Jeg kastede min bilnøgle over på bordet og gik direkte ind i køkkenet. Åbnede køleskabet og tog en vandflakse ud.
Jeg drak hurtigt og satte flasken aggressivt ned på bordet.
"Aish" sagde jeg og satte min hænder op mod mit ansigt "Hvad er der galt med mig?" sukkede jeg og gik ovenpå.
Jeg låste døren, det var noget jeg gjorder. Jeg var bange for at Michael ville komme brasende ind igen.
Jeg tog min bærbar og satte mig tungt ned i sengen. "Hvordan vidste han det?" Sagde jeg og åbnede min bærbar, et biled poppede op. Det var et biled af min far og jeg.
*lyden af glas som smadre
Jeg kiggede med et sæt over mod døren og sad helt stille, det var som om jeg ikke kunne bevæge mig. Jeg rettede mit blik over mod uret.
"Den er kun 4:30. Mor eller Michael burde ikke være hjemme på det her tidspunkt" sagde jeg forvirret og rejste mig op fra sengen.
Jeg gik langsomt over mod døren og lagde mit øre op af den.
Jeg hørte nogle fodtrin, og de stoppede lige udd foran min dør. Jeg holdte vejret og rakte ud efter en kost som stod over i hjørnet.
Jeg hørte en som hviskede ude på den anden side af døren. "Jeg ved du er derinde, lad mig komme ind" det var en mandestemme.
Jeg fik et chok og hoppede endda da han pludselig bankede på døren."H-hvem er det?" Spurgte jeg, min stemme knækkede. Dørhåndtaget drejede og døren gik pludselig op.
Oh shit, jeg troede den var låst. Jeg greb hårdere fast rundt om kosten og var klar til at banke hans fucking røv.
"Hvem fanden er du og hvad vil du mig!" råbte jeg imens jeg lukkede mine øjne og slog personen.
Jeg hørte en krop falde ned på gulvet. Jeg åbnede langsomt mine øjne op igen og kiggede på ham.
"OMG.. Tae, hvad fanden tænkte du på. Jeg troede du var en indbrudstyv" sagde jeg og gav slip på kosten.
Han satte sig op og aede sit hoved.
"Aish, D/N.. hvad er der galt med dig" sagde han og kiggede op på mig.Jeg lagde mine arme over kors og løftede mine øjenbryn. "Hvad der er galt med mig. Du mener hvad er der galt med dig ! Det er ikke mig som sniger rundt i andres huse og lyder som en uhyggelig mand!" Sagde jeg vredt.
"Yeah okay... Når du siger det på den måde kan jeg godt se hvad du mener" sagde han og rejste sig op.
"Hvordan kom du egentlig ind?" Spurgte jeg og satte mig ned på sengen igen.
"Det er bare noget jeg kan" sagde han og smilte.Han satte sig ned ved siden af mig og lagde sig ned på ryggen. "Argh, hvor er det dejligt. Det er så lang tid siden at jeg har ligget i sådan en blød seng" sagde han med lukkede øjne.
Jeg smilte og slog ham på maven. "Yah" sagde han og satte sig hurtig op igen. Jeg grinte selv, han så så uskyldig og sjov ud.
Vi kiggede på hinanden i noget tid.. og der var den her akavet stilhed, men jeg brød den.
"Hvorfor kom du?" Spurgte jeg og kiggede ned."Fordi, jeg keder mig" sagde han og løftede let på sine skuldre. "Så, det var det?" Spurgte jeg og kiggede ind i hans øjne. "Yeah, hvorfor.. var det et dårligt tidspunkt at komme på?" Spurgte han.
"Altså... Jeg mener nej, det er okay" sagde jeg nervøst, måske lød jeg alt for meget nervøs ?
"Er der noget galt, er der sket noget?" Spurgte han og vendte hele sin krop mod mig.
YOU ARE READING
Is It Him ? #1
FanfictionHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?