Kom tilbage

736 29 3
                                    

Jimin var ikke hjemme, han havde en aftale med nogle af hans venner.

Jeg husker tydeligt det smørret smil han sendte til mig inden han gik ud af døren.

Så.. Jungkook og jeg var alene hjemme.

Jeg sad nedenunder og så fjernsyn, men mistede fokuseringen da jeg spottede Jungkook.

Han kom gående ind i stuen, og jeg fik øjenkontakt med ham.

Men jeg skyndte mig at rette blikket tilbage mod fjernsynet.

Jeg mærkede at han satte sig ned på sofaen.

Jeg tog fjernbetjeningen og rakte den over mod fjernsynet for at skifte kanal, men Jungkook's hånd lagde sig på min.

Han tog langsomt fjernbetjeningen ud af hånden på mig og slukkede fjernsynet.

Jeg kiggede over på ham og direkte ind i hans øjne. Hans blik fik mit hjerte til at slå hurtigere.

Inden jeg kunne nå at blinke, lagde han sine læber mod mine.

Han pressede sig tættere mod mig, så jeg langsomt begyndte at læne mig baglæns.

Jeg følte mig varm indeni. Han støttede begge sine hænder mod sofaen og kyssede mig aggressivt.

Han trak sig langsomt ud af kysset og flyttede sig ned til min hals.

Han kyssede den og jeg bed i min underlæbe for ikke at stønne.

Det føltes så dejligt og jeg havde den her underlige følelse indeni, jeg tror faktisk at jeg begyndte at blive... liderlig ?!

Fuck, jeg havde lyst til ham. Jeg ville mærke vores hud gnide mod hinandens.

What, det her ligner slet ikke mig.. måske var det hele opstået efter det der sket ude på badeværelset ?

Han lænede sit hoved op og kiggede på mig. Jeg lagde mine ben rundt om ham og smilte.

"Værelset" hviskede jeg og løftede det ene øjenbryn.

Hans smil bredte sig, og han trak mig op. Han bar mig hele vejen op på hans værelse.

Han lukkede døren med sin fod og kyssede mig, jeg kyssede tilbage og pressede min krop mod hans.

Jeg lagde min ene hånd på hans hals imens den anden var bag hans hoved. Jeg kørte langsomt min hånd i hans hår.

Han lagde mig forsigtig ned på hans seng. Og brød kysset for at få luft.

Han kiggede ned på mig.
"Er du sikker på at du vil det?" Spurgte han og kiggede bekymret ned på mig.

Jeg hev ham langsomt ned til mig, mine læber rørte næsten hans øre.

"Jeg vil havde dig.. inden i mig"

Shit, hvad fanden var det jeg sagde!

På en måde følte jeg at det var det rigtige at sige, men jeg følte også at det lød så.. forket og underligt.

Han lænede sig op og kiggede ind i mine øjne.
"Be om det" sagde han lavt med sit smørret smil.

"Sig mit navn" hviskede han og bed i sin underlæbe imens han kiggede ned på mine læber.

"Jungkook"

Han kyssede mig blidt og passioneret imens han knappede min trøje op.

Han smed min trøje ned på gulvet og hev sin egen af.

Det hele skete så hurtigt, han havde lagt sine varme hænder på min krop, og kørte dem langsomt længere ned.

De ramte mine bukser og han flyttede sin ene hånd over mod min lynlås.

Jeg havde lukket øjne, ikke fordi at jeg ikke ville gøre det her, men fordi jeg nød det.

Han skulle til at knappe mine bukser op, men stoppede med det samme og trak sig ud fra kysset.

Han kiggede over mod døren.

Jeg kiggede forvirrende op på ham.
"Hvad er der?" Spurgte jeg og rynkede mine øjenbryn.

Han kiggede tilbage på mig.
"Hørte du ikke også noget?"

Hørte noget ? Som i, noget nedenunder ?

"Nej" svarede jeg, og kiggede selv over mod døren.

"Jeg er sikker på at jeg-"
En dør smækkede pludselig.

Shit, er der en nedenunder. Det kan ikke være Jimin, han skulle overnatte hos vennerne.

"Bliv her, jeg går derned" sagde Jungkook og kiggede tilbage på mig.

Han rejste sig op og gik over mod døren.

"J-Jungkook, bliv her" sagde jeg og satte mig op. Jeg var rædselslaget, hvad nu hvis det var en indbrudstyv.. eller endnu værre, Kai !

Han skulle til at åbne den, men drejede sig om mod mig.

"Lås døren efter mig"
Han gik ud og lukkede døren forsigtig i.

Vent, det her kunne jeg ikke.
Jeg rejste mig hurtig op og knappede min trøje på.

Skidevære med hvad han sagde. Jeg gik ud på trapperne og kiggede ned, her var egentlig ret mørkt.

"Jungkook" hviskede jeg og holdte fast rundt om gelænderet.

Jeg gik langsomt ned og kiggede rundt, han var her ikke.

Pludselig hørte jeg noget ude fra køkkenet.

Jeg rakte ud efter en kost og gik med små skridt ud i køkkenet.

Jeg så en skikkelse, var det Jungkook ?

Vent, det ligner ikke Jungkook.

Men der var en mand, det kunne jeg se på hans krop.

Jeg stod længe og kiggede på ham, og skulle jeg til at slå ham ned.

Men lyset tændte pludselig.

"D/N?"

Jeg kiggede tilbage og så Jungkook stå ved døren.

"Jungkook!" Sagde jeg og spærrede mine øjne op.

"Far?"

Far ? Hvad mener han med-

Jeg kiggede tilbage på den person som stod foran mig.

Jungkook's far ?!

Han var høj, og hans ansigtsudtryk var stivt.
Han havde et slips på og jakkesæt.. han var rigtig fin på den... hvad er han, direktør ?

Hans mørke hår med grå striber i, var glattet tilbage. Han havde lagt sine arme over kors.

"Og hvem er det her, en af dine mange piger som spreder benene for dig?" Sagde han og nedstirrede mig.

Jeg spærrede mine øjne op.
Okay, jeg kunne godt mærke at vreden var ved at eksplodere.

Og jeg tror også at Jungkook kunne mærke det på mig.

Jungkook greb i min arm og trak mig om bag ham, jeg kunne akkurat lige se hans far.

"Far.. hvad laver du her?" Spurgte Jungkook.
Jeg kunne mærke at hans greb blev lidt strammer da han sagde ordet 'far'

Hans stemme var også blevet lidt.. anerleds.
"Jeg er kommet tilbage.. for at hente dig" sagde han, han rettede blikket over mod mig.

Jeg knyttede min ene næve, okay slap af... pust ind, pust ud. Vent hvad...

Kommet tilbage for at hente ham ?!

Is It Him ? #1Where stories live. Discover now