagde jeg som forsvar.
Han lavede sit smørret smil som fik mit hjerte til at banke hurtigere.
Hans øjne stirrede ind i mine, som fik mig til at føle mig trygt.
"Jeg er glad for at jeg er den første" sagde han.
Han lænede sig hurtig ned og stjal et til kys fra mig, men det gjorder ikke noget. Han holdte rundt om mig.
Det var som jeg havde forestillet mit første kys. Faktisk, var det endnu bedre.
Lige indtil det bankede på. Jungkook skyndte sig at tage en trøje på.
Det var Jimin... Argh Jimin, kunne du ikke havde ventet i.. ca. 3 minutter !
Han åbnede døren mere op og stirrede på os i nogle sekunder inden han sagde noget.
"Var i midt i noget?" spurgte han med store øjne. "Nej" svarede vi i kor.
Han kiggede længe på os inden han sagde noget.
"Okay... men, der er en pige ved døren. Hun leder efter dig" sagde Jimin og kiggede hen på mig.
Mig ?
Jeg forventede ikke at se nogen. Jeg gik forbi Jimin og ned af trapperne.Jeg fokuserede på trinene, og kiggede op da jeg kom nedenunder.
Jeg stod der i chok. Det var som om verden stod stille. Jeg kunne ikke tale, men fik alligevel sagt et par ord.
"Hvor. Har. Du. Været?"
Spurgte jeg. Jimin og Jungkook kom ned og stod på hver side af mig."Hvem er det?" spurgte Jungkook og rettede blikket mod pigen.
"Det er min søster" svarede jeg lavt.
YOU ARE READING
Is It Him ? #1
FanfictionHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?