Jeg steg ind i bilen og kørte langsomt ned af vejen.
Jeg kunne ikke få Kira ud af hovedet, jeg kunne ikke beskrive hvor vred jeg var.
Jeg vidste at hun var her, jeg vidste at hun ville opholde sig her.
Jeg kørte ind til siden og slukkede lyset, nu ventede jeg bare.
Skal jeg være ærlig, vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre.
Skulle jeg bare løbe over til hende og slå hende ned bagfra ?
Hun har gjordt så meget mod Jungkook og jeg.
Jeg bliver nødt til at komme ud med vreden, jeg kan ikke holde det inde mere.Jeg spottede hende længere ned af gaden. Hun havde en smøger i hånden.
Bare at kigge på hende fik jeg kvalme af.
"Okay, nu.. må jeg. N-nu må jeg.." stammede jeg, min stemme dirrede.
Jeg tændte bilen igen og kørte over mod hende.
"Det her er for Jungkook og Jane!" råbte jeg og trådte hårdere på speederen.
Det hele gik så hurtigt. Jeg mærkede et bump og bilen hoppede lidt.
Jeg kørte lidt frem og stoppede bilen.
Mit hjerte bankede sindssyg hurtigt, og det var først nu jeg lagde mærke til hvor meget jeg rystede.
Jeg havde lige kørt en person over !
Jeg steg ud af bilen og gik med små skridt bag bilen, mine ben var ved at knække.
Jeg holdte en hånd op for munden og stirrede over på hende.
Hun lå ned på siden, og blodet havde allerede spredt sig voldsomt meget på asfalten.
"J-jeg.." min stemme rystede.
Jeg kan ikke fortælle det her til nogen.~ Flere dage senere ~
Jeg havde lovet Jungkook at gøre et bad klar til ham, jeg tændte vandhanen og lod vandet løbe.
Det tager jo som regel lang tid, og jeg tænkte på at jeg kunne bruge tiden fornuftig.
Måske.. brugte jeg alt for lang tid.
Jeg hørte vandet løbe med af badekaret og jeg løb ud på toilettet.
Jeg kom til at løbe for hurtig, og der var allerede vand på gulvet.. så jeg gled og landede på ryggen.
Jeg ømmede mig, men stoppede med det samme da jeg så Jungkook.
Han stod lænet op af dørkanten med armene over kors.
Han havde kun et håndklæde rundt om sin talje, så man kunne se hans v-line og mavemuskler.
"Hvad laver du Kitten?" spurgte han, han havde et smørret smil i ansigtet.
Jeg skyndte mig at rejse mig op og slukke for vandhanen.
"Øh.. j-jeg." tøvede jeg, hvor var det pinligt.
Han stirrede længe på mig, og hans smil bredte sig. Det var først nu at jeg opdage det... shit !
Min hvide trøje var blevet helt gennemblødt, og den klistrede sig op af min krop.. man kunne se hvad jeg havde på indenunder.
Jeg krydsede mine arme over min overdel. Shit, shit, shit.. nu var det bare med at komme ud.
Jeg skulle til at løbe ud, men han blokerede vejen ved at sætte sin hånd mod dørkanten.
Jeg kiggede forvirret op på ham.
"Kitten, det er ikke sådan det virker. Du kan ikke bare løbe din vej når du har tændt mig" sagde han og kiggede ind i mine øjne.
Tændt ham ?.. som i !
Han lagde sine hænder på mine skuldre og pressede mig op mod væggen.
"J-Jungkook" jeg stirrede ind i hans øjne.
"Kitten" hans stemme var dyb, og da han sagde ordet 'Kitten' fik jeg kuldegysning ned af ryggen.
Han lagde sine læber mod mine, først stod jeg der i chok.
Men hans kys blev blødt og blidt, og endte med at blive passioneret.
Jeg tog chancen og kyssede tilbage. Men som svar, tog han mine hænder op over mit hoved og pressede dem op mod væggen.
Han afbrød kysset, men flyttede sig hurtig ned ved min hals, han sugede på den og fik mig til at stønne.
Okay, jeg er ærlig.. det føltes så godt, men jeg var også bange.
Det hele skete så hurtigt, og jeg havde aldrig prøvet det her før.
Han satte sit ene ben imellem mine og skubbede dem langsomt fra hinanden.
Vent.. skulle han til at- ?!
Han brugte sin ene hånd til at knappe min skjorte op, og begyndte langsomt at kysse mig ved mit kraveben.
Men han stoppede pludselig, det var først nu jeg opdagede at jeg havde klemt mine øjne i.
Jeg åbnede dem og mødte hans øjne. Han gav slip på mig og trådte et skridt tilbage.
"Hvorfor gjorder du det?" spurgte han og kiggede forvirende på mig.
Hvad gjorde jeg.. gjorder jeg noget forkert ?
"Du kunne bare sige det, hvis du ikke bryder dig om det" sagde han og kiggede ned.
"J-jeg.. jeg kunne godt lide det" sagde jeg, jeg havde en klump i halsen.
Han kiggede langsomt op, men sagde ikke noget.. okay, det her var akavet.
Så jeg løb uden om ham og ud fra toilettet.
Jeg løb ind på mit værelse og smækkede døren i.
"Fuck, det skete lige" hviskede jeg og tog min hånd over for min mund.
Jeg satte mig langsomt ned på hug, jeg var stadig i chok, men jeg havde den her underlig følelse i kroppen.
Et smil bredte sig og et lille grin fløj ud. Jeg tog mig til hjertet, det bankede voldsomt.
Jeg rejste mig op igen og gik over mod min seng, jeg faldt ned på ryggen og kiggede op.
Det bankede pludselig på og jeg satte mig hurtig op. "Jaer?"
Døren åbnede, og Jungkook's hoved kom til syne.
"Kitten.."
Jeg ventede utålmodig på hvad han skulle til at sige."Fra nu af, sover du inde hos mig"
YOU ARE READING
Is It Him ? #1
FanfictionHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?