Jeg var fuld

842 35 0
                                    

~Flashback~

"Stop, sæt mig ned!" råbte jeg imens jeg prøvede at komme ned fra Jungkook's ryg.

"Stop med at råb...prøver du at vække hele nabolaget?" spurgte han og stoppede op, han drejede sit hoved for at se på mig.

"Og kunne du måske ikke prøve at sidde stile..du ret er tung" sagde han og gik igen. 

Jeg rynkede mine øjenbryn. "Så.. du siger jeg er fed?" Spurgte jeg med en vred tone.

"Nej.. eller jeg mener, yeah" sukkede han.

"Er du seriøs.. så sæt mig ned hvis jeg er så tung!" Sagde jeg og kiggede ned på jorden.

"Det kan jeg ikke" sagde han.

"Hvorfor ik, der er ikke særlig lang ned til jorden" grinede jeg og svingede min krop fra side til side.

"For det første, er du fuld. Og får det andet.. vil du sikkert løbe din vej med det samme når jeg har sat dig ned" sagde han og hoppede for at holde bedre om mig.

"Nej jeg vil ej" Sagde jeg og lagde mine arme over kors.
"Jeg ved at du vil gøre det" sagde han.

Jeg sammenkneb mine øjne. Jeg lagde min arm rundt om hans hals og klemte til.. ja, jeg kvalte ham.

Han gav hurtig slip på mig og bukkede sig forover for at få noget luft. Han hostede og vendte sig derefter mod mig.

Jeg kiggede ind i hans øjne, men rettede hurtig blikket bag ham. Jeg pegede "Omg er det Justin Bieber?" Spurgte jeg og så helt overasket ud.

Jeg kiggede på Jungkook igen, som stadig kiggede på mig med armene over kors.

"Så dum er jeg ikke" sagde han med sammenknebet øjne.

"Oh shoot.."Sagde jeg og kiggede ned på jorden.

"Undskyld at jeg prøvede at-" sagde jeg, men løb væk så hurtig jeg kunne.

Jeg løb over vejen med et kæmpe smil i mit fjæs. Hell no... jeg skal sku ikke være sammen med ham.

"Kom tilbage!" råbte Jungkook efter mig.

"Sorry, Jeg kan ikke høre dig" råbte jeg tilbage og løb over en græsplæne.

Men selvfølgelig skulle jeg falde, jeg var fuld.. og kunne knap nok gå lige.

Jeg faldt ned på min ryg og kiggede op på himlen, stjernerne lyste klart.

"Er du okay?" spurgte Jungkook og kiggede ned på mig.

Jeg kiggede op på ham.. og begyndte at rulle mere og mere til siden, jeg ved seriøst ikke hvorfor jeg gjorder det.

"Hvad laver du?" spurgte han og prøvede at stoppe mig, men han endte med at falde... lige over mig.

Hans krop var oven på min, hans hænder var på begge sider af mit hoved for at holde sig oppe. 

"Ved du hvad?" Spurgte jeg og kiggede intens ind i hans øjne. Jeg rørte ved han pandehår og fjernede det lidt til siden, jeg kunne se at han rødmede.

"Dine øjne er smukkere end stjernerne" sagde jeg og lagde forsigtig min hånd på hans kind.

"D/N, du er fuld og såret.... vi bliver nødt til at gå hjem så du kan hvile dig" sagde han og rejste sig op.

Jeg sukkede. "Jeg kan ikke komme op" sagde jeg med en barnlig stemme og rejste mine arme op i vejret.

Jungkook rullede øjne af mig og kiggede rundt. "Du er ikke et barn mere" sagde han og satte begge sine hænder i siden.

Is It Him ? #1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora