"Lig nu stille" sagde en stemme.
Jeg blev sparket lige i maven, og var 100 % sikker på at jeg fik et blåt mærke.
De havde puttet mig ned i en sæk, en fucking sæk !
Hallo, jeg er fucking ikke et objekt.. men et god damn menneske !
"Det er hendes tur nu" sagde en anden stemme.
En af de 2 mænd fra sidst åbnede sækken op og hev mig op af den.
"Er i alle sammen fucking sindsyge, jeg kunne ikke få luft dernede!" udbrød jeg og prøvede at rive mig fri fra hans greb.
"Her, tag det her på" sagde den anden mand og rakte mig noget tøj.
Jeg kiggede længe på det, er han seriøs ?
Det var et par sorte trusser og en sort bh, der var også en sort, lang cardigan.. men den var freaking gennemsigtig.
Han slog tøjet ind mod min mave, og jeg fik en lille mavepuster.
"Tag det på.. jo mindre hvis du vil havde at vi skal hjælpe dig med det"
Hell no, i klamme dyr skal sku ikke røre mig!
Jeg tog fat i tøjet og blev derefter ført ind i et lille rum.
Jeg skiftede tøj, og kiggede på det lille spejl som stod over i hjørnet.
Hvordan er det jeg ser ud, hvordan skete alt det her?
Jeg så forfærdelig ud... mest tøjet.
Jeg havde røde og blå mærker overalt på kroppen.Hvor er han.. hvor er Jungkook?
"Er du færdig!"
Manden bankede hårdt på døren og gav mig et hjertestop."Y-yeah.. næsten" løj jeg, eller jeg var færdig. Men jeg prøvede at kigge rundt, for at finde en udvej.
Fuck.. der var ikke noget, lige indtil jeg spottede noget skarpt.
Jeg bukkede mig langsomt ned og rakte ud efter et glasskår fra spejlet som var knækket af.
Jeg kiggede nøje på det og reflekterede mit eget ansigt i det.
"Bliver det idag!" råbte han.
Jeg var ved at tabe glasset, men greb det lige og gemte det derefter i cardigan, som jeg havde taget på.
Jeg åbnede langsomt døren op og mødte hans øjne.
Egentlig vidste jeg ikke hvordan jeg skulle håndtere det, jeg gjorder det bare uden at tænke mig om.
Han vendte sig om og lagde den ene hånd om bag min ryg for at føre mig ud.
Det var nu!
Jeg hev glaskåret frem og svingede det lige ind i hans øje.
Blod væltede ud, og noget røg endda ud på min hånd og løb ned af min arm.
Jeg gav hurtig slip på det og stod der helt i chok.
Selvom jeg gjorder det var jeg stadig overrasket over at jeg kunne finde på det.
Det så så voldsomt ud. Han bukkede sig ned og skreg imens han tog sig til øjet.
Jeg fik det helt dårligt, men nu måtte jeg jo også tænke på mig selv.
Fuck... en anden mand kom ud til os og løb lige imod mig.
Jeg løb væk, jeg løb alt hvad jeg kunne.. der var en masse gange og jeg vidste ikke hvilken vej der var udgangen.
Så jeg gættede mig bare frem.
ESTÁS LEYENDO
Is It Him ? #1
FanficHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?