Jeg trådte ind af døren. Allesammen stirrede på mig, vidste de det.. nej, det kunne de umuligt. Eller kunne de ?
De hviskede sammen i grupper imens de kiggede på mig komme gående, nogen pegede endda.
De plejede ellers at kigge væk når de så mig. Jeg stoppede op og rettede blikket over mod en dreng.
Han kiggede forskrækket på mig, så jeg valgte at gå over til ham.
"Her tag mine penge til frokost, j-jeg har ikke brug for dem" sagde han imens han rakte sin hånd ud for at give dem til mig.
Et lille grin røg ud af mig. "Jeg har ikke brug for dem, behold du dem" sagde jeg og lagde mine arme over kors. Han kiggede overraskende på mig.
"Hvad sker der her, er jeg gået glip af noget?" Spurgte jeg og kiggede rundt.
Jungkook gik forbi mig, han smilte ikke til mig, men kiggede bare på mig.
Damn han er god. Han kunne være en skuespiller.
Vent, nej.. jeg er ikke overasket.. jeg bliver nødt til at hade ham.
Jeg kiggede tilbage på drengen.
"Kira er tilbage" sagde han lavt.
Mine øjne blev store. Nej, ikke Kira den bitch !Hvorfor er hun tilbage ?
Jeg drejede rundt og gik ned af gangen. Hver person jeg passerede kiggede jeg dybt ind i øjnene.
De kiggede ned med det samme jeg var tæt på dem, ha.. de er stadig bange for mig.
Jeg gik ind i klassen og så Kira. Hun sad bagerst sammen med nogen venner.
Hun grinte.. sikkert af et eller andet åndssvagt. Hendes grin mindede mig om en hest.. hun lignede også en.
Hun havde blond krøllede hår med kraftige brune striber i, og som sædvanlig havde hun overdrevet med hendes pinke læbestift.
Jeg stirrede på hende og vi fik øjenkontakt. Hendes blå uskyldige øjne kiggede ind i mine.
Hun smilede til mig, men jeg ignorere hende og satte mig ned på den nærmeste plads.. altså den der var længst væk fra hende.
"Den bitch går mig på næverne" sagde jeg og rullede med øjnene imens jeg lænede mig tilbage i sædet.
Jeg lagde mine hænder ned i lommen og ventede bare på at læren skulle komme, så den her time kunne slutte.
Jungkook kom gående ind. Vent, er han i den her klasse ?
Jeg løftede mit ene øjenbryn da han kom gående ind, han gik langsomt ned bag i klassen.
Jeg havde lyst til at vende mig om og kigge på ham, men jeg kunne ikke. Vi skulle forestille at være fjender. Jeg sukkede og kiggede ned.
Pludselig lugtede jeg en bekendt parfume, det var Kira's.
Jeg kiggede op og så at hun stod foran mig."Hey D/N. Længe siden, hvordan går det?" Spurgte hun og smilede til mig.
Hun havde en irriterende stemme, som fik mig til at knytte næverne.
"Godt, indtil jeg så dit ansigt... hvorfor er du tilbage?" Spurgte jeg koldt.
Hun rullede øjne af mig "Du har ikke ændret dig siden sidst" sagde hun imens hendes smil forsvandt fra hendes ansigt.
Hvorfor Fuck kan du ikke lade mig være i fred, gå din vej og tage dit grimme ansigt med dig !
Jeg lagde mine arme på bordet og lænede mig langsomt tættere på hende. Jeg kunne se frygt i hendes øjne.
"Hvorfor går du ikke tilbage til dine fake venner og lader mig være i fred" hviskede jeg til hende.
ESTÁS LEYENDO
Is It Him ? #1
FanficHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?